Ne haragudj de az indexet nem olvasom, még a te kedvedért se, a rémhírek általában onnan éreznek, nem tőlem. A "készenlét" szót természetesen nem a katonai terminológia szerint használtam, hanem köznapi értelemben (fokozott figyelmet, éberséget vagy felkészültséget jelent), képzeld egy szónak több jelentése is lehet. Az értelmezésben segít a nyelvi környezet, legközelebb próbáld értelmezni a kontextust. Jelentem befejeztem!:)
"Értek hozzá" - Ha az igazságot írnád, kicsit másabb lenne a kép, az OTP topicban legalább 15x leírtam korábban, hogy amatőr vagyok. Informatikus vagyok, nem gazdasági szakértő. Ha a te eszemfuttatásod alapján kereskednék: "Stop használata kötelező", ne menjek trend ellen, akkor -30%ban zártam volna a tegnapi napot, ehelyett realizáltam +7,5%-ot. Csak türelmet kellett tanulni, és kicsit amatőr módon értelmezni a chartot, amit mutatott (NQ GAP), visszanyalt a fagyi) Néha megyek a trend ellen? Így van, megyek a trend ellen. Nem sunnyogok, vállalom, hogy milyen pozit nyitottam, ahogyan te fogalmaztál anno: "fantázia-kereskedés", szerinted.