Igen, lehet hogy más papírban pluszban van. Vagy jövőre nem akar fizetni, amikor lehet, hogy jelentős ebb pluszt vár valamiért. Sok oka lehet. De még az is játszik, hogy a cége veszteséges, a papir árfolyama pedig rövidesen elszáll, így eladja, árfolyam nyereség esetén pedig nem fog adót fizetni, mert a mérlege nem lesz pluszos, vagy egyszerűen elhatárolja a nyereséget. Adótanácsadója biztos van...😊
Ha negatívabb szemüvegen keresztül akarom látni Székely úr tranzakcióját, akkor azt mondom, hogy most már egyáltalán nem bízik abban, hogy az árfolyam valaha is feljebb lesz, azaz a süllyedő hajóról menekülnek a patkányok.
Az AKKO miatt lehet, hogy távozik a Wallistól. Nyilván van MRP rv opciója, amit most eladhat. Mivel azt ingyen kapta, azon már nulla árfolyam felett is lesz árfolyam nyeresége, ami után adót kell(ne) majd fizetnie. Szóval nem lennék meglepve, ha nagyobb pakkcserék jönnének. De ez csak egy konteo....
Tájékoztatás vezető állású személy részvénytranzakciójárólAz AutoWallis Nyrt. (1055 Budapest, Honvéd utca 20.) a tőkepiacról szóló 2001. évi CXX. törvény 55-56. §-ai alapján és a 28/2008. (VIII.15.) PM rendeletben előírt közzétételi kötelezettségének eleget téve az alábbi tájékoztatást adja.Székely Gábor, a Társaság befektetési igazgatója és Igazgatóságának tagja 2020. szeptember 17-én tőzsdei ügylet keretében az Erste Befektetési Zrt.-nek mint befektetési szolgáltatónak adott megbízással 121.000 db AutoWallis „C” törzsrészvényt (ISIN: HU0000164504) értékesített a tulajdonában lévő G&T Vagyonkezelő Zrt.-nek. A tranzakció átlagárfolyama 82,50 Ft volt.Az ügyletet követően Székely Gábor közvetlen tulajdonrésze a Társaságban 0 db, közvetett tulajdonrésze a G&T Vagyonkezelő Zrt.-n keresztül 139.000 db (összesen 139.000 db) “C” típusú törzsrészvényre változott.
Ez nem kívánságműsor. A befektetők csinálják a forgalmat, hát tessék adni, venni. Még ebben is az államnak kellene besegítenie? Már mindenki csak az állami támogatásból akar élni? A hét bő esztendő után visszatér a normális állapot. Valamikor ez éves 10% nyereség már jó volt, most naponta szeretnének duplázni. El vannak kényeztetve! Az igazság az, hogy a tőzsdén veszteni is lehet. Sőt, amit valaki nyer, a másik annyit veszít. Főleg, ha a cégek nem növekednek és csak beetetik a befektetőket. Ez nem termelő ágazat. Egyszer volt Budán kutyavásár.
Igen, de a motorizáció viszont nem esett vissza, sőt. Sokan autót vesznek a babaváróból, az emberek a napi jóléti cikkekre többet fognak költeni, mert a vírus bizonytalanná teszi a közeljövőt. Itt nem fog számítani pár százalék inflációs árnövekedés, nem mellesleg az áremelést elrejtik mindenfajta luxuskütyük eladása meg a szervizelés árazása mögé. Diverzifikáltabb az új autó paletta és akár minden szegmensben többet adhatnak el, a szervizdíjak arányosan emelkedhetnek. Az inláció, EUR árfolyam részben lehet hatással a regionális terjeszkedés miatt, ha van eszük a kockázatot időben lefedezik.
hát sztem most az egész BÉT bűzlik a nemzetközi piacon. hazai alapok is kushadnak, gondolom kivárnak, meg ülnek még a bukóikban. OTP meg nem vásárol be semmibe, mert nyögnek. Itt komoly beavatkozás kellene, pl: - osztalékadó eltörlése 2022-ig - árfolyamnyereség utáni adó 5%-ra leszállítása - MÁP+ felfüggesztése Na akkor talán ide is fordulna a pénz.
Talan nem lesz olyan para mint tavasszal de,ha megis akkor ji beszallok lesznek sok papirnal.Szerintem most megint sumakolas megy a havi arfolyammal.Lehet a szloven BMW uzlet miatt ott is rv ugylet lesz reszben ki tudja.
itt a nagy kérdés az infláció lesz. illetve hogy ez hogyan hat majd a cégekre. emellett a eurhuf árfolyam is nagyon érdekes lesz, hogyan alakul. ha elbasszuk ezt a 2. hullámot, akkor csúnya lehet a vége. 400Ft-os eurónál nem fognak jól kinézni az importőrök és retailerek üzlete.
Egyetértek, a jövőt nézve különösen. Legalább 3- szorosra nőtt a cégérték, az árfolyam pedig tavaly óta harmadolódott, ellenkező folyamatok vannak. Van potenciál most már bőven, mégis itt szerencsétlenkedik 80 forint körül. Ez persze nem véletlen, majd jön egy olyan nap, amikor már a "nagyok" is keresni akarnak....
Megindul ez majd ettol nem tartok egyebkent.Lathatod a tobbi kispapir most hol tart igaz azokat felesleges az AW-hoz hasonlitani.Viszont arfolyamban felette voltak most mar csak a delta van magasabban de mar nem sokaig szvsz.
