Én ma reggel kaptam tőlük értesítést angolul, hogy már az IBCE-nél van a számlám. Szerintem még nincs külön magyar ügyfélszolgálat, angolul írják nekik.
Igen, már nekem is leesett, hogy ez a probléma. Már írtam a supportnak a számla miatt, megpróbálom az átkérést is. Magyar ügyfélszolgálat van egyébként, mert egy svájci előhívós számot látok megadva a magyar elérhetőséghez?
Úgy tűnik az a gond, hogy nem a magyar IBCE hanem az új ír IBIE leánycéghez kerültél. A kiírt szöveg erre utal. Próbáld magad átkérni az IBCE-hez. Ott biztosan van magyar bankszámlaszám és HUF utalási lehetőség. Engem is oda transzferálnak át régi magyar ügyfélként a brexit miatt várhatóan megszűnő UK cégüktől.
Még azt nagyon megköszönném, ha valaki meg tudná nézni, hogy ebből az OTC piacos részvényből biztosan lehet e venni az IB-nél :Hypersolar Inc (HYSR) Az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy lehet vele kereskedni, de én még nem tudom megnézni, mivel 1 lépés hiányzik a számlám véglegesítésétől. Én csak egy listában találtam meg a HYSR - t, mint shortolható részvényt. Aki mozog náluk az OTC ben, legyen szíves ránézni, hogy vételre is van kirakva. Előre is köszönöm.
Gondolom az lehet a baj, hogy a brexit utáni ÚJ regisztrálók egy ideig csak ebben a 3 valutában tudnak befizetni és csak a régi ügyfelek számára elérhető a forint egyelőre. A panel alapján bővítik folyamatosan a valutákat.
Igen jól tudod, magyar számlaszámot csak HUF utalásra adnak. Tehát azt kell beállítani, hogy megkapd a számlaszámot. https://www.screencast.com/t/3xLrZK2JN
Üdv, a következő ügyben kérnék segítséget: Egy amerikai OTC részvény miatt regisztráltam az IB-hez, a regisztrációmat megcsináltam dollár bázisú cash számlával, már csak a pénzkiutalás hiányzik. A probléma a következő: A kiutaláshoz egy ír bankszámlát adnak meg és nem a magyart. Ilyenkor mi a helyzet. A Brexit miatt az új regisztrálókat ide irányítják? A magyar bankszámlájukra lehet utalni, ha az ügyfélszolgálattal lebeszélem? Nem mindegy, mert ha jól tudom a magyar számlára való kiutalást 3-4 óra alatt jóváírják. A válaszokat előre is köszönöm.
Ez szerintem azzal függ össze, hogy mától a régi IB-s (UK) számláról átkerülünk az új magyar leánycéghez, az IBCE-hez. Erről ma délután kaptam én is értesítést. Úgy tűnik, hogy elkezdtek új magyar ügyfeleket is toborozni. A régi ügyfeleknek még azért angolul írják a tájékoztatást és a kereskedési felületükön sem választható a magyar nyelv egyelőre.
Interactive Brokers
Megköszönném, ha olyasvalaki(k) aki itt kereskedik, megosztaná tapasztalatait. (költség, felület, helpdesk, utalások- pénztranszfer, ilyesmi..)
köszi,
eF