Topiknyitó: buythedip 2024. 01. 22. 22:09

Eurós részvények vitasarok  

Nem tudtam valamiért a 'Külföldi tőzsde' kategóriát kiválasztani, de talán segít egy moderátor ha ez a topic lesz a fórum sztárja.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
todi csütörtök, 20:49
Előzmény: #5999  thinkpositive
#6000
Természetesen előfordulnak pl. LEG portfóliójának egy része a Kelet-német és lengyel területekre összpontosul. Pont emiatt én Vonoviát jobbnak tartom mert a szememben akár magán- akár befektetési célra az ingatlan legfőbb értéke a fekvése.
De a gcp-t nem követem. Nem ismerem a portfólióját.
thinkpositive
thinkpositive csütörtök, 20:05
Előzmény: #5905  todi
#5999
Köszi. Azt hittem a portfólió összetételben vagy lokációban is előfordulnak érdemi különbségek.
Tudom célárakkal tele a padlás, de GYC-re éppen tegnap jött egy új a GS-től.
"On Wednesday, Goldman Sachs analyst Jonathan Kownator upgraded Grand City Properties SA (ETR:GYC:GR) stock rating from Neutral to Buy, setting a new price target of EUR13.20, down from the previous target of EUR13.90."
https://www.investing.com/news/analyst-ratings/goldman-sachs-lifts-grand-city-stock-to-buy-target-to-eur1320-93CH-3948478
zeppelin csütörtök, 16:11
Előzmény: #5967  SimpleB
#5997
Milyen árfolyamon tervezed eladni a biztosítós részvényeket?
todi csütörtök, 14:22
Előzmény: #5995  oldrider
#5996
Vagy úgy lesz a növekedés, hogy évente 30%-kal drágábban adják ugyanazt.👍
Ilyen téren autósoknál sokkal korrektebb az Absatz és Umsatz. Ott pontosan látszik, hogy az eladott darabszám is nőtt vagy csak az autók lettek drágábbak.
oldrider csütörtök, 14:12
Előzmény: #5992  todi
#5995
Kotnyeleskedek, elnézést! A kazánom is 108 % hatásfokkal dolgozik. A Rheinmetáll miért ne dolgozhatna 130 %-os hatásfokkal?  Csupán számítási methodika kérdése az egész. Ha úgy akarják meglesz ez!
buythedip csütörtök, 13:53
Előzmény: #5993  buythedip
#5994
Illetve sokan hihették hogy Trump visszavonja a vámokat.
Egyébként bármikor visszavonhatja, őt ismerve.
Persze erre alapozva senki se vegyen fel pozíciót.
buythedip csütörtök, 13:41
Előzmény: #5987  todi
#5993
Ez nekem is eszembe jutott, az egyetlen változás hogy április 2 helyett mától lesznek, ez nem tudom hogy ér-e -6%-ot a Porschénél, de nyilván nem, mert már veszik meg az esést.
Vagy pl. az usába semennyire nem exportáló Renaultnál a gap down nyitással ez csak market sentiment szinten függ össze.
És abban is egyetértek, hogy a negyedéves jelentések fogják megmutatni az irányt, lehetnek lejjebb is az autósok meg feljebb is, elvégre a vám az csak valószínűség a kevesebb eladott autóra, és a jelentés lesz a bizonyosság vagy cáfolat.
Szerintem most egy hónapig nem jelent egyik sem.
todi csütörtök, 13:07
Előzmény: #5989  DavidCamp
#5992
Meg akartalak róla kérdezni, hogy néztem Rheinmetall előrejelzést ahol a követjező években évi 30% bevétel növekedést várnak.
Ok , hogy van megrendelés de hogyan lesz képes a termelőkapacítását ennyivel növelni (üzem, képzett munkaerő, nyersanyag stb)?
Vagy eddig nem 100%-on üzemeltek?
