Ez igaz de például hiába esett nagyot Csehországban az új autó értékesítés még így is dupla annyi adnak el kicsit magasabb lélekszám mellett mint Magyarországon. Csórók vagyunk! Persze ha megtriplázódna az AW részvény árfolyama akkor több új autót tudnánk venni :-) Természetesen az jó hír, hogy van tér a fejlődésre itthon és a régióban is de ezt eddig is tudtuk.
Hát kaptak hideget is bőven... "A Scope szerint gyenge a termék-diverzifikáció, a társaság bevételének nagyjából 90 százaléka az autóértékesítésekből származik. " Erről beszéltünk, hogy mivel az autóértékesítésben viszonylag kevés a hozzáadott érték így természetes, hogy a marzs csekély. Ők is tudják, hogy a szolgáltatások irányába kellene mozdulniuk de én nem látom jelenleg hogyan fogják ezt kivitelezni. Autómegosztó szolgáltatásuk legelőbb 2021-ben kerülhet a nyrt-be ha egyátlán. Ez attól függ, hogy lesz-e rajta addigra profit vagy sem mert azt mondták veszteséges céget nem hoznak be..... Felhívnám a menedzsment figyelmét, hogy a 21. században élünk és az ilyen teszetosza, gigalassú döntéshozatallal nem lehet előre jutni. CIG-es tankhajó jut róla eszembe :-)
Elég érdekes, hogy csak késő ősszel döntenek róla, hogy kell-e egyátalán nekik. Van olcsóbb finanszírozási forma a tarsolyukban? Ez a legszebb: " a vállalat jelenleg is vizsgálja a
hazai és régiós akvizíciós lehetőségeket, melyek finanszírozásáról az adott befektetési
célpont sajátosságai, és a rendelkezésre álló forrásbevonási lehetőségek alapján fog
dönteni" Jelenleg is vizsgálja.... két éve tudják, hogy a tőzsdére jönnek azóta tart a "jelenleg" :-) Szerintem ez komoly mert viccnek durva lenne :-)
AutoWallis Nyrt+topic