Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 04. 18. 08:32

KBC Equitas  

A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.



link


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
norbex2003 2024. 03. 14. 05:56
Előzmény: #5439  ronaldinyo
#5440
Hová? Mobilapp?
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 03. 14. 04:52
#5439
Jön egy ujabb frissítés.
papafilip 2024. 03. 13. 22:55
Előzmény: #5433  Boavista
#5438
Nekem Chrome-ból nem működik rendesen, nem tudok ott részvényeket venni, csak nézegetni a csoda felületen a portfóliómat, ellenben Firefox-al meg működik, szóval elkezdtem az utóbbival használni.
tru64
tru64 2024. 03. 13. 19:38
Előzmény: #5436  csuloktata
#5437
Webes felületen mit lehet törölni és újra telepíteni? Ez nem egy telplepített alkalmazás.
csuloktata 2024. 03. 13. 17:19
Előzmény: #5435  philosopher
#5436
Mitől kezd el menni? Törlöd és újra telepíted? Mert nekem már az inkognitó mód sem segít a firefoxban...
philosopher
philosopher 2024. 03. 13. 16:55
Előzmény: #5433  Boavista
#5435
Nekem is néha működik, néha nem. Egyik böngészőben igen, másikból nem. Most épp megy.
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 03. 13. 13:54
Előzmény: #5432  97raglop
#5434
nekem legalább ingyen van még.
Boavista 2024. 03. 13. 13:54
Előzmény: #5432  97raglop
#5433
Nekem a webtrader ma sem működik...tegnap szerencsém volt mert éppen ment! Az elmúlt 7 kereskedési napból 5nap nem működött! Felhívtam őket, rajta vannak a problémán ez hangzott el, de fingjuk nincsen amúgy hogy mi okozza...tehát passz hogy mikor tudják helyre tenni!
97raglop 2024. 03. 13. 13:33
Előzmény: #5430  HansCastorp
#5432
A mobil  alkalmazással küzdök rendesen én is. Azt , hogy zárva rengetegszer írja Erste Certire is kereskedési időben is. Jelenleg használhatatlan megint az mobilos alkalmazás ,  be se jelentkezik. Máskor is dög lassú , a ki jelzett árak , portfolió sokszor a közelébe sincsen a valóságnak szerencsére az asztali alkalmazás működik de nekem praktikusabb lenne a mobilos de így …..
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 03. 13. 10:20
#5431
irtak nekem és azt irták
Tisztelt Ügyfelünk!   A kereskedés az új részvényekkel mai naptól elérhető az online platformon, az új név még frissítés alatt ál, köszönjük türelmét.   Az MobilTrader-nek egy hete lett kitéve egy új verziója az 1.16 mely már tartalmaz számos javítást és hamarosan jön az 1.17 is amely szinten az eddig észlelt hibák javítását szolgálja. Tehát a fejlesztések folyamatosak.   Köszönjük megértését és együttműködését.
HansCastorp 2024. 03. 12. 19:38
#5430
Nem értem ez év elején még működött.  Igaz megbízást nem adtam csak kerestem certire, kedvencek közé tettem néhányat későbbi időkre.    Most a kedvenceknél a lista legelsőjénél pörög az árfolyamnál körbe körbe nem mutat semmit néven kívül  és azt írja ki  "ZÁRVA"    Mi van?     A többit a listából nem tudom kiválasztani se.   Új certire keresni nem tudok.   Megbízást adni frankfurti certire nem tudok.    Ez már a fejlesztés?   Vagy csak nálam van hiba.   Megírtam nekik de 1 napja nincs válasz. 
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 03. 12. 19:31
#5429
érdekes nordtelekomot be sem tették a kereskedésbe- még- birosággal
HansCastorp 2024. 03. 12. 19:24
#5428
Nektek a frankfurti certik elérhetőek?     Felvettem a kedvencek közé néhányat  még év eleje környékén.  Most certit keresni sem tudok,  a kedvencek árfolyamát sem mutatja azokra megbízást adni sem tudok.  Isin kód alapján sem talál certit.    Írtam nekik  válasz nincs egyelőre.     Certi kereskedésre van jogosultságom nem az a gond.  
aytif1 2024. 03. 12. 17:55
Előzmény: #5424  norbex2003
#5427
Nekem ezt írták. A helyesíráson nem változtattam:
"A kivonat holnapi napon kerül feltöltésre, az értesítés véletlen ment ki előrre. Elnézését kérjük."
Ilyenek kezében van a lóvénk gyerekek.
STRFCKR 2024. 03. 12. 17:15
#5426
https://www.profession.hu/allas/ertekpapir-back-office-munkatars-patria-finance-magyarorszagi-fioktelepe-2346973
Missziónk, hogy „A folyamatos innovációt kiváló ügyfélélménnyé alakítsuk át”, ehhez keressük a legalkalmasabb csapattagokat!
:)
csuloktata 2024. 03. 12. 17:08
Előzmény: #5424  norbex2003
#5425

