Az ERSTE-én mutatott nulla ár, mint utolsó jegyzési ár több, mint érdekes. Biztos" jelentős szoftver fejlesztést" igényelne, hogy a tegnapi utolsót mutassa, vagy valamit tudnak?
Most nem is alaptalan a várakozása hiszen jön a sales report :-) Más hírben ne nagyon reménykedjen kedves bátyám. Bár ki tudja!? Lehetséges, hogy hír cunami lesz :-) Mindenesetre a trió nehogy belevegyen mert akkor az -10%(alsó hangon).
Az a gáz, hogy itt 40K( 4.080.000 forint) nagy pakknak számít... pedig Ormosy úr mondta, hogy a tőzsdei bevezetés siker és a befektetők is nagyon megkedvelték a papírt. Gondolj bele mi lenne ha nem kedvelnék ennyire a papírt!? :-)
Sales report nem lehet gyenge... kb 20%-al több új autót adtak el mint 2018-ban és a szervíz és használtautó értékesítés is kb ennyivel növekedett. Autókölcsönzés területén lesz kb 5-8% körüli növekedés. 75 milliárdos éves bevétel a minimum elvárható. Az persze már másik kérdés, hogy mennyi lesz az EBITDA és az adózott eredmény...áprilisban kiderül. 2020-as év bevétele csak a Jaguár-LR áprilisi hazai indulásásval és a Ssangyong szárnyalásásval számolva is kb 90 milliárd körül lesz és akkor semmi esetleg véletlenül beeső üzlettel nem számoltam. De illik is 90 milliárdnak lenni elvégre utána már csak három évük lesz, hogy elérjék az startégiában vázolt évi 130 milliárd körüli bevételt(+ az esetleges akvik). Ez volt a terv oszt majd meglátjuk mi valósul meg belőle.
2020. április 8. Az éves rendes közgyűlés
előterjesztéseinek és határozati
javaslatainak (2019. évi éves egyedi és
konszolidált IFRS beszámoló) közzététele
AutoWallis Nyrt+topic