A vámokkal variálnak az európaiak, de a fejlődést nem tudják megállítani. A Hidrogén hajtást azért erőltetnék, mert akkor gyakorlatilag maradhatna a belsőégéses konstrukció, amit a németek mára baromi pénzek árán gyakorlatilag tökéletesre fejlesztettek.
Az EVk terjedése Európában állt meg , de a német autósok fő piaca Kína. Ott pedig a teherautókat is 70% fölé akarják tolni elektromosban. Autósoknak fontos a kínai piac. Stellantis ami kevésbé érintett benne.
Meg az, hogy kurva nagy pénzeket öltek bele a belsőégésű motorok tökéletesre fejlesztésébe amit elamortizálhatnak és nyomhatják az elektromos autókra az újabb Euró hegyeket. A kínaiak meg szinte most kezdenek kifejezetten az elektromos gépkocsik hajtására fordítani lóvét és nem nyomja őket a belsőégés fejlesztésére fordított teher.
VW vezetősége nyilatkozta, hogy nagy kihívásokkal néznek szembe. Ez azt jelenti, hogy az irány lefele van. 1-2%-ot lehet vele fogni felfelé de nagyobb a rizikó lefelé. TUI éppen korrekciózik. Kb 1 hete írtam német TUI fórumban 6,20 körül, hogy korrekció várható a 5,81-5,51 célzónába.
Egyre röhejesebb! A nagy olajár beszakadás után az OMV pluszban, Lufi meg 2 % fölötti mínuszban. A sportesemények nagyobb valószínűséggel tippelhetők mint a részvénymozgások!
Ez igaz, ugyanakkor marha olcsó már, elkezdték a szerkezeti átalakítást, lassan rossz hír már nem jöhet ki (vagy mégis😆😁🤣) Azért vettem, hogy ne csak utaztatás legyen, csak 100 db van
Semmi okot nem latok, hogy a nemet autoipar ne lefele menjen tovabb. Brutalisan. A vw helyzete a legrosszabb. En mercedeszben vagyok bennragadva, es felek h nem lesz vagy megvagjak az osztit
Eurós részvények vitasarok