todi csütörtök, 13:01
Előzmény: #5990  zeppelin
#5991
Mercedes meg Bmw esetén nem tudom ez mekkora piac. Én így látatlanban fizetőképesnek Európát, Usát és Kínát gondolom. De nem utazom autósban tehát nem vizsgáltam a kérdést. Az biztos, hogy pár hete a Thyssen bejelentette, hogy az autóiparba beszállító részlegéről 1800 embert elbocsájt. Ez azért nem túl bíztató jel. Gondolom jobban rálátnak erre mint mi.
zeppelin csütörtök, 12:46
Előzmény: #5987  todi
#5990
Emelkedés jöhet az ún. Mercosur országok felé. Kb. 300 millió lakos, de Usa-hoz képest nyilván kisebb fizetőképes kereslettel. Itt éppen a 25%-os vámot készülnek eltörölni. Ursula sorra tárgyalja a kereskedelmi megállapodásokat, így bővülés jöhet India, Dél-afrika esetében is. Ettől a Trump vádja még probléma.
DavidCamp csütörtök, 12:44
Előzmény: #5957  Borisz
#5989
Saját gyártás lesz még akkor is rosszabb a teknika.:) A saját gazdaságukba forgatják be a zsét. 
DavidCamp csütörtök, 12:42
Előzmény: #5979  Goldstein17
#5988
Mint mindig! :)
todi csütörtök, 12:34
Előzmény: #5981  Zoltanovitsch
#5987
Őszintén nem értem, hogy miért “lepődik” meg a piac a 25% vámon amikor ez már talán decemberben is köztudott volt. Még a mértéke is. Most akkor eddig hol volt a piac előre áraz dolog?
Amit én a német autósoknál a vámoktól függetlenül nem látok: hol fogják tudni növelni az eladott darabszámot?
Kína? Már 1-2 éve csökken az eladásuk. Usa? Vámok után? Európa? Az utóbbi időben egyre többször parkolok le BYD autó mellé.
Én akkor vennék eu autóst ha választ tudnék adni a fenti kérdésre.
Inquisitor csütörtök, 12:00
Előzmény: #5976  buythedip
#5986
Innen mehet ismét 100-ra 😎
bpp csütörtök, 11:22
#5985
Nyatasi esesbe belevettem commerzbank long certivel, egyelore dilemmazok usa nyitaskor merre fog elindulni...
simonzoli13 csütörtök, 10:54
Előzmény: #5981  Zoltanovitsch
#5984
Osztalékadót németből való visszaigénylésében van esetleg jártasságod? 
simonzoli13 csütörtök, 10:52
Előzmény: #5981  Zoltanovitsch
#5983
Az autós részvények jönnek vissza! A piac beárazta nagy részben a 25 százalék vámot, továbbá lassan fizeti a jó osztalékot is, szerintem, talán ősszel lesz ott a Mercedes és a Volkswagen, ahová írtad! Szvsz.
LG7 csütörtök, 10:09
#5982
Henkel-t nem nézegette vki?
Zoltanovitsch
Zoltanovitsch csütörtök, 09:56
Előzmény: #5973  todi
#5981
Igen! Én is erre számítottam!  Ám több napja..tán hete akartam kérdezni Titeket ki hol mikor venne (HA venne) EU-s autós részvényt... (A tegnapi Trump hír és a mai nyitás után meg különösen aktuálissá vált most a kérdés) Esetleg egy dupla alj Merciben 51 körül, VW 80 körül? :) Szóval Ti meddig várjátok le és mikor vennétek? (Észrevételezem hogy a szektor most kapta meg az utolsó ütést, avagy hírt, így a mostani helyzetben az európai autógyártás jövőjére "fogadunk" aki hosszú távban gondolkozik , s nem csak egy rövid emelkedésbe!  + pénzügyi  ár -apály jelenség az Atlanti-óceánon merre migrál a 2 kontinens között a pénz rövid -közép avagy hosszú távon)? :) 

Topik gazda

buythedip
4 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek