a tegnapi falbontó események is végképp feltették bennem a kérdést, hogy mi lesz az országgal?, mert véleményeket hallani a FIDESZ-ről, Gyurcsányról, holott a kérdés az, hogy mi lesz veled Magyarország?, erre kell a választ keresni!
No látod már a propaganda szöveg is meghatározza a politikus gondolkodását. - Olyan szavakat kezdenek használni, a saját országuk helyzetének a megítélésére, amelyeket más országokra értett eddig a majstrém média! És ezek a politikusok valamikor Magyarország sorsáról döntöttek! - Ma pedig selymet csinálnak a szájukból! - Ha ezek veszik át a kormányzást újfent senki nem hiszi, hogy ezek a politikusok valaha is az országukért aggódtak! Ők azok a magyarok, akiknek Magyarország csak egy meghódítandó földrajzi hely! Ezektől még az országot sem kellett elvenni! Soha nem is volt az övék és ne is legyen, amíg Magyarországon a magyarok választják a kormányaikat!
Ez az a parlamenti hozzáállás az ellenzéki tudorok részéről! Ha nem tudnak gazdasági pénzügyi reformokhoz hozzátenni, akkor személyeskedve magukat nevetségessé téve inkább lejáratják a parlamentet, nevetségessé teszik a mandátumukat, ami mutatja az alkalmatlanságukat!
A skandináv modellhez: "Hogy miből volna mindez finanszírozható? Az alacsony jövedelmek esetében
adómentességgel induló, majd fokozatosan emelkedő (végül kifejezetten
magas kulcsokkal jellemezhető) progresszív jövedelemadóra, nyereségi és
örökösödési adóból, az adóoptimalizálás feltételeinek radikális
szűkítésével beszedett hozzájárulásokból. Korlátozni kellene
mindenekelőtt a közteherviselés alól kivonni szándékozott tételek
kimenekítési lehetőségeit (az offshore-technikákat), mint ahogyan a lehetséges minimumára kellene visszaszorítani a korrupció útján elfolyó közpénzeket is." Bővebben: http://ujegyenloseg.hu/a-homokora-kozepe-a-szukulo-kozeposztaly-nyomaban-2/2/
és a valóban szabad piacgazdaság inkább a 80-90%-nak jó, nem pedig fordítva... persze a világmegváltó entellektüeleknek ebben a szisztémában jó sansszal fel fog kopni az álla ez biza igaz...
"Tragikus az egyetemekre bekerülők színvonala. . Ha régen harminc ember jutott valamely szakra,biztosan találtam legalább tízet, aki képes volt következtetések levonására, ismerte az adatokat. Most háromszáz hallgatóból sincs tíz ilyen. És őket is hagyja elkallódni a felsőoktatás. Van tehetséggondozás ebben az országban? Ugyan! Folyton csak felzárkóztatunk, miközben nő a de facto analfabéták száma, akik nem írnak, nem olvasnak, nem beszélnek értelmes magyar mondatokban. Megjegyzem, az oktatás nem az egyetemen kezdődik, nemcsak ott dőlnek el a fontos kérdések. Manapság nyolc-tíz éves kisiskolásokat tanítanak arra, hogy a vécéből kijövet kezet kell mosni. Ezt kétéves korban tudniuk kellene. Kusza az alap- és a középszintű oktatás: nem ismerek még egy országot, ahol háromféle rendszer működne, a 4+8, a 6+6 és a 8+4. Ilyen katyvaszt lehetetlen egységes tudásalappá formálni. Az egyetemek több szakán bevezették a három plusz két évre osztott oktatást. Csakhogy – maradva a magam területén – társadalomtudományi, bölcsész és természettudományos szakokon három év alatt lehetetlen elegendő ismeretet átadni. Mi történik? Jelentős állami ráfordítással diplomás, de még tanári oklevéllel sem rendelkező munkanélkülieket képzünk. Az előző példánál maradva: diplomás analfabétákat." . Ormos Mária Széchenyi-díjas történész, egyetemi tanár, politikus, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja.
Akkor meg meg kell hosszabbítani Albániáig! (Egy klasszikus után szabadon.) Elnézést az albánoktól, de a régi sztereotípiák még működnek - bár valószínűleg már Romániánál elakadnánk.
Mi lesz veled Magyarország?