Már csak 4 munkanap, a maival együtt. :) Aztán lehull a lepel! Rémisztgetés, kockázatok egekbe mantrázása megy hónapok óta. Remélem jó időre elillan ez a köd! :)
Kétségkívül igaz, csak én közben arra gondolok, hogy a külföldi hálózaton nagyobb lehet a MOL marzsa az üzemanyagokon. A MOL aktuális profitabilitását szerintem külföldi terjeszkedés ebben a negyedévben nem fogja csökkenteni, mivel a Lengyel hálózat megvásárlása és azzal összefüggő ügyletek '22 Q4-ben lezárultak, a Szlovén terjeszkedés pedig ha jól emlékszem '23 Q3-ban.
Ugy tudom, a 2023--->24 Q3 Brent atlagara 85-->76$, kulfoldon is, Uralban ugyanez a trend, es ketlem, hogy a koltsegekben mas lenne kulfoldon a trend mint itt. Amugy persze a kulfoldi halozatok bovitesenek veteli ara is van, nem is kicsike a beruhazasi oldalon, szoval az is csokkenti a MOL aktualis profitabilitasat.
Kérdés, hogy ezt mennyiben kompenzálta a külföldi hálózat (407 hazai töltőállomás vs 1926 külföldi). 2 év alatt 10% csökkent a MOL Magyarországi töltőállomásainak száma, miközben kb 20%-kal növekedett nemzetközi szinten.
A Q3 jelentes kapcsan ovatos lennek. A benzin ara a tavalyi Q3-hoz kepest olcsobb Q3ban, kb. 630-->600 atlag. A koltsegek (ber, energia) szepen novekedtek. Nekem gyanus, hogy nem csak a KSH 3% mertekben. Innentol kezdve yanus lehet, hogy cashflow es vele a profit visszaesett.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.