Nem erre az évre várom hogy letörje ezt a szintet, de ha az olaj nagyot esik, esetleg az osztalékkal történik valami, akkor megtörténhet. A jelenlegi 36.x támaszról biztos fog még felpattanni. Jó dolog a P/E és az osztalék százalék is kiszámolva, csak ezek múltbeli értékek mindig. És mint minden, ez sem 100%. Én már vettem osztalékfizető részvényt, és eltörölték az osztalékot :)
Nekem is akkor kellett volna vennem. Persze féltem, hogy lemegy az olajár.- Ami meg is történt, de nem akar esni. Azért remélem előbb-utóbb megérinti a 36-ot!
Egyelőre nem úgy tűnik, hogy esni szeretne, pedig az olaj eléggé leseggelt. A legutóbbi nagy pánikban vettem 37 eurón, de ha lemenne 36 euróra, akkor ott is vennék TBSZ-re osztalékra.
Köszönöm! Lufit már nem veszek. OMV nél pedig türelmes leszek, mint a jó horgász. Megvárom, míg rácsap a csalira. Kerek 36-on lógatom be neki. Nem többön és nem kevesebben. (Ima: Az olajár segítse szándékom megvalósulását!)
Volkswagen, és német autós papírok: Todi, ha a leütés oka megszűnni látszik, a VOW 140 lesz. Ez persze még mindig lehet jó belépő annak, aki évekre tervez, és a korábbi ATH-t célozza, vagy 40% potenciál. 5000 máshogy gondolkozik, az alját akarja elkapni, és azzal érvel, hogy kizárólag rossz hírek voltak a héten (németországi gyárbezárás, ami történelmileg még soha nem volt, és a cáfolatáig eltelt időben sem vesztette el a korábbi támaszt), és mégis zöldben van, tehát lehet, hogy megvolt az alja. Én inkább vele értek egyet. Double bottom vagy 90 elképzelhető még, de mindaz a rossz amit olvastok, már be van/volt árazva.
A légitársaságok le vannak egy időre hedgelve az olajár ellen, így csak hosszabb távú kilátások mozgatják az árukat. Valójában ennek az összefüggésnek is divatja van, van amikor a piac figyelembe veszi, van amikor nem. OMV, a líbiai kitermelés leállt, és az Erste buy-ról Holdra leminősítette. Engem a 36-os szint alatti szakadék ijeszt meg, ahol kevés forgalom volt (volume gap), és lehet hogy most rajzolódik a második válla a december óta készülő €10-es fej-váll alakzatnak.
GLPG: Biotech, ennek megfelelő mozgással. Nem tudom, mennyire vagy tájékozott ebben, de rengeteg ilyen cég 2021-ben a likviditásbőségben felrakétázott, utána az infláció és az emelkedő kamatkörnyezet miatt lehanyatlott. Pénteken réssel felpattant egy FDA hírre, hétfőn kiderült, hogy az Ecor1 Capital 9.9%-ra növelte a részesedését. Nem tudom, mennyire vagy tájékozott a cég termékeivel kapcsolatban, én semennyire. Az FDA és a bevásárlás is jó hír, a fed kamatvágás is felfelé lökheti. Azért az Ecor1 nem Warren Buffet, csak Biotech cégeket vásárolnak, azt gondolom, ha 10-ből 7 csődbe megy, és 3 befut, még profitábilisak lesznek. Ez alapján vehetsz is meg réstöltésre is várhatsz, vagy bármi technikai szintre. Október végén negyedéves jelentés. Szerintem FDA teszt addig nem fut le (csak elindult a folyamat valami limfóma kezelő szerre). Ha jelentés nagyon jó-nagyon rossz, FDA Phase I bukás vagy siker, akkor kiveri a biztosítékot a heti-havi támaszok-ellenállások mértékben, nagyon volatilis lehet. Pozícióméretezés a minden. 250-re nem hiszem hogy egyhamar visszamegy, max ha minden teszen átmegy a gyógyszer és valaki gyártásba fog vagy felvásárolja őket. Fundamentálisan kiszámíthatatlan. Az Ecor1 bevásárlás jó jel, ők valószínűleg értenek ehhez valamennyire. A kamatvágás is biztos feljebb löki. Az FDA és az októberi jelentés a kockázat.
Lufthansát vezető tisztségviselő is vette tennapelőtt. Hátha tudhat valamit :-) Nem bánnám, ha elszárnyalna az árfolyam, mert egyelőre ráfizetéssel ülök benne.
Hollandiaban rengeteg van. De plusz komplikacio, plusz gaztomorsegi vizsga, nagyobb hoterheles a hengerfejen, kicsit gyengebb, gaztartaly 10evente cserelendo, szoval van vele macera.
Eurós részvények vitasarok