Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
orbitalis
orbitalis ma, 12:09
Előzmény: #30582  ragacs
#30583
mert ki akar szállni és egyáltalán nem biztos, hogy 149-ről kiveszik a csomagját.
ő döntése
ragacs ma, 09:57
#30582
Soha nem fogom megérteni,hogy miért kell az aktuális piaci ár alatt kínálni eladásra  2000 db papírt. El lehetne adni többért is,legfeljebb 2 órával késöbb teljesülne a kötés.
orbitalis
orbitalis péntek, 09:57
Előzmény: #30580  signal2
#30581
mindenki frissítene, de a háztartások megtakarítását szétégette az infláció.
plusz van egy demográfiai ellenszél is: ma minden évben 30-35.000 munkavállaló lép ki a munkaerő piacról.
nem hiába már vendégmunkás fogalmak repkednek a migránsok helyett.
ha csökken a keresőképes lakosság, akkor csökken a fogyasztás is.
a nyugdíjas nem fog 25 milláért elektromos skodát venni.
signal2
signal2 péntek, 09:52
Előzmény: #30579  orbitalis
#30580
Mondjuk 16 év körül van a magyar autók átlagéletkora. ha nem akarnak a magyarok belerokkanni a szervízköltségkbe, akkor viszonylag intenzív megújítás kell. Én most látok potenciált a magyar újautó piacban.
orbitalis
orbitalis péntek, 09:45
Előzmény: #30578  palotai4
#30579
vagy nem vesz autót hanem használja tovább a régit.
hamarosan ki lesz mondva, hogy a kis elektromos motoros hibridektől elveszik a zöld rendszámot és a céldátumot is kitolják későbbre a zöldítő programban.
bőven fognak még benzines és diesel autok járni 2030-ban de még 2050 is akár.
az elektromos vonal kis méretű autónál és kis hatótávolságon gazdaságos.
felette nem és mérhetetlenül szennyezi a környezetet (akksi gyárak).
a Toyota már rég megmondta hogy nem ez lesz az irány.
palotai4 péntek, 09:40
Előzmény: #30577  orbitalis
#30578
Ha valakinek nincs lehetősége olcsó kínai autót venni, és nincs pénze drága autóra, az venni fog olcsó hagyományos autót, véleményem szerint.
orbitalis
orbitalis péntek, 08:41
Előzmény: #30575  guta217
#30577
nem mindegy.
ha egy drága autót nem visz el a vevő, akkor az árbevétel zéró.
ha egy olcsóbbat elvisz, akkor X%.
a kínai autók előnye eddig az árazás volt, ha ez az előny nincs, akkor nem csak azt nem veszik meg, hanem mást sem. 
A fogyasztás itthon továbbra is csökken a kormánypropaganda üzente ellenére.
 
palotai4 péntek, 06:14
Előzmény: #30575  guta217
#30576
Meg aztán az AutoWallisnak tökmindegy, hogy milyen márkát ad el.
guta217 péntek, 06:00
Előzmény: #30574  palotai4
#30575
Szerintem a Wallis szempontjából teljesen "mindegy". Ha emelkedik egy autó bekerülési költsge, ők úgyis ráteszika maguk árrését. Mint írják, európai márkák is érintettek. Egy pl.: az amerikai védővámok után a Harley motorok ára is megugrott, mégis folyamatosan egekben van az értékesítés.
palotai4 csütörtök, 18:46
Előzmény: #30573  aarpado
#30574
Mit össze filózhattak, hogy 38% legyen, vagy 38,1%, de végül a héják győztek!  :)
aarpado csütörtök, 13:31
#30573
Differenciált vámot alkalmaz az EUAz EU tegnap értesítette az érintett kínai autógyártókat, hogy várhatóan július 4-től életbe lépnek az új büntetővámok, amik az eddig is érvényes 10%-os vámra rakodnak rá pluszba. Az új vám nem egységes, a BYD 17,4%-os a Geely 20%-os, a SAIC 38,1%-os extra vámot kapott. A vám általános mértéke 21% lesz a Kínában gyártott elektromos autókra és 38,1% azokra a gyártókra, akik nem működtek együtt az EU-val a vizsgálat során.A kínai gyártók a magasabb eladási árak miatt eddig lényegesen magasabb profitot realizáltak Európában, mint a belföldi piacon, így úgy tűnik, hogy még a vámokkal együtt is érdemes lehet nekik Európában értékesíteni.Az új vám nem csak a kínai autógyártókat érinti, hanem minden gyártót, aki Kínában termelt gépkocsit Európában értékesít, így például a Tesla, BMW és a Renault is érintett.A kínai válaszlépés egyelőre még nem ismert, de korábban vámok kivetését helyezték kilátásba a mezőgazdaság, a légiipar és a 2,5 liternél nagyobb motorral szerelt gépkocsik esetében is. 
guta217 hétfő, 15:59
#30571
Már megijedtem, hogy behalt a topic :D Lehet gyűjtögetni, de legyen is belőle valami :/
GERI-inv
GERI-inv hétfő, 15:15
Előzmény: #30569  palotai4
#30570
Most van egy tipikus beszállós időszak… elhullámzik, óvatosan lehet szipkázni.
palotai4 2024. 06. 03. 21:42
Előzmény: #30568  ragacs
#30569
Kivéve, ha az ember anélkül akarja veszegetni, hogy felhúzza. Arra kiváló időszak.
ragacs 2024. 06. 03. 15:36
#30568
Még legalább 4 hónapot kellene kibírni ezen az árfolyamon,de lehet,hogy 6 hónapot. Nehéz lesz!!
Borisz 2024. 06. 02. 08:56
Előzmény: #30566  ragacs
#30567
A kínaiak nagyon szeretnék, ha EU-n belül gyárthatnának villanyautót, és ehhez mi ajánlkoztunk fel nekik. Ez be van indítva, lásd Szegeden a BYD gyár, ez nem lesz csak úgy ripsz-ropsz leállítva, már benne van egy csomó kínai meg egy csomó magyar pénz, és a kívánság pedig nagyon erős, hogy ez beinduljon. Inkább csak azt nem látom annyira, hogy ettől az Autówallisnak miért lesz jó. Én pont azt gondolom inkább, hogy a Wallis addig tud a kínai autókból profitálni, amíg még importőrködni kell nekik, utána talán már nem annyira.
ragacs 2024. 06. 01. 09:18
#30566
Nagyon úgy látszik,hogy a kínai tervekkel problémák vannak!!! 
ragacs 2024. 05. 31. 16:30
#30565
Az elmúlt 2 nap erős forgalma nagyon igéretes.
signal2
signal2 2024. 05. 28. 14:15
#30563
"Március után áprilisban tovább növekedett a forgalomba helyezett új személyautók száma. Tavaly áprilishoz képest több mint 20 százalékos növekedést produkált az újautó-piac." 
Akár rekord negyedév is lehet a mostani.
atikasz 2024. 05. 24. 12:00
#30562
ennek már megint mi baja lett?
Borisz 2024. 05. 24. 08:08
Előzmény: #30559  palotai4
#30561
Védővám lehetősége csak ideig-óráig fog fennállni, amíg a kínaiak el nem kezdenek az Unió területén belül echte wirtigli uniós gyártású terméket előállítani. És úgy tűnik, a BYD erősen csípkedi magát a Szegedi gyár építésével, nem lepne meg, ha előbb kész lennének, mint az uniós védővám.

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek