Topiknyitó: Törölt felhasználó 2003. 02. 23. 12:07

Rába és a láma  

Vasárnapi ebéd előtt a korcsmában.
Egy tisztességes spekuláns mivel is kezdi vasárnapi programját?
Míg élete párja a vasárnapi ebédet kotyvasztja, menekülésre adja fejét.
A boszorkány üstben rotyogó, ebédnek nevezett főzet felajzó illata elöl, kénytelen a közeli intézmény, barackpálinka és a savanyú sör illatával átitatott intézménybe menekülni.
Felüdítő érzés a boszorkánykonyha légköre (Ne egyél bele, mert pofán váglak…..!!! Mondtam már cigivel kifelé…..!!! Lehet, hogy anyád úgy csinálja de…….!!!) után a hím egyedektől enyhén izzadságszagú helyiség zsivaja.
Mivel a társasába láma későn érkezvén, a jelenléti ív aláírását követően beáll a söntéspunt előtt kígyózó két ember mögé és Béla harsány kiáltásának eleget téve, előveszi pénztárcáját.
Megért ő mosollyal figyeli Ica (Ő a csapos) dekoltázsát, himbálózó kebleit és zsonglőröket meghazudtoló kacsóját.
Fantasztik us, ahogy az üvegre szerelt fém mütyürrel önti a mérőpohárba a sárgán csillogó párlatot.
Kimérve a mennyiséget egy ügyes mozdulattal, még profi brókert is meghazudtoló póker arccal (fapofával), felét a vendég poharába önti, míg másik felét a kocsma nyereség alapjában hagyja.
Lámát a révedezésből, Ica (Ő a csapos) turbékoló hangja zavarja meg.
-Mi és mennyi pancserkám?
Láma az erotikus hangnemtől zavarba esve, tévesen értelmezi a kérdést, a hatalmas keblekre szegezi tekintettét, majd elrévedezve válaszol.
-RÁBÁt és sokat!!
Ica (Ő a csapos) hatalmas kék szemeit tágra nyitja és őszinte áhítattal bele ordít lámánk képébe.
-Mi van!!??
Majd rövid, rokoni és egyéb anatómiai színfoltokkal tarkított szópárbajt követően, tisztázódik a rendelés tárgya, és végre láma megindulhat a baracknak nevezett gyümölcs párlatával megpakolt tálcával (ÁNTSZ által előirt rozsdamentes) tőzsdei spekulációkban megedződőt társasága felé.
Béla falkavezérhez híven, maga elé húzza a tálcát és egy feles lehörpintését követően, felvállalja az előkóstoló szerepét, majd a leosztás felelősségteljes feladatát.
Lámában a (egy nekem, egy neked, majd ismét egy nekem) teátrális leosztás, némi gyanakvást kelt a testvéries megosztás elvében, de hát egy jó barátban és a brókerében csak megbízik az ember.
B.Béla a benyelt maligánfok a megspórolt fizetőeszköz okozta jóérzés jeléül, egy nagyot csettintett nyelvével, miközben Jenö (Barátai közt Nyuszika) cigarettájából egy szálat lenyúlt.
Miközben a füstszűrőt akkurátusan letörte, elgondolkodva az asztalon üresen lévő „feles” poharakat számolta.
A meztelen cigarettát szája szélébe rakva, láma felé fordult, miközben a mozdulatban benne volt TŰZET!! , feltette szokásos kérdését.
-Na mit vettél??
Láma csodálattal teli félelemmel figyelte Bélát.
A várható szemrehányástól, halkan, suttogva válaszolt.
