IGEN ! :) most új szelek fújnak nálam, Gizikét, Valikát, hibernáltam, (ülök rajtuk) - még nem szóltak,hogy szálljak le :) most Erzsike kezdte az érdeklődésemet felkelteni :) egyébként én is csak read-only....beszereztem egy új szemüveget hozzá...jobban is kötök mostanában :)
igen? ezt nem tudtam.. én örülnék egy lengyel terjeszkedésnek. de ezt valószinüleg nem itt, és nem mi fogjuk eldönteni! még mielött elkezdene terjeszkedni lengyelbe a bét-en is terjeszkedhetne. "szerintem" mert ugye ennyi akvi után --még csak nem is az árfolyam szomorít el.. az érdeklődés hiánya a nagyobbik gond.
BMW akarta megvenni a Tata Motors-tol a Jaguart-Land Rovert.Egyebkent a Wallis mar jelen volt Lengyelorszagban az autos vonalon(Saab) es most is van bejegyezve ottani ceg.
"Időközben a British Automotive Holding levelet kapott a Jaguar Land Rover-től, amelyben megerősítette az importszerződés 2021. március 31-ig történő meghosszabbításával kapcsolatos információkat." Jovore meglesz ez az importori jog az AW-nak.
Piac. Kivonul a Jaguar Lengyelországból?Megjelenés dátuma: 2020-08-12 08:28 Szerző: Stanisław Rochowicz Újabb zavarnak lehetünk tanúi a Jaguar Land Rover brit autómárkával. Itt van egy importőr Lengyelországban - jelentette be a BAH sajtóközleményében, hogy ellenőrzi, vonzhatja-e a befektetőket az autóipari piacon működő társaságaihoz. Ez arra utalhat, hogy kivonul ebből a piacból. Fénykép LevéltárÚjabb zavarnak lehetünk tanúi a Jaguar Land Rover brit autómárkával. Itt van egy importőr Lengyelországban - jelentette be a BAH sajtóközleményében, hogy ellenőrzi, vonzhatja-e befektetőit az autóipari piacon működő társaságaihoz. Ez arra utalhat, hogy kivonul ebből a piacból. A tőzsdén jegyzett British Automotive Holding (BAH) igazgatótanácsa úgy döntött, hogy megvizsgálja a befektetők vonzásának lehetőségét az autóipari piacon működő leányvállalatai számára, valamint a kiválasztott üzleti területek részleges vagy teljes eladását - olvashatjuk a sajtóközleményben A tanulmány összefügg a BAH-csoport együttműködésének tervezett megszüntetésével a Jaguar Land Roverrel, mint általános importőrrel, valamint annak szükségességével, hogy a csoport átszervezési tervét hozzá kell igazítani az autóipari piac jelenlegi helyzetéhez. Az elfogadott határozattal összhangban a BAH igazgatótanácsa a Társaság stratégiai opcióinak folyamatban lévő felülvizsgálatának részeként megvizsgálja a BAH csoporthoz tartozó egyes vállalatok (ideértve a Jaguar Land Rover márkakereskedést lebonyolító szervezetek) befektetőjének vagy befektetőinek megszerzésének lehetőségét, valamint az összes, ill. leányvállalatok részvényei (beleértve a kereskedőket is) vagy a tulajdonukban lévő eszközök értékesítése. - Az elmúlt hónapok gyökeresen megváltoztatták a BAH-csoport és szervezetei működésének feltételeit az autóipari piacon. Meg kell fontolnunk a vállalkozásaink számára elérhető összes lehetőséget, tisztában vagyunk a szervezet pénzügyi szükségleteivel. A piaci környezet szempontjából nem ez az optimális pillanat a BAH Csoport újrakonfigurálására, ideértve a befektetők esetleges megszerzését üzleti tevékenységeinkhez vagy eladásokhoz, ugyanakkor feltételezzük, hogy sok olyan szakmai befektető van a piacon, akiket érdekelhet a Csoporton belül kidolgozott projektek lehetőségei BAH - kommentálja Mariusz Książek, a British Automotive Holding SA igazgatóságának elnökeEmlékeztetjük, hogy 2018 augusztusában, 15 év együttműködés után a Jaguar Land Rover Limited váratlanul felmondta a BAH-val kötött importszerződést. És ekkor a BAH autók értékesítése 20% -kal nőtt y / y. A Jaguar Land Rover Limited azt is bejelentette, hogy lengyelországi képviseletén keresztül önállóan kívánja irányítani a piacot és a franchise-tulajdonosokat. A BAH-val ez év augusztusában lejárt a szerződés. Lásd még: Autó az USA-ból. Dokumentumok, formaságok, díjak Időközben a British Automotive Holding levelet kapott a Jaguar Land Rover-től, amelyben megerősítette az importszerződés 2021. március 31-ig történő meghosszabbításával kapcsolatos információkat. Amint a Reuters idén júniusban beszámolt róla, a Jaguar Land Rover csaknem 470 millió euró adózás előtti veszteséget könyvelhetett el a 2020-as pénzügyi évben, amely márciusban ért véget. Ez és a világjárvány idején a piaccal kapcsolatos bizonytalanság döntött arról, hogy mely autómodellek tűnnek el a cég kínálatából. Tehát a British Automotive Holding a klasszikus "futás előre" opciót használta fel a Jaguar Land Rover Limited talán nagyon kedvezőtlen változásainak előrejelzésére? És ez azt jelenti, hogy a Jaguar, a Land Rover és az Aston Martin eltűnik a piacunkról?
lehet mozgolodik, lehet nem. a jaguár land rover sorsa is kétséges. -lehet kinai vagy indiai lesz. nem tudom járt már valaki lengyelországban? reggelire is kevesek vagyunk nekik. ők nem magyarok!--én nem hinném hogy beengedik walikát. én inkább az épülő bmw -re koncentrálnék velük lesz e üzlet! az biztos hogy nem rossz ---a többihez képest az rv . de nem itt kéne már tartani .
Hiányoztak már "magvas" gondolataink? :-) BÉT-en forgó papírokat mostanában csak read-only üzemmódban követem. Többet nem érnek :-) tisztelet annak az egy-két(szó szerint) kivételnek amikkel akár érdemes is lenne foglalkozni. Itt most nem feltétlenül, hogy az AW-re gondolok:-) de aggodalomra semmi ok hiszen ebből is lehet majd valami(a mostani helyzethez képest meg pláne). Az biztos, hogy ez a papír nem a day-traderek álma de vannak ugye befektetők is :-)
AutoWallis Nyrt+topic