Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
ragacs 2023. 08. 22. 13:58
Előzmény: #27836  Csibefasirt
#27840
Én csak elmondom a saját véleményem.Ahogy látom egyáltalán nem gazdaságos a látott tarifákkal.Sok sikert hozzá mindenkinek,aki igénybe veszi.Ezzel a wallis még közép távon is mellé nyúlt.
salaxx
salaxx 2023. 08. 22. 13:53
Előzmény: #27837  signal2
#27839
mondjuk en meg pont ezt nem csinalnam szemely szerint. Csomo olyan apro dolgot lehet csinalni 1 autoval, amit utolag nehez bizonyitani, hogy mas tett benne kart, vagy mondjuk visszakapva az autot esetleg fel sem tünik. Öszinten kiindulva az otthoni "hagyomanyokbol", Magyarorszagon ez plane eletkeptelen lenne...szerintem konkretan alkatreszeket cserelnenek ki az auton otthon.
signal2
signal2 2023. 08. 22. 13:49
#27838
A share-now akkor fog 5 mrd Ft-t érni, ha fog csinálni 0,5mrd Ft eredményt. De az nem most van, tehát most nem ér ennyit. Az AW-ról meg tudjuk, hogy 199 Ft-t ér, mégis 96,2 Ft-n kapják a Share Now eddigi tulajdonosai az új részvényeket. Ezt nem lehet úgy értékelni, hogy nem történt megkárosítása a kisbefektetőknek.
signal2
signal2 2023. 08. 22. 13:42
Előzmény: #27831  mindmegette
#27837
Szerintem meg a peer-to-peer megosztás. Azaz rövidebb időszakokra kölcsön adod a kocsid egy appon keresztül. Pl. :
https://hellocristo.hu/cristo-share-autoberles/
https://rentben.com/?lang=hu
Csibefasirt
Csibefasirt 2023. 08. 22. 13:24
Előzmény: #27834  ragacs
#27836
Hat, ezeket nem artana tudni, ha mar a temaban probalsz vitazni, de jott a link... 
asphalt
asphalt 2023. 08. 22. 13:19
Előzmény: #27834  ragacs
#27835
ragacs 2023. 08. 22. 12:43
Előzmény: #27833  asphalt
#27834
Most úgy csinálsz mintha a bérelt  kocsival tudnál parkolni,abba nem kell üzemanyag,ahoz nem kell matrica stb  A tarifákat szeretném tudni.
asphalt
asphalt 2023. 08. 22. 12:39
Előzmény: #27829  ragacs
#27833
Budapest tele van megosztós kocsival, mindenhol látom őket. A fiatalok teljesen másképpen gondolkodnak. A többség egyáltalán nem vágyik beleölni sok millió forintot egy kocsiba és rohadt drágán karbantartani, tankolni bele a 700 forintra tartó üzemanyagot, venni a pályamatricát, fizetni a parkolást, adót, eleve a belvárosban megállni nem tudsz, ha igen akkor 500-600-700 Ft / h, este 10-ig kell fizetni. A belvárosban autót tartani szinte már nagyobb nyűg mint előny, pláne ha alig megy valaki városon kívül. Szerintem  abszolút ez a jövő sok szempontból. A rollerekre meg a többi fogd és vidd elektromos cuccra is sokan mondták, kinek kell majd, aztán lépni nem tudok tőlük a városban. A taxi rugalmatlan sokszor, éjjel alig van szabad autó. És egyre drágább. 
ragacs 2023. 08. 22. 12:38
#27832
Én nem akarok elugrani érte,rengeteg járulékos tevékenység van vele.A tarifákról mondjatok valamit!
mindmegette 2023. 08. 22. 12:26
Előzmény: #27829  ragacs
#27831
Azért a taxi sem jó mindenre. A taxis átbasz, futod a kockázatokat, ha állni is kell, sokszorosan drágább, mint a ShareNow. Ma is olcsóbb reptérre úgy menni, hogy beugrasz ShareNow-ba és a reptéren leadod, fiatalok veretnek a városban a ShareNow kabrió minijével.
Hidd el, ma is megvan a piaca.
A jövő pedig... Szerintem ez lesz a jövő nagy durranása.