Én már nem is írtam nekik, hogy nincs kivonat...
Most a chromból nem működik ez a rakás cseh sz.r!!!
norbex2003 2024. 03. 12. 14:23
#5424
„Tájékoztatjuk, hogy a 2024. február havi kivonatok a holnapi nap folyamán (március 13.) lesznek elérhetőek felületünkön.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük." 
Akkor mi a menkőért küld hamarabb értesítést a rendszer. Az idézet a Webtraderből van!
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 03. 12. 09:39
#5423
kbc nél még meg sem jelent az uj néven-a nord-nem a nord miatt irom hanem ezért is szarfaszuak.nordgeneral
norbex2003 2024. 03. 11. 19:54
Előzmény: #5421  aytif1
#5422
Lehet. A Csehekhez és a Magyar Nemzeti Bankhoz érik a bejelentés 
aytif1 2024. 03. 11. 19:43
Előzmény: #5420  norbex2003
#5421
Én sem látom. Azért megírtam nekik.  Sztem 6 éves gyerekek az alkalmazottak, akik savanyúcukorkákért dolgoznak. Ők nem büntethetők. 
norbex2003 2024. 03. 11. 19:09
#5420
Jött számlakivonatról email de a webtraderbe nem látom. Egyre botrányosabb ez a cég 
97raglop 2024. 03. 11. 16:37
Előzmény: #5413  Boavista
#5419
Nálam működik , eddig is működött. A mobil alkalmazás kritikán aluli de az is működik. Kérj új ip címet a szolgáltatódtól. 
trutymuty 2024. 03. 11. 16:15
Előzmény: #5410  atikasz
#5418

"akkor nem lehet,hogy a géppel van ott baj?"
Szerintem nagyon kicsi az esélye, hogy egyszerre mindenkinek elromlott a gépe....
Boavista 2024. 03. 11. 15:34
Előzmény: #5416  atikasz
#5417
Jó neked! Sokadszorra lépek ki-be hátha...deee neeem!
atikasz 2024. 03. 11. 15:23
Előzmény: #5413  Boavista
#5416
nálam mind a kettőn megy.
Boavista 2024. 03. 11. 15:23
Előzmény: #5414  fhbl
#5415
Két gépről próbálva sem...
fhbl 2024. 03. 11. 15:20
Előzmény: #5413  Boavista
#5414

Újra kell rakni a gépet.
Boavista 2024. 03. 11. 14:55
#5413
Ismételten nem működik sem Chrome sem Firefox -ról! Kissé idegesítő már..!
Gabesz 2024. 03. 11. 12:32
Előzmény: #5374  dttamas
#5412
Nálam sem. Levelemre azt válaszolták, hogy kitettek egy tájékoztatót 03.01-én, hogy a német tőzsde nem szolgáltat adatot az ETF-ekről.  És tényleg volt egy ilyen. Mint írták "A probléma megoldása kiemelten magas prioritást kapott partnerünknél, akivel folyamatos kapcsolatban vagyunk." Hát eddig még nem sikerült megoldani.
Kiváncsi lennék, hogy más brókernél is ez-e a helyzet vagy csak itt. Ha esetleg tud valaki infót ?
Persze minden kereskedhető,  ha máshol figyeled az árfolyamalakulást és átírod az árfolyamokat stb.Aztán ne nézd meg a portfóliód, mert ott sem a valós eredményt látod.
abasca 2024. 03. 11. 11:31
Előzmény: #5408  trutymuty
#5411
Sorstárs :(
Korábban ment Chrome alatt (2 különböző gépen)
Pénteken: nem ment Chrome/Edge viszont ment Firefox-on
Ma: egyiken sem működik 
Alakul ez, csak rossz irányba ... 
atikasz 2024. 03. 11. 09:28
Előzmény: #5408  trutymuty
#5410
akkor nem lehet,hogy a géppel van ott baj?
atikasz 2024. 03. 11. 09:27
Előzmény: #5407  aytif1
#5409

ezek szerint nem.
lehet majd ma:)
trutymuty 2024. 03. 11. 09:25
#5408
Újabb észrevétel, hátha valakit érdekel: egyik gépen Firefox alatt már egyáltalán nem működik a rendszer, csak Chrome alatt, másik gépen Firefox és Chrome alatt is működik hibátlanul.
aytif1 2024. 03. 08. 22:55
Előzmény: #5405  atikasz
#5407
Szerinted jóváírták?
aytif1 2024. 03. 08. 20:46
Előzmény: #5405  atikasz
#5406
az igaz. Nem lehet mindenkinek ekkora protekciója. 
Amúgy ha csak nekem állították be, akkor elég nagy szarban lesznek.
atikasz 2024. 03. 08. 19:38
Előzmény: #5403  aytif1
#5405
mi hiába nézünk rá ha neked állították újra be:)
csuloktata 2024. 03. 08. 19:31
Előzmény: #5403  aytif1
#5404

Képtelen vagyok megérteni mire volt ez jó a KBC- nél.
Valaki felvett egy pofátlan jutalékot a tanácsadásért. Ez ok.
Szétvertek egy működő, átlátható, ergonomikus rendszert. Megvolt az átszervezés, projekt kipipálva!
Miért nem adták el egyben?
Ez a KBC  csoporton belül minimum hűtlen kezelés és fegyelmivel kirúgás kellene, hogy legyen valahol Belgiumban!
15 éve vagyok ügyfelük. Ennyi idő alatt egy problémám nem volt. Most 2 hónapja csak a szenvedés. A transzfer valami kőkorszaki cseh tróger munka volt. 
A kereskedési rendszerben folyamatos problémák vannak. 
Most már próbálnak segíteni, legalább elérhetőek (2 hónap után), de érdemben nem tudnak...
Képtelen vagyok felfogni, hogy a belga ennyire lenéz bennünket, mert gondolom otthon a NAGY NYUGATON ezt nem engedné meg magának.
Szar egy cég lett...
Jó tudom , miért nem lépek le?
Részben már elvittem ami itt volt, de külföldihez nem akarok menni, amit itthonit találtam, hát menekülésre jó, de a régi KBC- hez képest az is kőkorszak. De legalább nem kell félteni a belga-cseh idiótáktól a vagyonom.
aytif1 2024. 03. 08. 18:29
#5403
Képzeljétek válaszoltak ma reggel a 20000 jutalékkedvezménnyel kapcsolatban. Igaz, hogy több, mint egy hónapja írtam nekik és még kétszer rákérdeztem, hogy ébredjenek már fel.
 Íme: " Tisztelt XY! Újra beállítottuk a kedvezményt mostmár tudja használni. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.  Üdvözlettel,A K&H Értékpapír Ügyfélszolgálata"
"Újra beállítottuk" - ezen felnyerítettem. Sajnos nem látom, hogy ezt jóváírták volna, pedig lett volna miből. Ma 72K-t költöttem ezekre a lúzerekre. Lehet, hogy este 10 után írják jóvá ezt is?
Nézzetek rá ti is.
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 03. 07. 19:18
Előzmény: #5401  norbex2003
#5402
hozzá teszem semmi sem biztos ,lássuk 3000 milliárd nyugdij.emléxünk,de államkötvénynél talán ilyen nem lesz,amugy egyébként ez a legbiztonságosabb nyugger pénz.
norbex2003 2024. 03. 07. 17:32
Előzmény: #5399  ronaldinyo
#5401
Jó ötlet.

Topik gazda

koi
1 1 1

aktív fórumozók