kicsit off kerdes: eszrevette mas is, hogy mennyire elkurvult a linkedin? a tartalom 80%-a ilyen coelho szintu okossagok a munka vilagarol, 10% allashirdetes, 10% onfenyezo, egymast felszopo posztok.
Biztos néhány nagy részvényes már elkezdett sipákolni, hogy túlságosan leestek a részvény árfolyamok, és a FED függessze fel a kamatemeléseket. Most csinálnak hozzá valami adatot (indokot) is... :D Némely kriptónak indokolatlanul elszállt az árfolyama az elmúlt két napban. Lehet, hogy ezek tudnak valamit...
A másik, amin gondolkoztam, az az volt, amikor ez EIA oil price forecast-ra rákérdeztem. Szerintem a bankárok azért mosolyognak a DBC MA200-nál, mert a munkaerőpiac jó állapotban van, és tudják, hogy a FED abba fogja hagyni a kamatemelést ahogy a munkaerőpiacot elkezdené megütni.
Ha már EV említésre került. Nem vitázni akarok, csupán egy év saját adatait írom ide. - Napcella a tetőn 6 kWP-el, D-NY fekvéssel, tehát nem optimálisan. Egy teljes év termelése 4,85 MWh a tengerhez közel, nyirkos vidéken Hamburg szélességi körén. A rendszerben van egy 5,1 kWh-s akkumulátor is.
- Korábbi átlagos háztartási áramfogyasztás 3,5 MWh
- Az utóbbi év teljes fogyasztása 5,03 MWh. Az emelkedés az PHEV autóm miatt van, teljes év itt is. - 1,7 MWh-t kellett vásárolnom, mert Nov-Dec-Jan hónapok felejtősek, és néha kényelmi szempontok is közbejátszottak, azaz kevésbé figyeltem, hogy ne menjen sok gép egyszerre. - 1,39 MWh-t adtam el (itt kell még megfogni a delejt, mert nem adnak érte szinte semmit, ezért elektromos fűtés-kiegészítésre álltam át márciustól (olajradiátorok) és a melegvizes bojler beszerzése is folyamatban van. A márciusi fűtés tisztán elektromosan ment és az autó is mindig töltve volt, benzin nem fogyott). Itt tehát még sok potenciál van, rengeteg gázt meg tudok spórolni, helyesebben tűzifát, mert főleg azzal fűtök. Errefele nincsen klímára szükség, egyelőre. - Az autóm városi benzinfogyasztása - kipróbáltam mi van, ha egyáltalán nem töltök - 300 km-en keresztül: 5,6l/100km főleg város és kevés országút. Nem mondom rossznak. 1,8t-ás járgánytól 2,5 l-es normál szívó motorral, tehá teszi a dolgát az elektromos rendszer.
SPY daytrade Mar kesz az 5 subhullam, az elso impulzus, a mai aljnal, 3720. Es mar nemcsak megy felfele a recovery, de mar kialakult az A-B-C formacio is. Es ha C=A lesz, ahogy szokott, akkor 3791 a vart csucs. Eddig 3793 szintig ment fel, ugyhogy akar kesz is lehet mar ma. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20220714v02xw57y7.jpeg
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.