-Rábát.
N éma csend lett a műintézményben.
Csak egy eltévedt tekegolyóként ide-oda pattogó vendég a mosdó ajtót elfelejtvén kinyitni zavarta meg a csendet.
De az ajtó mellet erre az esetekre rendszeresítet székre leülve ö is elcsendesedett.
Béla elgondolkodva szögezte tekintetét a tálcán szaporodási céllal ügyködő, két légyre, majd egy határozott mozdulattal megzavarva ténykedésüket.
Csend esen megszólalt.
Helyes.
A higgadt helyeslés, a társaságban nyomasztóan uralkodó félelmet, karmesteri pálca intését felelevenítően elhessegette és újra helyreállt a békés zsibongás.
Egy darabig még egyesek szemén látszott a bizonytalanság és óvatosan sandítottak Béla felé.
De lassan mindenki meggyőződött arról, hogy Béla elméje nem háborodott meg és a helyeslése az egy szokványostól eltérő de őszinte.
Rövidesen mindenkiben tudatosodott, és lassan pletykaként terjengeni kezdett hogy az aktuális napi csoda, miszerint Béla igazat adott el ült.
Már csak azért is, mert a „minden csoda három napig tart” Ica (Ő a csapos) által vezette intézményben csak három perc.
Ezt követően már semmi érdemleges nem történt.
Mivel kakukkos órát meghazudtoló pontossággal megjelent Matildka, Jenö (Nyuszika) felesége és házi fodrászuk kreatívságát a fején hordozva jelezte, hogy cselédként foglalkoztatott anyósa elkészült az ebéddel.
Miáltal az ékes társaságot feloszlatja.
Egyesek szerint Matildka híd és egyéb blokádokban hatékony szerepet vállalhatna a rendfenntartó erők költséges bevetése helyett, de ennek hangzatosabb jelét nem merték adni.
Így hát a Rába befektetés bővebb kitárgyalása Bélával, vélhetően a következő szabadfoglalkozásra tolódik.
Béla engedvén az erőszaknak kihörpintette a maradék maligánokat az asztalon lévő poharakból és belegyező bólintással fel állt és hallgatólagos beleegyezését adta a társaság távozásához.
lama
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 13:27
Előzmény: #61058  pancserlama.
#61060
..."láma"...! ..."tigusnak" azért jó a meglátása, mert az Ikarus "kulcsra zárása" óta, egyszerűen, a fejlesztő "követő generáció" elhülyült...!
...az idősebb fejlesztői generáció tapasztalatait, egyszerűen "lenézik", stb...!
...ebben horribilis szerepe akad, a számítógépes "villámgyors" hülyeségeiknek, amit a tapasztalt generációk csodálattal néznek, ám nem szólnak bele, mert rögtön megkapják a magukét...!
...ugyanis, a fiatal generációk, azért "szarják le" a tapasztalatokat, mert már jogszerű gondolkodásra nevelődtek...!
...azaz, nem a "tisztességes" gondolkodásra...!
...ezt meg a piac "szarja le"...!
...hogy érthesd, Széles Gábor, messze nem ok nélkül vásárol Mercedest...!
...egyszerűen NINCS, hazai BEVÁLT konstrukciójú busz, a hazai kínálatban...!
...a kifejlesztése pedig, horribilis "bukó", a fenti és lentebbi tapasztalatok okán...!

