HuTi

Regisztráció: 2020-06-28 19:30:15

Hozzászólások száma: 2 867

Utolsó hozzászólás: 2022-12-03 13:29


Tapasztalat: 4
Aktivitás: 4
Népszerűség: 5

Kedvenc topikok db Utolsó hozzászólás

336 213
vasárnap, 12:26
1 212 461
vasárnap, 13:30
82 098
vasárnap, 16:20
DAX
258 288
kedd, 08:30
97 895
péntek, 17:19
137 623
szombat, 09:43
2 541
vasárnap, 16:50
7 184
2022. 11. 20. 19:02
5 361
vasárnap, 14:54
276
2022. 11. 20. 21:54

utolsó 20 hozzászólás

MOLly tulajok topikja szombat, 13:29
Én ezzel nem értek egyet. Egyrészt nem ezért kell bejelenteni (a zálogba vevő Sertorius vezető személlyel szoros kapcsolatban áll, innen fakad a jelentési kötelezettség), másrészt a zálogosított részvény eladható.
MOLly tulajok topikja péntek, 22:33
Semmit. Valószínűleg fedezetként volt zálogosítva a pakk, az ügylet teljesülhetett és most visszakerülnek a részvények a MOL-hoz.
MOL tulajok normálisan péntek, 19:00
Emlékszem az elzálogosításra, de arra nem, hogy a mai napig kiderült volna, hogy miért adták zálogba. Gondolom hitelfedezet volt.
MOL tulajok normálisan péntek, 17:11
Nagyon szép záró! Gratulálok mindenkinek, kellemes hétvégét!
MOL tulajok normálisan csütörtök, 12:22
Elég komor, HUF gyengülős hangulat ellenére kiemelkedő teljesítmény.
MOL tulajok normálisan szerda, 16:31
Jó ötlet :)
MOLly tulajok topikja szerda, 14:38
A kormányinfó felvezetéseként az M1-en az olajembargó a téma, ebből is lehet sejteni, hogy az ársapka is szóba kerül valamikor. A kormányülés egyébként jelenleg is zajlik.
MOLly tulajok topikja szerda, 14:34
Az jó, mert ez tipikusan nagy vevő jelenlétére utal.
MOLly tulajok topikja szerda, 11:04
Az utolsó mondattal feltétlenül egyetértek, sőt még kiegészíteném azzal, hogy szerintem azon az áron sem biztos, hogy vissza fog jönni elegendő importőr ami most nálunk piaci árként meg van határozva. Valószínűleg nem fog az Osztrák 627Ft-on 95-öst eladni itthon amikor náluk 700Ft felett van. Ezzel azt akarom jelezni, hogy jelenleg a hazai piaci ár sem feltétlen piaci, hanem egy olyan beállított ár ahol a MOL elegendő nyereséget tud termelni és a piaci áron vásárló fogyasztókat sem terheli túl. Nem akarok elméleteket gyártani de az elmúlt hetek radikális árcsökkenése akár egy teszt is lehetett, hogy hol van az az árszint ahol megtalálják az egyensúlyt. 
MOLly tulajok topikja szerda, 10:55
Én nem igazán hiszek az ilyen felméréseknek, de ha most elfogadjuk igaznak akkor is úgy gondolom, hogy az autó lerakása és a jelenlegi túlfogyasztás között kell lennie átmenetnek. Lehet, hogy igazad van és a 650Ft is csak minimális keresletcsökkenésre lenne elég. Az általunk ismert adatok alapján nagyjából 20% túlfogyasztás van az előző év azonos időszakához képest. Ha csak ebből az adatból indulunk ki és mást nem nézünk akkor nekem ez azt jelenti, hogy túl van támogatva az üzemanyag. Akkor sikerül megtalálni a helyes támogatási arányt ha az üzemanyagfogyasztás alakulása belesimul a többi szektor fogyasztási átlagába.
MOLly tulajok topikja szerda, 10:33
Abban mondjuk valószínűleg igazad van, hogy meg lehet találni azt az árszintet ahol a MOL itthon is nyereséges (nincs messze ez a szint) és már a kereslet is visszaesik egy kezelhető szintre. A MOL és a kormány számára is ez lenne a kívánatos állapot, mert így több a kisajtolható extraprofit adó, megmarad a népszerű intézkedés és hiányt sem okoz. Befektetői szempontból vegyes lenne a fogadtatás, mert ez még mindig nem lenne visszatérés a piaci körülményekhez, de kétség kívül egy fontos lépés lenne.
MOLly tulajok topikja szerda, 10:21
Meg fogjuk kapni a pénzeket, mert ez az egyetlen nyelv amit Orbán megért. De az is biztos, hogy nem egy összegben kapjuk meg és az EU mindent ki fog kényszeríteni cserébe amit csak lehet. Végső soron pedig ez a hazai cégeknek, a Forintnak és a társadalomnak is a legjobb kimenetel lesz.
MOLly tulajok topikja kedd, 17:11
🤦🏻‍♂️
MOLly tulajok topikja kedd, 11:04
Azért a fórumot végignézve a mínuszokból tisztán látszik az értelmesen hozzászólni nem tudó, de mindent véleményezők mentalitása: Nem érdekel itt senkit ha leáll a gazdaság, ha az se tud tankolni a hiány miatt akinek a munkája miatt kell, csak ÉN, CSAK ÉN tankolhassak 480-ért. Semmi más nem számít. 
MOLly tulajok topikja kedd, 10:58
Most lehet kb 70-75 napnyi készletszint amit a nyári készletfelszabadítás óta képtelenek visszapótolni a kötelező minimum 90 napra. Biztos jó ötlet feloldani további mennyiségeket, hogy ha egyszer tényleg kiesik egy hónapra a vezeték vagy a finomító akkor végleg leseggeljen a gazdaság. Őszintén remélem, hogy ennél csak egy cseppel több eszük van a döntéshozóknak, mert akkor azt is kirúgják aki ilyet javasol.
MOLly tulajok topikja kedd, 10:49
Rendben, csak ha már a MOL topicban vagyunk akkor tegyük hozzá, hogy a MOL ha akarna se tudna már több üzemanyagot szállítani, mert így is a mindenkori kapacitásán felül teljesít, más piacokról von már el készterméket. Ez az állítás az importőrökre lehet igaz, de őket sem tudom hibáztatni, senki sem kényszeríthető veszteséges működésre.
MOLly tulajok topikja kedd, 10:38
Lassan megint elővehetjük a másik topicot.
MOLly tulajok topikja kedd, 10:36
Megdöbbentő, hogy egy gazdasági fórumon alapvető összefüggéseket újra és újra el kell magyarázni. Az ársapka két tényező útján vezet üzemanyaghiányhoz: Egyrészt nincs import, mivel a piaci szereplők nem adják el itthon veszteséggel azt amin más országokban kereshetnek, másrészt többletfogyasztást generál. Jelenleg a tavalyi évhez képest +20% fogyasztáskülönbség van amit a MOL egyedül képtelen fennakadások nélkül kiszolgálni. Már a pozsonyi finomítóval együtt is hiány van. Összegezve: Igen, minden kút tele lesz ha leveszik a “sapit”, de nem a ködből fakad. Egyrészt nem fog mindenki még a budira is kocsival menni akinek nem muszáj, másrészt ha mégis így lesz akkor majd megéri kintről behozni üzemanyagot.
MOLly tulajok topikja 2022. 11. 24. 22:21
Igen. Volt egy menetközi korrekció, ennyi történt. 

friss hírek További hírek