A Volkswagen-nek sok pénze van fejlesztésre. Legalább 10 márka van a csoportban, nem csak a Skoda. Új hír, hogy a Renault-tal olcsó elektromos autókat akarnak gyártani. Nekem van részvényem, 130 fölé várom jelentés után
Pont én is a havi gyertyát csekkolom mindenen. Lehangoló: Lufthansa, XFAB, Bayer Semleges: Polytec Vidám: Vodafone, SMA Solar, Wizzair Biztos kifelejtettem valamit, fejből nyomtam.
Szerintem a hónapos záró gyertya biztató. Azt, hogy megvolt e az alja nem tudom lásd előző hozzászólás. Májusban lesz éves eredmény. Akkor teszik közzé az új tőke allokációt. A cég elég transzparens nézd meg az IR oldalt. Különben csak érdekesség képen a magyar bizniszt 8,4x EBIDTA értékén adták el, az olasz 7,6x van árazva. A jelentésekben benne van. Az oszti csökkentése azért nem lenne meglepetés.
Építő jellegű kritikát szeretnék tenni. Sok részvénynél olvastam a topikban, hogy nem veszem meg, mert nem az alján (támaszon) van az árfolyam. Tudom, hogy mindenki az alján szeretne venni és csúcson realizálni. De a két szélsőérték között is van tartomány, ahol érdemes kereskedni. Ha jól ismered a céget, erős a hited a kilátásokban, nagyon alulértékelt, jó az osztalékhozam ..stb. akkor ne keressétek az alját, hanem meg kell venni egy jó hozam-kockázatszinten. A részvényárfolyam pedig majd megtalálja az értékét. És hogy ne csak az észt osszam, egy ajánlás: GSK (London vagy Xetra) EPS, árbevétel növekedése kétszámjegyű, 71 fejlesztés alatt lévő gyógyszerek közül 18 utolsó fázisban.
Pár indok: Kínai piacon a nem elektromos kocsikban a kínai autó gyenge. Elektromos piac egyébként is kezd beállni. EU nem fogja hagyni saját piacának a szétverését
VOW3: akkor ugyanúgy jártunk. Én nem zárom ki hogy még lemegy, de akkor is nyugodt maradok, ha nem megy le. Március 12. jelentés, akkor azért figyeljünk.
Szerintem a nemet autoiparban sotet evek fognak jonni, lehet hogy ez most meg nem latszik. Tan mercedes bmw tovabb huzza, en a vw.t latom a leggyengebbnek. Kinai piaca doglodik, ev-t csak dragan tud csinalni, energiat dragan veszi, hosszutavu kocepcioja zavaros (leginkabb nincs). Kina fel fogja zabalni kilora. Mar a nemet is skodat vesz. Nekem van, megszabadulok tole valszeg meg osztalek elott. Ellenvelemenyeket szivesen latnek😄
SMA solar talán magára talál. Az SMA Group közzéteszi előzetes jelentését , nem auditált adatok 2023 egészére vonatkozóan, és útmutatást ad ki a 2024-es pénzügyi évre * Az árbevétel 78,6%-kal 1 904,1 millió euróra nőtt (2022: 1 065,9 millió euró) * Az EBITDA 70,0 millióról 311,0 millió euróra javult * Magas kereslet és a normalizált szállítási helyzet pozitív fejleményt eredményez * A megváltozott piaci feltételek növelik a volatilitást a jelenlegi pénzügyi évben * Útmutató 2024-re: 1950 millió euró és 2220 millió euró közötti árbevétel; 220 és 290 millió euró közötti EBITDA
VOW3: Én meg nem bíztam a német autóipar gyors magához térésében, meg különben is azt hittem, hogy a kínaiak majd jól elsöprik őket. Úgyhogy nem is nagyon akartam venni Volkswagen részvényt még 110 alatt se, mondogattam magamban, hogy majd 90 körül majd még meggondolom. Hát aztán jól fel is pattant, most már úgyis bottal üthetném a nyomát. És igen, én se szaladok utána, nem üldözöm (azt már erősen megjártam korábban például SAP-val). Úgyhogy a Volkswagen vonat szerintem elment, nem hiszem, hogy valaha is még leesne megint 100-as meg 90-es szintekre, de ha mégis, akkor csakis úgy, hogy a kínaiak tényleg tönkrekonkurrálják, akkor meg már úgyse lesz nagyon érdemes beletenni a pénzt.
Eurós részvények vitasarok