Mit nem értesz azon hogy 20%-ot csökkent az EBITDA? Ez neked jó hír? A tegnap esti pedig, csak egy szándék, majd ha létrejön az üzlet és a számok is rendben lesznek, lehet örülni
Aki teheti szabaduljon tőle, bűnözők irányítják a céget.A 230 forintos célár is hazugság,ennél a papírnál mindent meglehet tenni,nagyon bánom,hogy beszálltam. Legjobb 5 vételi ajánlat
A járműértékesítés egy borzasztó oldschool business. Voltatok már pl. a Porsche Budában mostanság? Kurva sok ember...(és mos nem a szervizesekre gondolok) Rohadt sok drága üzletkötő, meg koordinátor. Nem hatékony. Az egész járműértékesítés megérett a reformra.
Ez viszont kellemes meglepetés: "A Mobilitási szolgáltatások üzletág külön történő megjelenítésére 2024 első negyedévétől kerül sor. Az üzletág pozitív EBITDA-t ért el (2,7 milliárd forint) kiemelkedő EBITDA margin mellett (35%)."
Mivel a személyi állomány sokkal jobban nött, mint az árbevétel (amely növekedés az inflációt sem érte el), senki, semmilyen bónuszra nem jogosult a meglátásom szerint. 1 före vetítve ugyanis csökkent a teljesítmény.
Pedig egyik mutató sincs rekordon, mert árbevételben pl az elözö negyedév volt a rekord, EBITDÀ-ban meg a 2023Q1 talán. Ami meglepö, hogy az igénybe vett szolgáltatások és a bérköltségek is 35%-kal nöttek kb, ami brutális az árbevétel 2%-os növekedéséhez képest. Mostantól azt kellene látni, hogy az akvizíciók beérnek, és jelentkeznek a szajkózott szinergiahatások, mert jelenleg inkább pont az ellenkezöje igaz a fentiek alapján. Azaz a nagy terjeszkedésben a költségek sokkal jobban nönek, mint az árbevétel.
AutoWallis Nyrt+topic