ebböl a cikkböl csak pont a lenyeg maradt ki mi szerint: 1. a kapacitas a hajtomüproblemak ellenere nem csökkent 2. a gepek töltöttsege növekedett 3. a ceg anyagi kompenzaciot kap a hajtomü gyartojatol.
én arra számítok, hogy ha ezek a mostani aljak nem esnek el, akkor az 1700-1900 közötti rést legalább részben visszatölti, ebben nagy segítség lesznek a mostani shortosok. Ha a mostani alj itt elesik, akkor szerintem is ide legalább vissza fog korrigálni, de egy közepesnél nagyobb pozit én sem vettem fel, azért vannak kockázatok is bőven a cég körül.
Ha 1200 felett zárna, szép kulcsfordulós jelzés lenne. Akkor lehet bővítenék. Sajnos 1370-ről vagyok benne. Ha már a csapból is a short folyik, akkor lassan fordulni kéne.
Beindult a küzdelem. Továbbra is szerintem a NER mozgatja a szálakat. Black Rock 7,5%. Miért tegyük fel a kérdést? Az biztos, hogy lehet még lefelé. De a végén a NER megveszi. A kérdés csak az, hogy mennyiért. Itt egy belepő pozíció lehet. Ha alá is megy , ezt visszateszteli valahol.
Wizz Air részvényesek topikja
Azért nyitottam ezt a témát, hogy a Wizz Air részvényesekkel meg tudjuk beszélni az aktualitásokat a vállalattal kapcsolatban.