...és, a Rába S90-ese, sem magyar fejlesztés, bár dolgoztak benne magyarok is, szép számmal, hanem német...!
...talán, - leghamarabb -, 3 év múlva jöhetne elő, egy már nem proto típussal a Rába, de annak fejlesztési költsége, akár a 10 mrdFt-ot is elérhetné...!

...stb. stb. stb...!
pancserlama.
pancserlama. 2012. 11. 01. 13:02
Előzmény: #61058  pancserlama.
#61059
Egyszerű ez
Magyarországon a buszpiacon a kereslet ugrásszerűen nő a kínálat szűk
Ezt a rést Rába ügyesen használja ki !
Főleg ha még tulajdonosi "hátszél" is van!
Kicsiknek pedig az a dolguk siránkozzanak !
Szerintem működőképes model ez !
pancserlama.
pancserlama. 2012. 11. 01. 12:08
Előzmény: #61053  tigus7313
#61058
Tigus
Tők politika mentessen írom és nézd a számokat
Lehetetlen a mostani gyártókapacitással rendbe tenni a buszparkot.
A tőlem megszokott nagyvonalakban ))
Az elmúlt 10 évben teljesen lepusztult a flotta.
Jelenleg az átlagéletkor volános buszoknak 10 a BKV 15 fölött van !
A normális átlagos 7 helyett
Ha ezt 2-3 év alatt rendbe akarják tenni 40-50 % lekell cserélni!
Ez 4-5 ezer busz és nem számoltam a szokásos évi „frissítést” !
(ha választásokra virítani akarnak még szűkebb az idő)
Erre most mondj nekem magyar kapacitást !
Ha megszakad Győr, Kaposvár…max tud évi 500 ! És nem flotta épül hanem ezer tipus…!
Szóval kell még gyártó, persze ha nem kínai buszokat akarunk !
Azt mondod nincs piac ?
Rövidtávon 5000 db buszt kell lecserélni! (1db 60 m.)
Ez 3 éves időszakra osztva is évi 100 mrd os piac.
Volános becslések szerint is az elkövetkezendő 5 évben 100 mrd a várható országos igény
Ha Rába ebből a szeletből, figyelembe véve az egyéb alkatrész beszállítások értékét illetve kivéve az „egyedi” importot,kiszakít 30-60 % mi abban a szocialista jelleg ?
Kérdem.
Milyen megoldást látsz a buszpark fiatalítására?
Beszélünk Kravtex + a többiről tönkremennek…. Rába alkalmatlan… stb.
Szerintem egyáltalán nem így van !
A kereslet nő és nem a kínálat !
Jelenlegi buszgyártók az igénynek kapacitásban, tőkében felét sem tudják.
Volános leállítások nem (csak) Rába miatt voltak a volánok a megrendeléseikkel átgondolatlanul vagy önző módon döntöttek!
10 éven keresztül olyan panamák és költekezések voltak amik a buszpark elöregedéséhez vezetek (megjegyzem a sok kis volán mindkét oldal vezetése alatt)
Emellett még szórták is a pénzt!
Nem politika igéret a Volánok igénye !
tigus7313 2012. 11. 01. 12:04
Előzmény: #61056  Törölt felhasználó
#61057
"...csakhogy, az egyéb ingatlanok, amelyek a termeléshez (következésképen, az éves könyvelések, egyáltalán való megvalósulásához elengedhetetlenek) értékeit, - felvásárlás esetén -, a Rába esetében nagyjából 5 %-os értéken tartalmazza, a könyv szerinti érték...! "

ez az a rész, amit egy fejlett (a magyar nem az) tőkepiacon a piaci szereplők pontosan tudnak, vagy sejtik, így a felvásárló nem tudna áron alul (ahogy a tőkepiac engedi) hozzájutni a részvények többségéhez.

ezt törvényben nem lehet jól leszabályozni (nem véletlen, hogy az IFRS esetében is CSAK a befektetési ingatlanokra érvényes a piaci érték kimutatási kötelezetség), mert mit ér egy gyárcsarnok? ha termelnek vele, mit ér ha nem, mit ér ha végelszámolják a céget? annyi érték, ahány felhasználási mód.
vagy éppen milyen módon értékeljük, hozam alapon? összehasonlító ár? vagy éppen újraelőáálítási érték? a három különböző érték esetén melyik az elfogadott?

lehetelen törvényi úton ezt leszabályozni. így ez a rész a felvásárló és a piac értékítéletén dől el.
(az állami részvétel esetén persze nem érvényes ez a kitétel, mert ott erőfölény is szerepet kap(hat) a döntés esetében)
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 11:54
Előzmény: #61049  tigus7313
#61056
...hmm...!

...na itt, piszkosul eltér a nézetünk, merthogy, - gondolom -, Te a szokásos, könyvelői, meg részben jogi "szemüvegen" keresztül szemléled, a történéseket...!
...nekem meg, ingatlanokhoz értőként, volt már módom érvényre juttatni, az ingatlanok valós értékeit, igaz nem részvényesként...!

...merthogy, a "befektetési ingatlanok" KÖTELEZŐ szerepeltetését előíró IFRS szabályok - valószínűleg -, azért kerültek "beépítésre", mert ezek az értékek, - vevő felbukkanása esetén -, bármikor "meglendítheti" a folyamatban lévő könyvelési év, bevételi oldalát...!

...csakhogy, az egyéb ingatlanok, amelyek a termeléshez (következésképen, az éves könyvelések, egyáltalán való megvalósulásához elengedhetetlenek) értékeit, - felvásárlás esetén -, a Rába esetében nagyjából 5 %-os értéken tartalmazza, a könyv szerinti érték...!
...gyakorlatilag, - "1702" szerint -, nem tartalmazza...!!!
...mivel a "felvásárlás", a valóságban "elidegenítés", az érték nélküli, vagy pontosabban, bizonyítottan horribilisen értékalatti értéken nyilvántartott, és ebből adódóan elidegenített ingatlanok, - elidegenítései -, jogszerűek lehetnek, a tulajdonosok (részvényesek közgyűlésének) hozzájárulása nélkül...???
tigus7313 2012. 11. 01. 11:42
Előzmény: #61054  Törölt felhasználó
#61055
:)
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 11:40
Előzmény: #61053  tigus7313
#61054
Így van.

..Csak azt nem értem miért nem teszik bele a mérlegbe az ingatlant..
tigus7313 2012. 11. 01. 11:28
Előzmény: #61050  pancserlama.
#61053
"1.Magyar busz kell?
2.Gyártson a magyar!
3.Nincs gyártó?
4.Csináljunk magyar gyártót !"

ez volt a szocializmus alapgondolata.
mi is lett a vége?!

"A Kravtex + a többi együtt is kevés a feladat megoldásához!"
Kravtexnek más a véleménye (500 db-ot most is tud évente, nagyobb igény esetén tudna bővíteni)

"A cél jó és kockázatmentes,legalább is viselhető kockázatú."

nem!!
bizonytalan, és ezért nagyon nagy kockázatú. (a leenedő piac (megrendelés) egy szóbeli politikai ígéreten alapul)
nagyon könnyen pénzégetés (eredmény csökkenés,adósság növekedés) a vége.
ilyen tipusú üzlet egyáltalán nem hiányzik a cégnek most.

egyelőre nem új dolgok kellenek, hanem minél több (lehetőleg beruházást nem igénylő) megrendelés.
mondjuk Oroszországból meg a magyar honvédségtől.
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 11:27
Előzmény: #61049  tigus7313
#61052
Nem csak lehet, hanem van is. És keressük is kitartóan. Nyilván a tekintélyelvű kormányoldalnak ez zavaró, de sokkal fájdalmasabb pofára esés lesz, ha kiprovokálják az ismételt és megint csak értelmetlen keménykedéssel, hogy a bíróság mondja ki.
És kb most van az utolsó pillanat, hogy ezt megakadályozzák. Ha most nem jön ki erről "kötelező érvényű" bejelentés, akkor nem marad más út, csak a bíróság.

..Csak azt nem értem miért nem teszik bele a mérlegbe az ingatlant..
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 11:15
Előzmény: #61046  tigus7313
#61051
...hmm...!

