A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Ugyanezt írtam meg nekik, amikor ránéztem a nevetséges felületükre. Az volt a válasz, hogy az elavult rendszer az övék jobb. Tragédia az a banda, a mai napig nem értik, mint ahogy azt sem, hogy hová tűntek a sok pénzért megvett ügyfelek, de ha jól érzékelem ez sem számít. Ott tényleg komplett idióták hozzák a döntéseket.
Ha valakinek akut gondja van, akkor cseh felügyeletnél ezen a form-on keresztül lehet panaszt tenni: https://www.cnb.cz/en/public/contacts/electronic-form/ Itt van a leírás: https://www.cnb.cz/en/public/contacts/complaints-concerning-financial-institutions/index.html
Az ertes mobil app, meg egyszerűen érthetetlen mi akar lenni. El se hiszem, hogy erre értelmes ember a vezetésből azt mondta, hogy mehet. A KH-s százszor jobb, csak szarul működik.
Az Erste valóban siralmasabb a cseh KH érétkpapírnál is. De legalább van ügyintézés. Érdemben válaszolnak. Nincs az az érzésem, hogy le vagyok sz..va, mint a KH- nál! KH nálam ezzel a troger cseh ügyintézéssel leírta magát.
Na a megerősítés megérkezett egy MNB levél formájában, de felhívták a figyelmemet, hogy korlátozottak a lehetőségeik, mert a Patria Finance, a.s. székhelye szerinti tagállami felügyeleti hatóság a Czech National Bank, tehát ha gond van, akkor mind a hazaiak, mind a cseheknek jelezni kell az esetet. A magam részéről kivárok, nézem a fórumot, ha nem érkezik több komolyabb panasz 1-1,5 évig és a Webtrader is eléri a régi rendszer szintjét, akkor visszahozom az állomány egy kisebb szeletét.
Sajnos az Ersténél idióták ülnek döntéshozói szinteken. Semmi mást nem kellett volna csinálniuk, mint az Erste 10+ éves hulladék, elavult rendszerét kukázni, a Randomét pedig megtartani átlogózva még akkor is, ha valóban új rendszert fejlesztenek. Ez esetben az elvándorolt volt Random ügyfelek nagy részét megtarthatták volna. Ez van, ha hülyék hoznak döntést.
Na mire mindent kiutaltam és transzferáltam a TBSZ-eket is egész felgyorsult az ügyintézés. Napon belül választ kaptam az emailjeimre, az elrontott transzfer doksin nem ültek, hanem még aznap jelezték, hogy nem oké. Majd a transzfer nem volt több egy hétnél. Ha így kezelik az ügyfeleket és a pénzem kezdettől fogva, akkor meghagytam volna a számlákat náluk.
K&H Értékpapír (KBC Equitas)
link