A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Kérdésem. Mivel ez egy Cseh , külföldi cég, így majd jövőre a tervezett adóbevallásunkat se kötelező elkészítenie. Elküldenie a NAV.nak?? Erről valaki tud valamit?
ez a ceg a cseh NER-bol jon, kb annyira szakertok, mint a 4ig, MBH, opus es tarsai. lopni, rabolni, minimumot szolgaltani megy nekik. nem lennek meglepve, ha magyar neres kapcsolat is lenne a sztoriban
Ma beszéltem ismét K&H Értékpapírral. Valami oknál fogva most hajlandóak voltak valami kézzelfoghatót is mondani a bullshit sablonszöveg helyett, bár vannak kétségeim, hogy ez mennyiben fedi a valóságot. A hölgy azt mondta, hogy a TBSZ transzferek gyakorlatilag le vannak állítva, mivelhogy azt csehek kezelik és cseh oldalon valami technikai/emberi erőforrás probléma miatt nem tudnak haladni. Kicsit fura, mert először technikai dolgokra hivatkozott, utána azt mondta, hogy a csehek "kicsit féloldalasan" kezelik a TBSZ kérelmeket, bármit is jelentsen ez, szóval azért én még élek a gyanúperrel, hogy ez is full kamu. Illetve, mivel hogy nekem már csak a TBSZ-em van náluk, ezért ez portfólió transzfernek minősül, emiatt a csehek kezelik/kezelnék, de ő nagyon bízik benne, hogy majd ez is átkerül a magyarokhoz. Merthogy ugye azt mondta, nekem azért végezték már el a normál számlámon lévő csekély HUF összeg utalását, mert azt magyar kollégák bonyolították le. Ha esetleg valakinek mégis megvalósulna a TBSZ transzfer tőlük a közeljövőben/napokban, akkor írjon légyszi és akkor tudom, hogy ez is kamu, amit most mondtak. Alapból nem értem miért a 12. hívásnál voltak hajlandóak ezt elmondani, a hölgy állítása szerint már 3 hete fennáll ez a probléma. Talán érdemes lenne megosztani valami nyilvános felületen is a nagyérdeművel, már nagyobb viccet nehezen tudnak magukból csinálni, illetve ez felveti azt is, hogyha a jövőben egy ügyfél valamilyen másfajta transzfert, vagy akármilyen műveletet szeretne netán sürgősen végrehajtatni, könnyen lehet, hogy a cseh munkaerő precizitására és gyorsaságára kell hagyatkozzon.
Az itthoni ügyfélszolgálat annyit tud tenni, hogy tovább küldi ezeket és majd ha megjön a válasz a csehektől akkor válaszolnak. Szóval igen, egy fogyasztóvédelmet minimum a nyakukba basznék. Hogy lehet úgy befektetési szolgáltatást nyújtani hogy érdemben semmilyen kérdésre nem vagy képes válaszolni?! Na mind1, panaszok válaszadási határideje 30 nap, utána lehet menni a felügyelethez.
Felhívtam őket de a telefonosnak fogalma nem volt. Majd visszaírnak. Kértem, hogy írják már meg mikor lesz részletes portfóliókimutatás, valamint fejlesztés és hogy a másnapi kimutatás a kötésekről megtévesztő adatokat közöl, mert nem veszi figyelembe a DT díjakat.
K&H Értékpapír (KBC Equitas)
link