...a kommented, minden karakterével, MESSZE EGYETÉRTEK...!
...gratula...!
pancserlama.
pancserlama. 2012. 11. 01. 11:10
Előzmény: #61046  tigus7313
#61050
Tigus
A Kravtex + a többi együtt is kevés a feladat megoldásához!
Volánosok becslése alapján évi 100 mrd os kérdésről van szó (indulást követő 2.-4. évben mérvadóan több 150-200mrd) !
A jelenlegi kapacitás összesen nem tudja 30 % át sem !
Nagyon elvan baltázva a közlekedés az elmúlt évtizedekben elhanyagolták!

Ha nem akarunk külföldi gyártmányokat, akkor csinálnunk kell
Ehhez pedig magyar gyártó is kell
Volna más alternatíva is, felfejleszteni a meglévőket, MFB tőkebevonás… állami tőke..) de ez mind macerás volna.
Szerintem sima úgy
1.Magyar busz kell?
2.Gyártson a magyar!
3.Nincs gyártó?
4.Csináljunk magyar gyártót !
Ha ezt a vonalat követik és még ráadásként a zászlóshajó ebben a Rába
én azt mondom, helyesen teszik !

Rába ebben maximálisan felkészült, mindentéren.
Pintérék szerintem bólintottak is(felajánláskori ösztönzés, hozzáállás)
Összességében vonatkoztassunk el a kisrészvényesek sérelmeitől
A cél jó és kockázatmentes,legalább is viselhető kockázatú.

DE
Valóban várjuk meg a részleteket.
Ha ezt is kisstílűen maszatolva csinálják a kockázat emelkedik, viszont ha határozott és léptékben értékelhető, akkor ez nagyon jó elképzelés.
tigus7313 2012. 11. 01. 11:00
Előzmény: #61044  cree1
#61049
egyetértek, csak a befektetési ingatlanok értéktöbblete lehet kérdés.
egzakt szám is csak arról van a beszámolóban.
felvásárlási védelem esetében valahol meg kell húzni a határt, ezért is lett ilyen sarokkő a beszámolóban szereplő saját tőke. ez mindenki által ismert, könyvvizsgáló által elfogadott. (a többi már a tőkepiac hatékonyságán, illetve a szereplők felkészültségén múlik)

az IFRS szabályok magyar bevezetésével (tudniillik a befektetési ingatlanokat kötelező piaci értéken kimutatni a beszámolóban) a jogalakotó elmulasztotta pontosítani a törvényt, mert a piaci érték és a könyvszerinti érték közötti különbség kimutatottá vált a beszámolóban, de választás alapján vagy a mérlegben, vagy a kiegészítő mellékletben. az érték ugyanannyi mindkettő megoldás esetében csak a bemutatás helye más.
ezt lekellett volna követni a törvényben is, mert a beszámoló szerinti saját tőke értelmezése így már nem egyféleképpen értelmezhető, illetve a kiegészítő mellékletben történő bemutatás esetén, könnyen előfordulhat, hogy felvásárláskor nem veszik figyelembe a hitelesített, és mindenki által ismert piaci érték többletet.(Rába példája)

itt lehet keresnivaló, más esetben nem.
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 10:58
Előzmény: #61045  Törölt felhasználó
#61048
...folytatás...!

...ha visszakeresed, láthatod, hogy már tavaly novemberben ezt az irányt véltem megoldásnak, akkor még csak "jogérzékből"...!
...azóta, már tapasztaltabbá váltam és odáig is eljutottam, hogy már az is látni való, hogy "állam apu" - jól felfogott - érdeke is, az ingatlanok, stb. valós értékeinek, érvényre juttatása, mert a túlnyerése okán, egyszer, a fölöslegén túladni kényszerül, amikor bizony a hitelességének a hiányából, előre látható horribilis veszteség leírását lesz szüksége, eszközölni...!
...erről is írtam már kommentben...!
...ezzel meg azért "jövök elő", mert nehogy azt gondolja valaki is, hogy csak az önös érdekeim okán "írom a magamét"...!
...nagyon is figyelemmel vagyok, az ellenérdekeltek (Rába, "állam apu"), - valós -, érdekeire is...!
pancserlama.
pancserlama. 2012. 11. 01. 10:45
Előzmény: #61044  cree1
#61047
Szóval fantáziálgassunk?:))
Buszvonalon?
Ismerve Pintérék üzleti viselkedését illetve jelenlegi politikai vezetést és annak stílusát a Mercédesre voksolnék.
Volvot szelőztetik a tárgyalások kedvező pozíciója érdekében….
Konkurencia megtévesztése…. vagy újságíró fantáziál.
Miért Mercedes?
Széles Bp re Mercédeszeket hoz, politikailag bennfentes lévén ésszerű volna neki a hosszútávon flottába illő gondolkodás, nem ragozom ez több előnyt is rejt magába.
Ami ellene szól, Rába AUDI szomszédság, mercedes nehezen jönne a képbe (közmü problémák)))
Volvóval ápolt kapcsolat…

