Szerintem nemcsak igéretek vannak. A VW csoport Európában több EVt ad el, mint a Tesla. Igaz ebben a PHEV is benne van.
A Tesla az alacsonyabb kategóriákban egyszerüen nem versenyképes árban jelenleg Európában.
És könnyen lehet, hogy a piac zöme nem is ott lesz, ahol a Tesla van. Ugye a Tesla viszonlyag nagy és drága EVket árul, hibrid hajtás nélkül. Viszont érzésem szerint az EV nagy áttörése nem ez a kategória, hanem a boltba munkábajárós városi autó. Családi autónak meg inkább a PHEVek lesznek jók, mert egy nyaraláshoz nagy kompromisszum a töltés 500 kmenként. Ott nincs Tesla, de van VW.
A VW ezenkivül akksiban is akar innoválni.
MOndjuk én 25 ről ülökbenne, de aszem tartani fogom.
A Tesla az alacsonyabb kategóriákban egyszerüen nem versenyképes árban jelenleg Európában.
És könnyen lehet, hogy a piac zöme nem is ott lesz, ahol a Tesla van. Ugye a Tesla viszonlyag nagy és drága EVket árul, hibrid hajtás nélkül. Viszont érzésem szerint az EV nagy áttörése nem ez a kategória, hanem a boltba munkábajárós városi autó. Családi autónak meg inkább a PHEVek lesznek jók, mert egy nyaraláshoz nagy kompromisszum a töltés 500 kmenként. Ott nincs Tesla, de van VW.
A VW ezenkivül akksiban is akar innoválni.
MOndjuk én 25 ről ülökbenne, de aszem tartani fogom.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.