Azért ez sem egy egyszerű eset. Az autómegosztó "beolvasztása" akkor érte meg, ha belátható időn belül 1 milliárd feletti profitot fog termelni. Kérdés, hogy azért olvasztották-e be, mert látták, hogy nagy valószínűséggel a csőd felé száguld, vagy tényleg úgy látják, hogy nyereségessé lehet tenni. Látszólag 4,9 millárdba került, de valójában, 10 milliárd körüli belső értékkel fizettek érte. Ha így nézzük a tavalyi 8,6 milliárd forint profit ki is lett emelve a cégből, amennyiben az autómegosztó nem fog nyereséget termelni, ne adj isten veszteséges marad (ebben az esetben 10 milliárd feletti érték lett kiemelve). Évi 1 milliárd forint profit megtermelése esetén sztornó az egész, az üzlet fair volt és mindenki jól járt.További feltérképezendő terület, hogy hány ilyen kétes jövedelmezőségű külső cégük van még, amit esetleg be akarnak emelni, majd részvényesi vagyonból kifizetni (magukat)? Mivel elég nagy az adóságállomány (83 milliárd? ) nem biztos, hogy minden évben elbírna egy ilyen kockázatot a cég. A féléves szerintem is kiváló lesz.
Lehet itt meg hasonlo rally mint amikor 266ft ig huztak de en ev vegeig kb 150ft-160ft varok.Most azert mar tobb reszveny van igaz ennek nagyresze Veresnel.
Én sem adnám el, ha ennyit vártam már, hogy szaros fél százalékos profitért kiszórjam. Ráadásul ha mindenki kiszórná annyiért túl szűk lenne az ajtó, és hányan tudnák vajon eladni ténylegesen? 15-20% uk? Nem sok értelmét látom.
Én sem adnám el, ha ennyit vártam már, hogy szaros fél százalékos profitért kiszórjam. Ráadásul ha mindenki kiszórná annyiért túl szűk lenne az ajtó, és hányan tudnák vajon eladni ténylegesen? 15-20% uk? Nem sok értelmét látom.
AutoWallis Nyrt+topic