Több alternatíva is van ))
Matolcsy Rába beruházásról beszél ami azt is jelentheti, hogy Rába önállóan oldja meg a feladatot.
Elméletileg tőkeemelés nélkül is belevághat a ~15 mrd hitel (becsült keret) nincs teljesen kifeszítve van benne tartalék.
És egy a jelenlegitől kedvezőbb fizetési feltételekkel a buszgyártás „belépése” még nem feltétlen okoz likviditási gondot.
Volánoknál fedezet megvan, azonos tulajdonos mellett lehet finomítani a fizetési feltételeket.
Ennek ellenére tartom hogy az eladósodottsága a Rábának nem egészséges !
A felvillantott buszgyártás bővüléssel pedig ez továbbromolhat.
Ez mindenkép megoldásra vár.
Akár párhuzamos téma lehet a buszgyártás (jármű kft…) és a cég tőke optimalizálása!

Szóval most a látszat az a Volvo tűnik befutónak, de Mercedes is belefér a képbe.

Továbbmegyek, a kormánnyal nem szimpatizálóknak esetleg jobban tetszhet az az alternatíva, hogy O.V az 56 os Kanadai, USA magyaroknak nyitott a Rába vétellel csekkolási lehetőséget..)))
tigus7313 2012. 11. 01. 10:44
Előzmény: #61037  pancserlama.
#61046
tartom azt az álláspontot, hogy a Rába (busz)futóművet gyárt, ezt is szeretne beszállítani bármilyen buszgyártónak.

a hátuk közepére nem kívánják a buszgyártást, úgy érzem alapvetően felülről érkezik nyomás ez ügyben.

ha így van, el is érkeztünk az általam már említett problémához, miszerint szakértelem nélkül, pusztán politikai elképzeléseket akarnak ráerőltetni a cégre kerül, amibe kerül. (nem tudom mekkora ellenállásra képes a menedzsment, megtudja-e győzni a tulajt, ha valami nem éri meg. az a baj, hogy a meggyőzés ott kezdődne, amiért eddig sem gyártottak buszt: nem éri meg, mert nincs rá piac. ezt az állami döntéshozók meg lesöpörhetik azzal, hogy majd mi csinálunk, és elkezdődik a fejlesztés, és a valóságban meg nem lesz piac, mert az már nem szómágia, meg jól hangzó frázisok puffogtatásán múlik. (persze már most leírják, hogy 300 busz BKV-nak, de hogyan is?? a 150 Mercedest 2012 műrciusában írták ki a tendert, jövő tavasszal szállítják a felét. közbeszerzés mi egymás? pénz az már a 150 db-ra sincs. szóval a tettek nem állnak arányban a szavakkal)

a Rába elkölt egy csomó pénzt a semmire, a kisrészvényesek meg szívhatják a fogukat, mert a nagy tulajt különösebben nem érdekli az eredményesség alakulása, hiszen majd elmondja, hogy megmentette a magyar buszgyártást is (félve jegyzem, meg, amit eddig megmentettek mi is történt vele?)

mindez oda vezethet, hogy nem a gazdasági racionalitás lesz a döntő a cégnél, akkor viszont az eredmény nem úgy alakul, ahogy a jelenlegi várakozások alapján alakulhatna!

bízom benne, hogy hosszú, nagyon hosszú tárgyalások kellenek a megállapodáshoz.

u.i.:
az is elmebeteg megoldás, ha a Volánok esetében tényleg ezért volt beszerzési stopp (pedig a Kravtex már Rába futóművekkel készült), tönkretesznek egy iparágat, csak azért, hogy megmenthessék??
Törölt felhasználó 2012. 11. 01. 10:24
Előzmény: #61044  cree1
#61045
...hmm...!

...nagyon is értem amit kifejtesz...!
...és köszönöm...!

...csakhogy, Te nem érzed, azt a - nevezzük "jog tekerésnek" helyzetet -, amikor egy ilyen "vételi ajánlat" során, - úgymond -, közel INGYEN kerülnek a termelési célú ingatlanok is, meg a hotel, üdülő is, a "vételi ajánlattevő" zsebeibe...???

...már megbocsájts, de én ezt "machinációnak" képzelem...!
...és már rájöttem, hol is van a "bibi" (nem volt egyszerű!)...!!!
...számomra, - legalább is -, a "lila ándongom" szerint, ez akkora "bünti", mint az "olajozás" volt annak idején...!
...még mindig nem érkezett meg az LFÜ, október közepére taksált döntése, az ügyészi óvás igénylő kérésemre...!
...ha megkapom az óvást az LFÜ-től, sokkal gyorsabban tisztázhatóvá válik a megalapozott "lila ándungom"...!
...egyébként, már igen megalapozottan levezettem, sok részleteiben is, több kommentemben, a bizonyítását ennek...!
...annyira nyilvánvaló, legalább is "megérzés" alapján, hogy ezért kérdezem, Tőled is ezt...!

...tehát, nem azzal van a gondom, hogy normál működési körülmények között, hogyan vannak a mérlegben az ingatlanok és egyebek, hanem "kivásárlás" esetén, miért tekint el a jogalkalmazó (pl. könyvszakértő, stb.) ennek "ütős" (közérthető) jelzésétől...!
...vagy akár, a "bünti" feljelentésének megtételétől...???

...nehogy már, én, a "hülye részvényes", legyek köteles felismerni, a "bünti" cselekményeket, mint ahogyan, az olajozás esetében, Györgyi úr "nem lépett", amit utólag kezdett el "sajnálni"...!!!

...stb. stb. stb...!!!
cree1 2012. 11. 01. 09:32
Előzmény: #61023  Törölt felhasználó
#61044
Kedves Nantal!

Korlátozd vágyaiidat a befektetési célú ingatlanra, mert a maradék estében tévedsz..
a könyvvizsgáló a jelentését az üzletmenet folytonosság elve menten alakítja ki, es ahhoz a Rába ingatlanok jelenlegi, üzemi célú felhasználása is kell. Es mar csak azért sem szoktak az ilyen telkeket felértékelni,, mert akkor a teljes áttelepítés, karmentesítés, vagy ha a felszámolsz, akkor a felszámolás költsége is terheli az ingatlant.
cree1 2012. 11. 01. 09:19
Előzmény: #61014  pancserlama.
#61043
Ki lehetne szerinted nagy szakmai befektető?
cree1 2012. 11. 01. 09:09
Előzmény: #60993  tigus7313
#61042
Ha van konkrét fejlesztési céllal rendelkező cég, annak meg érhet 6-10 Mrd ot, ha az a kérdés, hogy mennyiért lehet 2012ben eladni, akkor 3 Mrd
sokmani
sokmani 2012. 11. 01. 08:17
Előzmény: #61040  pancserlama.
#61041

Topik gazda

pancserlama
4 3 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek