Topiknyitó: Törölt felhasználó 2014. 02. 20. 15:09

EUR/HUF  

Sziasztok!



Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.



Szóval EUR/HUF.



308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.



Real:313 (ma volt 314,7 is)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Matthias_Fo_Rex szerda, 17:34
#97080
Törte a csökkenő trendvonalat. Ez már a repülőrajt?
slash
slash szerda, 17:34
Előzmény: #97071  Bandita
#97079
Folyton gúnyolodsz. Egész nap hajtok, megtaláltak egy SOS adatmentéssel nem 2 bit hanem 300GB amit ki kellett imádkoznom két 10éves winyóból. Olyan pénzt  fizettek hogy nem lehetett otthagyni. Közben hűlyéskedtem. Ennyi a bűnöm.  
Bandita szerda, 17:32
Előzmény: #97072  treff
#97078
Semmi nem történt, csak megcserélték a 382,8-at 388,2-re.
Az is siker volt, ez is az.
Amúgy még mindig jobb, mintha 400+ lenne.
Aldo
Aldo szerda, 17:31
Előzmény: #97073  geza77
#97077
Bírom a beszólásaidat. "szélcsendben".   :) :) Akkor most fordul a hajó?
slash
slash szerda, 17:31
Előzmény: #97061  EURHUF_goes_to_haven
#97076
Összes pénzes haverom BYD meg kínai SUV Omodo meg ilyenek lázban ég.  Én offolom ezt a vonalat. Van akciós VW Polo full fapad 6 milla és csá. Das fisifosi auto de új. Első fing az enyém. Tegnap ezt nézegettem de az a baj hogy kp vételre nem érvényes és kpban venném. 
https://konfigurator.volkswagen.hu/cc-hu/hu_HU_VW22/V/auv/033?variant=Trend
N0MAD szerda, 17:29
#97075
Nem olvastam figyelmesen a kommenteket, tobzódtak már a "na mi van csajok a forinttal", "zárjátok a forint shortokat minimalizálni a veszteséget" meg hasonló skacok?
N0MAD szerda, 17:24
Előzmény: #97073  geza77
#97074
Amúgy suttyomban kamatot csökkentettek vagy valaki megszólalt?
geza77
geza77 szerda, 17:03
#97073
FO$       388.752     +3.412     +0.89% 
korona    24.4003   +0.1163    +0.48% 
zlotyi         4.2143   +0.0043    +0.10% 
usdeur       0.8510   -0.0003     -0.03%
Csak büszkén szuverénen!   Helló 1,5 havi mélypont szélcsendben!
https://imgur.com/a/g9kWZGJ
treff
treff szerda, 16:54
Előzmény: #97049  gyula1971
#97072
388,2
Előre megyünk, nem hátra!
Bandita szerda, 16:36
Előzmény: #97062  slash
#97071
Nagyon kedves tőled. 
Leginkább nálad van meg ez a hajlam, vagy az említett nosztalgikus sirám. 
2 bit.
Mindenesetre jobbulást és remélem otthon rendeződnek a dolgaid!
Bandita szerda, 16:34
Előzmény: #97059  N0MAD
#97070
Naigen:D
randomly szerda, 16:05
Előzmény: #97061  EURHUF_goes_to_haven
#97069
10 éves és 130.000km-nél jár ... ha egy picit jobb lenne a gazdaság már nem lenne nálam ... Én nem igénylem a 400-500.000km futó autókat ... és igen TDI de nem nincs kétszer háromszor visszatekerve hogy lehessen mondani hogy 130.000-nél szétesett ... az előző 240.000 nél ment piacra 12 évesen ... csak egy 20.000-ast ugrasztották vissza :-) Rögzített óraállások
Rögzítés dátumaÓraállás
2013.03.01.137 379
2015.02.25.172 213
2017.03.01.224 354
2018.04.27.251 355
2018.05.07.251 355
2019.02.28.237 227
2021.04.01.252 623
2023.04.03.267 362
2023.04.05.267 363
2025.03.31.279 040
geza77
geza77 szerda, 16:05
#97068