Max 10 év és jönnek a sofőr nélküli önvezető autók... Akkor meg az ilyen autómegosztók át is veszik majd a taxik helyét... ;-)
Eisenburgprofesszor 2023. 08. 22. 12:14
#27830
Legjobb vételi és eladási ajánlatok
Vételi Db V. Ár Eladási Ár E. Db
35,951 105.0 106.0 4,836
1,524 104.0 107.0 44,823
1,100 103.5 108.0 17,350
3,285 103.0 108.5 11,040
5,500 102.0 109.0 12,500
Piaci információk
ragacs 2023. 08. 22. 11:58
Előzmény: #27828  salaxx
#27829
Értem én amit írtok,de erre találták ki  városon belül a taxit.Az oda jön a ház elé,amikor hívom és még sofört is kapok hozzá. Aki tisztán tartja,megtankolja stb.Hogy kerül hozzám a megosztós kocsi,mennyi a költsége és folytathatnám a sort.Ez is egy gépkocsi bérlés,van már ilyen sok és működik is. Minek 2 a wallisnak?
salaxx
salaxx 2023. 08. 22. 11:48
Előzmény: #27826  ragacs
#27828
szerintem ez megint a magyar fejjel gondolkozas. Nyugatabbra draga autot fenntartani. Mind az ado, mind a biztositas, mind a karbantartas sokkal dragabb, mint Magyarorszagon. Melle sokkal jobb a tömegközelkedes is a nagyvarosokban, igy nem nagyon eri meg sokszor sajat autot tartani annak, aki tenyleg ritkan hasznalna. Egy nagybevasarlasra, "IKEAzasra", 1 napos kirandulasra siman jobban megeri beülni ad-hoc 1 kocsiba, mint fenntartani 1 sajatot, amit 3 hetente 1szer hasznalsz. Szerintem a csaladalapitas kitolodasa (ha lesz egyaltalan) is belejatszik. Tenyleg egy biztonsagi faktor, hogy ha van gyerek legyen gyorsan keznel 1 auto, ha valami van....kerdes, hogy nyugaton mennyi parnak nem lesz gyereke.
FTL85
FTL85 2023. 08. 22. 11:47
Előzmény: #27826  ragacs
#27827
Élethelyzettől függ, ha ritkán kell autó anyagilag jobban megéri mint a saját. Nekem van ismerősöm aki gyakran használ share now-t.
ragacs 2023. 08. 22. 11:32
#27826
Miért gondolják azt,hogy nekem fogyasztónak jó dolog az autómegosztás? A mol évek óta csinálja és semmire nem ment vele!!
signal2
signal2 2023. 08. 22. 10:56
Előzmény: #27823  fci.
#27825
A Wallis Autómegosztó adta hozzá az űrháborús üzleti tervet.
Eisenburgprofesszor 2023. 08. 22. 10:53
#27824
vételi és eladási ajánlatok
Vételi DbV. ÁrEladási ÁrE. Db
4,727105.0106.04,316
30,000104.5106.530,000
1,524104.0107.014,823
1,100103.5108.017,350
3,285103.0108.511,040
Piaci információk
fci. 2023. 08. 22. 09:23
Előzmény: #27822  signal2
#27823
Az értékbecslést a jó nevű Deloitte készítette nem a Wallis.
signal2
signal2 2023. 08. 21. 21:31
Előzmény: #27820  fci.
#27822
Védik be magukat előre egy kisbefektetői per-, vagy médiahadjárat ellen.
signal2
signal2 2023. 08. 21. 21:28
Előzmény: #27820  fci.
#27821
Dehogynem. Ez egy olyan üzleti terv alapján készült értékelés, amelyet a cég maga késztett. Én bármilyen vélzott végértékhez tudok üzleti tervet készíteni, amely kiadja azt a cégértéket.
Ezzel szemben a cserébe kapott részvények árát 96,2 Ft-ban határozták meg. PEdig ha ott is a fenti módszertant használják (azaz almát hasonlítunk az almához), akkor ugye 199 Ft-n kellene azokat a részváneket kibocsátani. 
Egyébként őszintén: te menny ipénzt adnál egy olyan cégért, ami tavaly 0,5 milliárd ft veszteséget termelt? Én szabadulni szretnék tőle, hogy ne bukjak többet.

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek