A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
A két transzferálandó számla eltérő: Az egyik számlánál: "feldolgozás megszüntetve", Másiknál: "átutalási kérelem elfogadva". A kettő egyszerre ment be. Nem tudom mit jelent, mert a portfólióban mindkettő benne van.
Az ilyeneknél nem a válasz a lényeg (ami az MNB esetében max. 6 hónap) hanem az, hogy hasonló problémáról szemmel látható jelentés fusson be (akár informálisan, azaz via email, bejelentő űrlap nélkül), mert akkor világos számukra, hogy rendszerszintű a probléma van egy felügyeltnél.
OK, panasz űrlap innen tölthető le (https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz), majd 30 nap múlva másik űrlap küldhető MNB-nek, illetve itt (https://www.cnb.cz/en/public/contacts/electronic-form/) lehet bejelentést tenni a CNB-nek. Szóval úgy talán pár hónap múlva majd valami semmitmondó választ is kaphatunk. Addig a papírok/piacok +-30%-ot is mozoghatnak, mi meg nézhetjük a zárolt befektetéseinket. Ők meg röhögnek rajtunk lúzereken.
Csak 1 hete várok, s próbaként 2 számlát vinnék csak át a 6- ból (TBSZ-ek, NYESZ...). Se kép, se hang. Azt nem értem, hogy nem akartam megszüntetni a szerződést, de ezzel a szolgáltatói lusta, trehány, lekezelő hozzáállással azt érik el, hogy az összes számlát elviszem tőlük. Céloztam rá, hogy alakossági számla is menni fog, ha ilyen lett a "prudens" KH csoport. Nem érdekel, hogy a csehek, belgák, magyarok. Az egész csoport egy rakás idióta, túlfizetett. Eddig az új rendszerrel feltett kérdésekre válasz egy volt: nem tudom, nem most fog megoldódni a probléma (a megbízók tesztelik???). Végül is a mi pénzünk, hová rohanjanak. Fizetjük a számlavezetést, miért is sietnének a transzferrel... Most már február van. 30 nap alatt nem képesek úrrá lenni az indulás nehézségein?
MNB és CNB felügyeleti kezdeményezéshez csatlakoznék, kérek linket, amiket eddig MNB oldalán találtam azok csak "várjon 30 napot" kezdetű lerázások voltak. Én csak 10-én kezdeményeztem a transzfert, dettó nem csináltak semmit, de azóta zárolva van 2 TBSZ-em is, ergo 1 hónapja semmi kereskedést sem tudok folytatni rajtuk.
TBSZ transzfer infó: Január első hetében kezdtem TBSZ transzfert az IBKR-hez, amikor megláttam az új rendszert, ami hát mindenre alkalmas csak aktív kereskedésre nem. Nyilván semmi nem teljesült az elmúlt hónapban, miközben a transzferálásra szánt állomány zárolás alatt van. Hetente csekkoltam minkét szolgáltatót, a K&H érdemi választ nem adott sem mailben, sem telefonon. Az IBKR pedig jelezte, hogy a K&H/Patria még nem kereste őket, minden esetbe kérték, hogy továbbítsam a K&H/Patria felé az kapcsolattartási e-mailt, amit szorgosan meg is tettem minden levélben. Eredmény semmi. Mivel lekettyen a 30 nap, és a héten nem váltják meg a világot, akkor megy a Felügyeleti kezdeményezésem az MNB-hez (fióktelep miatt) meg a ČNB-hez (fő szolgáltató miatt). Valakinek egyébként intéztek már sikeres transzfert január 1-től?
Az előbb megjött a visszaigazolás, hogy megtörtént a jóváírás. Nézem a számlát, elvileg már tegnap megtörtént ma pedig még egyszer jóváírták az összeget, majd törölték a mai megismételt jóváírást. Ezek után mondja valaki, hogy nem dolgoznak! :)
Semmilyen értelmes lehetőség nem maradt, hacsak az erste szintén használhatatlan rendszerét nem nézem. Gyorsan, megbízhatóan, elfogadható áron működő kereskedési rendszer nincs itthon.
Esti beutalásnál kora reggel jött email az utalásról, 10h körül látszott a számlán is. Beutaltam a transfer költséget, nehogy ez legyen a gond, de 2 hét nem volt elég, hogy megkérdezzék, “mondja jóember, miért viszi el a pénzét tőlünk?” Mondjuk, nem is haladt a dolog egy centit sem, olyan nagy ívben tesznek az ügyfélre :S
Aki már próbálta annak mi a tapasztalata, a forint beutalás ténylegesen mennyi idő után íródik jóvá a számlán (rögzített bankszámláról, számlaazonosító megadásával)? Nálam közel két nap alatt nem ért célba. A tudástár szerint jellemzően néhány óra, ezek szerint én nem vagyok jellemző ügyfél ...
Nem csak BUX hati nincs de a BUX értékét sem tudom kiíratni.... :-) Segítsetek már, hova érdemes menni hazai részvény TDT és BUX hati kereskedésért? Melyik céget ajánljátok?
A frissen bevezetett certifikátokat sikerült valakinek megvásárolni? Sem a tegnap de a ma indított Erste certifikátok sem vásárolhatóak alkalmazás hiba miatt. (ISIN: AT0000A3A2N0 ). Már az autómata válasz email sem érkezik meg az email -es megkeresésre.....
sziasztok. nem nagyon foglalkoztam mostanában a tőzsdével, csak volt egy számlám a kbc-nél, amin volt néhány részvényem... Eddig ezzel a váltással sem foglalkoztam. Most regisztáltam, beléptem, már látom a papírjaimat, halleluja. De ez a felület... valami iszonyat béna... . . illetve nem látom a határidős bux 2412-t. Létezik, hogy itt nincs bux hati? vagy csak én nézek be valamit.. . Azt sem tudom, milyen csomagban vagyok éppen... illetve jól látom, hogy a kis csomagokban van már számlavezetési díj + értékarányos állománydíj is? Eddig semmilyen havidíjam nem volt, csak vételi és eladási jutalékot vontak. Ez kicsit érzékenyen érint, mert ha beraknak a kis csomagba, mert nem kereskedek (eleget), akkor ez olyan havi 4000 ft-omba fog fájni, akkor is, ha nem is csinálok semmit. Ez nem esik jól azért. . Lehet, meg kéne szüntetni (illetve hamarabb kellett volna ezzel foglalkozni...)
K&H Értékpapír (KBC Equitas)
link