A bitcoint is szépen tologatják fölfele, újra elindult a reklámhadjárat a karácsonyi több százezres jóslatokkal. Az ETH is megiramodott, gondolom az altok is majd követik. Eddig Kína volt a coinok fellegvára, de az amerikaiak nagyon rákaptak. Bányászok és spekulánsok is oda menekültek, a kötetlen szabadság országába.
Csak azért írtam, mert ez már 2008-ban is működött és meglepően jól. Az autópályán , ha az kanyarodik, akkor is meg tudja különböztetni, hogy nem előttem halad az autó, de ha engem előznek és becsap elém, akkor sem tol satuféket, érzékeli, hogy távolodik az előttem haladó. Meg kell szokni, de az autópályán akár 100 kilométert is meg lehet tenni úgy, hogy a gázpedálra nem lépek. Legtöbbször a sebességváltás üti ki, akkor újra kell indítani. Tudom, az automatánál már ez is megoldott. Ez 14 évvel ezelőtt elérhető volt.
Köszönöm, így már értem, mire gondoltál pontosan. Igazad van, ez így megoldható lenne, az a kérdés, hogy az egyes feladatokra kihegyezett rendszerek adatait tudnák-e másra is használni. (Pl. a halszem optikás kamerákkal nem lehet túl messze látni, de sávtartáshoz, parkoláshoz nagyon jók.)
Hát ne is bizzál benne, mert ha átlát a ködön, akkor az radaralapú, és annak a térfelbontása nagyon kicsi. A Teslás csókának is igy vágta le a fejét az autópályán keresztbe álló teherautó 2016ban, mert a rendszer autópálya fölé belógó táblának vélte a teherautót. A radar meg azt nem tudja, hogy hány centinél van az akadály alja, csak azt hogy ott van valami előtte.
Arra gondolok, hogy egy csomó más autógyártónak van Lane Keep Assistja, ACCje, Pedestrian Recognitionja, stb a megfelelő szenzor rendszerekkel. Igazából, csak uplinkje nincs az autógyártó felé, de ez nyilván a Teslánál is elég korlátozott a mobil sávszélesség miatt. Szóval elvileg bármely autógyártó, akinek level2 van beszerelve a modeljeibe tud gyűjteni adatot.
Gondolom azt hallottad, hogy a palantir, amely információval rendelkezik az usa titkos szolgálat, és egyéb bizalmas kormányzati adatokhoz. Az 50 millió usd ért vett 400 uncia tömbökben aranyat. És innentől bármely cégtől elfogad aranyban fizetést, sőt még kedvezményt is ad a szolgaltatasaibol😀. Mit tudhatak ezek meg?
Pont ami most.....ami most van annak mèg nagyobb összeomlást kellene okozni..de most van korlátlannak tűnő pénznyomda.. ami mindent megment , megvesz..kérdés meddig??
Én azt gondolom, hogy ez a javulás átmeneti lesz. Nagyon hallgatnak az Evergrande Group fizetésképtelenségéről. Csak egy egy hír szivárog, ami arra utal, hogy nem javul a helyzet. Felmerült, hogy államosítják, de az semmit nem old meg, sőt, elindíthat egy láncreakciót. Ez nem befektetési tanács, csak személyes vélemény.
"Egyébként meg miért ne tudná a többi autógyártó is gyűjteni az adatot? Fedélzeti kamera egyre több autóban van." A kamerafelvételek kiválogatása, eljuttatása, feldolgozása mind-mind külön gondot okozna nekik, illetve a fedélzeti kamerákat nem is igazán az önvezető autózáshoz találták ki. (Például autópályán haladva a nagy sebesség miatt messzire is kell látni, ahhoz pedig jó minőségű kamera kell.) Az ilyen önvezető rendszerek eléggé függenek a kameratípusoktól, felbontástól, zársebességtől, elhelyezéstől stb., tehát a fedélzeti kamerákat eleve erre a feladatra is kell tervezni és ráhangolni, mint ahogy a Tesla tette. Nekik az a nagy előnyük, hogy a kameraképük már olyan rendszerből jön, amit önvezetésre terveztek, ráadásul közvetlen ott van mögötte a szoftver, ami azonnal feldolgozza, és ki tudja válogatni az eseményeket. Gyakorlatilag kész flottájuk van, ami folyamatosan gyűjti nekik az adatot, csak győzzék feldolgozni. :) A másik most fejlődő megoldás egyébként erre a problémára, ami akár a Tesla előnyét is csökkentheti, a szimulátorok használata: megadják a különféle eseteket, majd legenerálják a kameraképeket. Anélkül tudnak modellezni és tesztelni, hogy ki kellene mozdulni az irodából.
Szerintem nagyon ideges a piac, ezért vannak ekkora kilengések. Látják, hogy baj van, de a mohóság felülírja a félelmet. Kínában semmi nem változott, csak a nagy ijedség után jött a megnyugvás.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.