Én örülök neki, ha még egy elemző elkezdi követni az AutoWallist, minél többen követik, annál megbízhatóbb és transzparensebb a kép. És hát egynek a kettő pont a duplája. :)
Egy papír mindíg annyit ér amennyiért el lehet adni! Amennyiben ez a papír most érne 230 ft-ot,vinnék is ész nélkül! Majd amikor 400 milliárd árbevételhez társul 20 milliárd eredmény akkor lesz rendben ez a papír.Hogy lesz-e ilyen? Ki tudja. A mostani nyereségtermelő képessége nagyon gyenge,már 9 hónapja! Nagyban köszönhető ez a "vigo és elődje" pazar teljesítményének. Ez a Wallis vezetés legnagyobb tévedése. Sürgősen meg kellene szabadulni tőle!Tudomásul kell venni,hogy ami máshol működik,az nem feltétlenül fog működni nálunk. Más ország,más mentalitás.Aztán ezek a kínai projektek sem hoznak még egy ideig sok hasznot.Talán a balkánon lehet belőle hasznot csinálni!Át kell értékelni a WALLIS LEHETŐSÉGEIT!
Egyrészt várható volt. Másrészt ezzel a "ramaty" jelentéssel együtt ennyi a célár. A Waberers-szel ugyanez volt, évek óta jóval magasabb volt a célár, mire elhitte a piac. Régen a Pannergyvel dettó. Megnéztem az OTP 3 évvel ezelőtti elemzését az AutoWallisról: 12-havi célárfolyam: 164 Ft Felértékelődési potenciál: 48% Azóta is erősen alulértékelt a részvény. Még most sincs annyi az árfolyam. Hát akkor nemsokára lesz. Nem csak arról van szó, hogy a Concorde bemondott egy magas célárat.
A menedzsment év elején azt közölte, hogy évente 2-3 akvira készülnek. A cseh BMW értékesítésén kívül tudnátok mondani másik idén megvalósult akvit? Mert ha nem, akkor ez alapján hamarosan várható egy újabb 👀
AutoWallis Nyrt+topic