Úgy mondják, hogy a mostani szakmai befektető nem fejlesztett eléggé. Egy ilyen államkapitalista rendszerben, amilyenné váltunk, egy nagyívű vízióba beleférhet az állami reptér. Annyira azért én se vagyok meggyőződve a dologban, mivelhogy nemigen hiszek az államkapitalista rendszerben.:)
EU-ban sehol sincs többségi állami tulajdonba repülőtér. Szted mi indokolna egy reptér állami tulajdonlását? Az állam rossz gazda, szakmai dolgokhoz nem ért. Ez már sokszor bizonyította.
Szerintem van amellett érv, hogy az államé legyen a reptér, csak nagyon nem mindegy, hogy mennyiért. Ráadásul most főleg voluntarista dolognak tűnik, amikor ilyen magas lett az államadósság.
Hát rohadtul nem hiányzik a molnak egy reptérbe beszállni, de sztem az államnak sem. Főleg ennyi pénzért, amikor úgyis emelkedik az adósság és csökken a konjunktura. Na meg elég nagy a bizonytalanság mostanában a repülőjáratokkal kapcsolatban. Hagyni kell sztem szakmai befektetőknél, úgysem viszi el senki a repteret külföldre:)
Már a 2022-es EPS-is közel van 400 ft-hoz, most már ezt nézik a befektetők,és óriási az alulárazottság.--https://www.marketscreener.com/quote/stock/MOL-MAGYAR-OLAJ-ES-G-ZIP-37907937/revisions/
Éppen ezért nincs értelme az ilyen találgatásoknak, semmi realitása nincs. Még csak nem is állított olyat senki hivatalosan, hogy a MOL tulajdonossá válna. Azt viszont leírták, hogy EU versenyjogi szabályok miatt komoly nehézségekbe ütközne, a pénzügyi források előteremtésén túl. Az, hogy a konzorcium tagja, csupán azt jelenti valamilyen szerep juthat neki. A MOL-nál az üzemanyagellátás jöhet szóba, nemcsak a reptérig, hanem egészen a repülőgépig. Azzal a MOL is nyer, és az állam is (vagy az alapítvány) tulajdonosként. Én kb. ennyit látok bele.
Kevés idő van már választásokig, a gazdaság lassult a tervekhez képest, sok a választási költés, nem csodálkoznék, ha választás utánra maradna a döntés reptér ügyben.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.