helló 388,145    helló 2% esés pár nap alatt!  ugyanezen idő alatt zloty -0,14% usdeur -0,15%   Mi a siker, ha nem ez?
https://imgur.com/a/PkrsCA2
Capi
Capi szerda, 16:03
Előzmény: #97061  EURHUF_goes_to_haven
#97067
Uj autót pont ezért nem veszek saját pénzből. Marad a régi 1.6 benzin szívó. Most 10eves. 15 évet meg kiszolgal. Kérdés hogy mit veszek 15 év múlva.
Capi
Capi szerda, 16:03
Előzmény: #97061  EURHUF_goes_to_haven
#97066
Uj autót pont ezért nem veszek saját pénzből. Marad a régi 1.6 benzin szívó. Most 10eves. 15 évet meg kiszolgal. Kérdés hogy mit veszek 15 év múlva.
randomly szerda, 16:00
#97065
Elég régen húzta be a párhuzamos vonalakat ... vajon fordulunk? https://invst.ly/1dzn49
geza77
geza77 szerda, 15:30
Előzmény: #97062  slash
#97064
Na jó, de ha széklettel van csordultig töltve az a palacsinta csokikrém helyett, azért ugye nem kell egyenlőre örülnünk vagy mégis?
Az elmúlt években megtanulhattuk a híradásokból, hogy mindegy mennyi az euró, hiszen itt FO$rint van. 
Erre jön Varga aki azt mondja, hogy mégsem mindegy? Inflát vissza lehet fogni vele? Akkor azért szállt egy így az infla, mert a régiósok felett romlott a FO$rint 2018 óta magasan??? 
Ha 2010 óta a koronával mentünk volna, most 250 lenne egy euró!  Vajob nekkora infla lenne nálunk, ha nem a FO$rint leértékeléséből származó árnövekedést akarták volna eladni gdp %os fejlődésnek? 
A magas kamatokat fizetheti a nép csak, hogy ne zuhanjon az árfolyam????  És még így is zuhan???  Örüljünk, ha erősödik, örüljünk, ha gyengül?? Nekünk minden jó?  win win?
És akkor az ember maradjon úr és ne bssza szét az ideg?
Mit tennének ez esetben a szurkolók?  (lehet semmit, mert ők parancsra mennek gyújtogatni és ablakokat beverni, önálló gondolatuk nincs)
EURHUF_goes_to_haven szerda, 14:50
Előzmény: #97060  Josti
#97063
Nade kérem!! A lopáshoz és a szar másra kenéséhez kivállóan értenek!!! Ez az egy érdemük van.. Az emberek érdekében mondjuk, ha még káruk se származna belőlük se tennének semmit. Hát nem gyönyörű??? És ehhez tapsol több millió. Komolyan mint a zártosztályon.
"jőni fog, ha jőni kell a nagyszerű "mohács", ami fölött egy ország vérben áll."
slash
slash szerda, 14:50
Előzmény: #97057  Bandita
#97062
Így van. Legyünk kellemetlen, rosszkedvet hozó, mindenkinek beszóló igazi f.kalapok. 
Mint te. 
EURHUF_goes_to_haven szerda, 14:47
Előzmény: #97056  matatakakiba
#97061
VAG, Stellantin, PSA, stb amolyan Too big to fail...
Hatékonyság növelés lesz 1000 al az elég biztos, de az hogy a mai napon új autót nem tudnak olyan gyártani ami 4-500ekm-t elmegy (helló ökolábnyom..) még úgy se hogy van hozzá alkatrész az egy vicc...
Siemens VDO-t úgy bírságolnák szarrá csak úgy reccsen.. (nincs kiadott felúítási dokumentáció se alaktrész) és az ilyen autók (elmúlt 15-17év CRTDI-k) kb anyagi totálkár egy injektor- nagynyomású kombó. DPF. hülye ember városba is dízelt vesz, EGR dettó... 
TSI-k se jobban egy centivel se... 
Talán az elektromosak jobban lesznek, de amiket még most hallok, attól égnek áll(na) a hajam ha lenne... 
A kínaival is pont ez a baj, hogy ki tudja milyen az alkatrészlánc és még ráadásul nem is ismertek.
Hallani hogy BYD, sangyong meg pár másik autók pár hónapossan használaton kívül állnak mert nincs hozzá szervíz és alkatrész... 
Ha ahhoz hogy ezt a részét rendbe tegyék fuzió kell ám legyen, de úgy hogy az elmúlt időben a középkategóriás kombi árak 25e € ról 50 fölé mentek nekem ne modnja senki, hogy nem lehetett volna ennyi pénzért JÓT is gyártani...
Ha ma kellene új autót vennem, lehet elgodnolkodnék valami elektormoson, bár azok is betegágyak.. Nade ez nem az a topic. 
Németeknél nemcsak presztizs kérdés, de rengeteg , tényleg rengeteg ember munkája és megélhetése múlik rajta... egyszerűen nem hagyhatják hogy földbe álljon teljessen... (nem csak a közvetlen foglalkoztatottal , hanem a Tier 1- Tier 2 fejlesztés, gyártás, logisztika vonalra gondolva)
Az hogy a magyar kereskedők meg napi árfolyammal adnak el, már senkit se lep meg.

Topik gazda

Karterab
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek