Most még nem is sejtitek-gondoljátok, hogy a vasútnak
mekkora súlya lesz MO-n, és remélhetőleg az Opus-ban 😉 Jelenleg az EU-ban 22 EURO
érték alatt rendelt cuccra nem szabható ki vám, sőt nagyon sokan kihasználják,
hogy 10EURO alatti vámot pedig nem szabhat ki egy EU-s vámhivatal sem.. Vagyis
32(37)EURO-ig nyugodtan rendelhetsz..
Irgalmatlan mennyiségű visszaélés történik ezzel, nyilván az 50-100, de volt példa, hogy az 5000!!!EURO-s csomagra is 22-őt iratnak. Egy felmérés (saccolás) szerint évente 600-800millió csomag érkezik kínából, 7-10milliárd!!! EURO!! vámbevételtől esik el emiatt az EU. (nem beszélve arról, hogy mekkora hátrányba kerülnek a hazai/EU-s cégek) Régóta csípi a szemét ez az EU-nak, 2021-től bezár a bazár, minden vám és adóköteles lesz amit rendelsz!
MAJDNEM! 😉 Kivételt képeznek ez alól a már most is létező EU-s raktárak. Nekik ezt nem kell megfizetni! A kínainak szorul a hurok a nyakán. Szó szerint mindent itt kell tárolnia az EU-n belül! Elfogadhatatlanok a 30-60-100 napos szállítások is. Szóval kell egy vasút, amin akár 1-2 hét alatt be tud vonatoztatni bármit, és kellenek a tároláshoz a k.rva nagy raktárak. Szerintetek miért épít keresztbe hosszába vasútat a kínai? Miért támogatja brutális pénzekkel? Méghogy 50 év alatt sem térül meg neki.. nagyon vicces.. 1-2 év alatt visszahozza az árát, ha a vasúton keresztül fogja ellátni az EU-t.
A hajókkal van még egy „kis” gond. Egy azaz 1db óceánjáró hajó napi CO kibocsájtása megfelel egymillió autó CO kibocsájtásával. Nem írtam el a számokat. 2017-ben a hajók 10x annyit CO-t bocsájtottak ki, mint a világ összes személyautója. Ezt sem írtam el. Szóval át kell térni a vasútra.. Meglátjátok, brutális pénzt fog ez hozni.. Halottam „valakitől”, hogy harmincasával rendelgetjük az új mozdonyokat, és szinte az összes gerincpálya már tudja a 160km/h-t…
Irgalmatlan mennyiségű visszaélés történik ezzel, nyilván az 50-100, de volt példa, hogy az 5000!!!EURO-s csomagra is 22-őt iratnak. Egy felmérés (saccolás) szerint évente 600-800millió csomag érkezik kínából, 7-10milliárd!!! EURO!! vámbevételtől esik el emiatt az EU. (nem beszélve arról, hogy mekkora hátrányba kerülnek a hazai/EU-s cégek) Régóta csípi a szemét ez az EU-nak, 2021-től bezár a bazár, minden vám és adóköteles lesz amit rendelsz!
MAJDNEM! 😉 Kivételt képeznek ez alól a már most is létező EU-s raktárak. Nekik ezt nem kell megfizetni! A kínainak szorul a hurok a nyakán. Szó szerint mindent itt kell tárolnia az EU-n belül! Elfogadhatatlanok a 30-60-100 napos szállítások is. Szóval kell egy vasút, amin akár 1-2 hét alatt be tud vonatoztatni bármit, és kellenek a tároláshoz a k.rva nagy raktárak. Szerintetek miért épít keresztbe hosszába vasútat a kínai? Miért támogatja brutális pénzekkel? Méghogy 50 év alatt sem térül meg neki.. nagyon vicces.. 1-2 év alatt visszahozza az árát, ha a vasúton keresztül fogja ellátni az EU-t.
A hajókkal van még egy „kis” gond. Egy azaz 1db óceánjáró hajó napi CO kibocsájtása megfelel egymillió autó CO kibocsájtásával. Nem írtam el a számokat. 2017-ben a hajók 10x annyit CO-t bocsájtottak ki, mint a világ összes személyautója. Ezt sem írtam el. Szóval át kell térni a vasútra.. Meglátjátok, brutális pénzt fog ez hozni.. Halottam „valakitől”, hogy harmincasával rendelgetjük az új mozdonyokat, és szinte az összes gerincpálya már tudja a 160km/h-t…
NEW OPUS GLOBAL