Én 99%-ban mobilról kereskedek, mivel munkámból adódóan nem tudok gép előtt ülni. Alkalmazásbak ugye az otp smart brokert használom valós idejű árfolyamra pedig a portfólióra vagyok előfizetve. Lényegében a böngészőben megy a háttérben az árfolyam adat, illetőleg a smart bróker is és egyik alkalmazasból a másikba lépkedek. Elég gyorsan meg tudom oldani és reagálni a változásra.
Sziasztok! Van olyan OTP-s, aki mobilon szokott kereskedni? Milyen alkalmazást használtok? Ha jól tudom, a Smartbróker van erre kifejlesztve, viszont ott csak "vakon" lehet kereskedni, ahogy láttam, mert nem mutatja az ajánlati könyvet, csak a kötési árat. Ti hogy tudjátok ezt a problémát áthidalni?
Most nem használom a DirektBrókert, de más funkció nálam is elromlott pénteken az OTPdirektben. Utalni nem tudtam, és nagyon gyanús volt, hogy senki nem panaszkodik miatta sehol (pedig ez olyan alap funkció, hogy hamar hír lesz belőle). Aztán megnéztem másik böngészőből, ott működött. Az lett a megoldás, hogy az első böngészőből törölni kellett az OTP-s sütiket, utána már az is működött.
a kötés ideje minden kattintás után változik. GYEREKEK ,2024-et írunk... azért legyen már elvárható egy tőzsdés rendszertől,h "patentul" működik.........
Figyelmébe ajánljuk telefonos szolgáltatásunkat, ahol
munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére: +36
1/20/30/70 3 666 666 Ja, 30 perc várakozás: nincs munkatárs, aki felvegye a telefont, bár megértem őket. mondjuk ők mit tehetnek róla, aki a telefon mögött van? semmit.
Eddig is beengedett a bankszámááig.. Ez nem újdonság. még a direkt bróker is bejön, ha nagyon türelmes vagy, betölt kb. 3 perc alatt:D utána rákattintasz a BÉT megbízásokra, na ott keresztbe fossa magát.
OTP Direktbroker problémák