Egyelore Bmw-Mini szerviz lesz ertekesito.Land-Rovert a Cosmos jelenleg nem forgalmaz azt atadtak masik kereskedonek.Kesobb aztan lehet a Wallis is ertekesit ott.
Nagy erőfeszítéseket valóban nem kellene tenniük, de zéró erőfeszítéssel, amint azt most teszik, nem fog menni. A piac pedig a zéró erőfeszítést árazza, mint jövőt. Ezt kellene már megérteniük a vezérlőben!
Ha a tőzsde a jövőt árazza, akkor erre a hírre nagyot kellene felfelé menni... Nem is tudom, milyen hír kellene,hogy érdemi emelkedés/nagy forgalom jöjjön...
Három régiós ország után Magyarországon is az AutoWallist választotta importőrének az Opel, a PACE! stratégia jegyében a jelenleginél agilisabb, rugalmasabb és hatékonyabb működést céloznak egyes európai piacokon.Már nem Opel, hanem PSA motorgyárként üzemel hazánkban a szentgotthárdi üzem, hamarosan az importőri feladatokat sem a gyári csapat, hanem a térségben egyre jelentősebb autópiaci szereplőnek számító Auto Wallis csoport látja el
Ezzel a megállapodással az AutoWallis tovább halad a dinamikus növekedés útján, miután csak idén ez már a hatodik jelentős üzletfejlesztése, illetve akvizíciója a csoportnak itthon és a régióban.Az érintett üzletfejlesztések, akvizíciók:
a legnagyobb magyar Opel és KIA kereskedés megszerzése;
a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi forgalmazásának megkezdése;
a legnagyobb szlovén BMW márkakereskedés tervezett átvétele;
részesedésszerzés a Nyugat-Magyarországon meghatározó pozíciójú, hét jelentős autómárkát értékesítő és szervizelő Iniciál Autóházban;
Opel importőri jog megszerzése Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában.
. A magyar piac stratégiai jelentőségét és méretét jól mutatja, hogy 2019-ben mintegy 12.500 darab új Opel személyautót és kisteherutót értékesítettek (a másik három országban összesen 11.700 darabot).
SAJTÓKÖZLEMÉNYAz AutoWallis lehet az Opel importőre Magyarországon isBudapest, 2020. szeptember 16. – Három régiós ország után Magyarországon is az AutoWallist választotta az Opel márka importőrének a meghatározó német autógyár, ezzel a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat tovább növelheti az eladott új gépjárművek számát és árbevételét, mellyel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb stratégiai céljainak megvalósításához.Magyarországon is az AutoWallis leányvállalatát, a Wallis Automotive Europe (WAE) Kft-t választotta az Opel márka importőrének a német autógyártó, miután júliusban már Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában is hasonlóképpen döntött. A másik három országhoz hasonlóan hazánkban is a versenyhatósági engedély megszerzése szükséges a tranzakció zárásához, melyet követően a WAE az összes érintett ország importőri tevékenységhez kapcsolódó munkavállalót átveszi. A magyar piac stratégiai jelentőségét és méretét jól mutatja, hogy 2019-ben mintegy 12.500 darab új Opel személyautót és kisteherutót értékesítettek (a másik három országban összesen 11.700 darabot).Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója a csoport történetében az egyik legjelentősebb mérföldkőnek nevezte az Opellel immáron négy országra kiterjedő importőri együttműködést. Elmondta, hogy az érintett országokban tavaly összesen 24 ezer darabot adtak el a márkából, így várhatóan már 2021-ben jelentős bővülést mutathat az AutoWallis csoport tagjai által értékesített járművek száma. A 15 autómárkát forgalmazó vállalat ezzel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb ahhoz, hogy megvalósítsa stratégiájában kitűzött céljait, így megduplázza árbevételét, és 2029-re a közép-kelet-európai régió meghatározó mobilitási szolgáltatójává váljon. Andrew Prest, a WAE ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy az Opellel kötött, immáron négy országra kiterjedő megállapodás azt mutatja, hogy a vállalat komoly partnere a világ legnagyobb autómárkáinak. Az Opel óriási tiszteletnek örvend Magyarországon, amit jól mutat az is, hogy a hazai utakon nagyjából minden hetedik autón a jól ismert villámot körülölelő kört ábrázoló embléma található. Kiemelte, hogy az együttműködés megkötése szerencsés pillanatban történt, mivel a visszajelzések alapján minden idők egyik legszebb, legkorszerűbb és legzöldebb modellpalettája az Opelé. Ezzel a megállapodással az AutoWallis tovább halad a dinamikus növekedés útján, miután csak idén ez már a hatodik jelentős üzletfejlesztése, illetve akvizíciója a csoportnak itthon és a régióban. (Az érintett üzletfejlesztések, akvizíciók: a legnagyobb magyar Opel és KIA kereskedés megszerzése; a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi forgalmazásának megkezdése; a legnagyobb szlovén BMW márkakereskedés tervezett átvétele; részesedésszerzés a Nyugat-Magyarországon meghatározó pozíciójú, hét jelentős autómárkát értékesítő és szervizelő Iniciál Autóházban; Opel importőri jog megszerzése Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában.)
Alakul ez:-) Három régiós ország után Magyarországon is az AutoWallist választotta az Opel márka importőrének a meghatározó német autógyár, ezzel a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett vállalat tovább növelheti az eladott új gépjárművek számát és árbevételét, mellyel újabb jelentős lépéssel kerül közelebb stratégiai céljainak megvalósításához.
AutoWallis Nyrt+topic