A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
BEFEKTETŐI KÖZLEMÉNY
A Waberer’s megállapodást írt alá a Link eladójával a szavatossági követelésről
Budapest, 2019. február 14. – A WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt. (a továbbiakban: Waberer’s)
ezúton bejelenti, hogy a mai napon egyezségi megállapodást írt alá a Link Sp. z o.o. és a Link
Services z o.o. korábbi tulajdonosával és a Waberer’s-szel 2017-ben zárult részvényvásárlási
megállapodás1 aláírójával (a továbbiakban: Eladó), akivel szemben a Waberer’s
Igazgatósága felhatalmazást adott szavatossági követelés érvényesítésére.2
A megállapodás alapján az Eladó 2,5 millió eurót fizet a Waberer’s számára, míg a Waberer’s
lemond minden, az adott szavatossági igénnyel kapcsolatos további követeléséről.
WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt
Szerintem egeszen elkepesztoen felelotlen es ostoba dolog volt a WABE ilyen iranyu extrem fejlesztese. . Vegul is, a ceget megterheltek a strategia megvalositas erdekeben 250-290m EUR adossaggal, hogy hatalmas kapacitas-novelest fejlesszenek rajta, hogy kozben ezres tetelben vegyenek uj kamoinokat, es WABE orias cegge novekedjen. Jol hangzo idea ez. De ? . Csakhogy aki ezt csinalja, az soha nem kamionozott. Ez ugyanis nem mukodik ebben a mufajban. A kamionos legalabb olyan ravasz es legalabb annyira a sajat zsebere dolgozik, mint a taxis. Vagy jobban. . A kamionozas tipikusan kis-kozepvallalkozas. Abban tobbnyire a szemelyes kapcsolatok, a csalad +rokonsag vesz reszt, jellemzoen 1-10 kamionnal, ugyanazzal az ugyfelkorrel es utvonallal. Azokat a cegeket konnyebb kisebb rezsivel uzemeltetni. A kamionozasban nincs a meret nagysagnak erdemi elonye, mert mindenki a legolcsobbat akarja, es a verseny oriasi. Teljesen mindegy, hany kamionod van. . Nagy cegben nem lehet kihasznalni kiskapukat, totalisan be van szoritva, halalra van szabalyozva. Igy keves (=semmi) ugyeskedest lehet csinalni...amit meg lehet, azt maga a kamion sofor tudja megcsinalni. De ha o alkalmazott, akkor a maga zsebere dolgozik, akar a WABE ellenere es koltsegere is. . Van tehat egy elszurt WABE strategia, ami totalisan eladositotta a ceget. Abban ulnek. Ebbol igen nehez lesz kimaszni. Az mar csak hozzadott oriasi disznosag, hogy ennek teljes tudataban, lekiismeretlenul bevittek a tozsdere, az IPO elkepesztoen tularazott ar-szintjen, hatha van olyan bolond, aki megveszi. Nem sokan voltak. De ok nagyon megfurdenek.
Legalább ennyi jó legyen nekem ebben, hogy magamon jól szórakozom. :) És amúgy nem tudnék érvet arra, miért vennék bele ebbe a szutyadék cégbe. Ha most szánnék esetleg a bétre egy kis pénzt, azt valószínűleg inkább Dunahouse-ra, vagy Gspark-ra költeném. Esetleg KulcsSoft-ra, ha épp valahol alacsonyabban van az árfolyam.
1500ig tuti lemegy sztem, adig nem nyulok hozzá a jelen kép alapján, ott hátha lesz egy felspekázás, mert értékalapú növekedés ebben nem lesz egy ideig, az új ceo-nak sokat kell sepregetnie, ha akar itt valamit.
Gyakorlatilag igen. Ez nem lesz 5k fölött, de 2k fölötti kiszálló is áldás lenne. Egyetlen esélye az lenne, hogy mészáros belevegyen és a spekák felhúzzák.
Sajnos nem tudok mosolyogni ha másnak rossz, csak próbálom objektíven megítélni a helyzetet. Érvelek magamnak is, hogy mi az ami miatt bizalmat szavaznék a cégnek, hogy belevegyek. De sajnos a brexit is ellene dolgozik. Sok fuvar volt nekik Angliába. Az árfolyam most a jövőbeli nehézségeket árazza.
Én már írtam hogy kevés a megrendelés és túl sok a hitel. A dél-pesti busz garázs mellett pihentetik az üres kamionokat bérelt telken, csak viszi a pénzt. Még nem érte el az alját az árfolyam, ez nagyon hosszú távú befektetés lesz annak aki benne maradt.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link