Ilyen gyökér árjegyzést, ha valaki megveszi az árjegyző eladó pakkját egyben, rögtön borítja rá a következő 7k-t. Ha a vételi pakkjára adnak rá egyszerre, akkor meg elszalad duzzogni legalább 15 percre. Így nehéz lesz emelkedni
Hát a semminél azzal is előbbre lennénk, hogy ha el tudnál menni, akkor legalább a kezedben lenne a meghatalmazás.... De most meg már a posta lenne esetleges szűk keresztmetszet...
A folytatásról: bár nem egy hihetetlen bonyolult dolog, azért nem olyan egyszerű ez, nem véletlen nincs sok önként jelentkező. Sok emberrel kommunikálni, összegyűjteni, amit kell, és a legfontosabb, ráérni és elmenni a közgyűlésre. Akinek pár száz részvénye van, azért nem akarja, aki vidéki, neki az eljutás nehéz, aki dolgozik, munkaidőben van, stb, stb. Kifogásból van elég. :-)Pedig nyilván jó lenne nagy súllyal képviselni a kisrészvényesi érdekeket is. Még nem tudom biztosra, de ha úgy alakul a munka, van esély, hogy sikerül eljutnom, idén személyesen. De mivel jövő héten derül ki, így sem vállal be az ember képviseletet, mert lehet, bedől az egész..apránként csipegetik, reál: 702, forgalom: 2205 db
Engem nagyon érdekel a téma gaab, de sajnos nem konyítok hozzá. Mi költséges pontosan? Az egyszeri beruházás (ez a hűtőegység(ek)... Hány ilyen kék doboz kéne egy Audi méretű céghez?))? Mennyibe lenne ez nagyságrendileg (ez egyáltalán a mi költségünk vagy az audié lenne) (... Most ilyen fantáziascenarioban gondolkodjunk, mintha eldőlt volna, hogy ez kell) Vagy az üzemeltetés költsége nem érné meg mégsem (kinek nem, nekünk vagy az audinak?) ... Bár sanszos ha ez tényleg egy járható/kifizetődő út lenne, akkor nem először a fórumban ötletelnénk róla.
Ne haragudjatok meg, de számomra sokkolóak ezek a kérdések: hol van a társaság székhelye, hol és mikor lesz a közgyűlés, és mi a belépőjegy oda...évek óta benne vagytok "befektetőként". Ezeknek csak utána kellene olvasni, kb 10 perc. Évente egyszer odamenni, kérdezni, javasolni, szavazni, ismerkedni. Bíztam benne, hogy valaki folytatja...
A napelem az AUDI tetejére még kivitelezés előtt van, tehát nem jó múlt idő. Egyébként 12 MWp lesz a teljesítménye, amit a saját 120/20kV állomásába táplál be. Az AUDI elektromos teljesítményfelvételéhez képest véleményem szerint ez elenyésző, tehát ha lenne "geotermikus hűtés" a Pannergy-től, azt simán átvennék. De nincs, és szerintem nem is lesz, mert igencsak költséges dolog.
PANNERGY