AZ OTP-nél mi értelme volt 45,6k-ig felhajtani az árat, ha most simán vehetnének 41-42k körül. Látod a Z-ket, 5-10MRD_os Z-k, 41000 körül? Erre az lehet a válaszod, hogy nekik tökmind1 az átlag, és pont akkor veszik az OTP-t, amikor a a forint a legerősebb, ami totál logikátlan.
én totál amatőr vagyok, de az biztos, ha lejtmenet jön, a bankok fogják vezetni az esést, nem az AI papírok. Így volt ez az orosz-ukrán háborúnál is, pedig a funda nem indokolta,h az OTP közel 20000-ről 8000-re essen. Általában olyankor csőstül jön a baj, akkor kerülnek elő a csontvázak, amikor igazán kell, az eséshez.
Ez sokszor van igy de eppen mikor a piacon teljes szét huzás van akkor forditva mukodhet.... ha elkezdik az AI sztorikat dobalni az osszes tobbi papir eppen akkor emelkedhet...
Ahogy mondod kollega, és már kezdem kicsit rosszul érezni magam. 41800 már harmadjára volt ma és mindig lekúrják. Nyakig longban ülve várom a 42+ szintet végre ... Aztán fel tovább.
mikoze az otp nek a söpöhöz? egyebkent a söpön belül se mindegy mi emelkedik... minden alul teljesít jelenleg ami nem AI-hoz kapcsolodik... indexektöl orszagoktol fuggetlenul
700 pont S&P emelkedést ignoreált az OTP, pedig húzhatták volna még tovább. április 14 óta tehát közel + 10%-ot ment még az S&P , mialatt az OTP meg -10%-ban áll. Tehát már simán 44-45knál kellene toporognunk. Ki lesz a nagy vevő, aki felhúzza 44-45k? -ig? Már mindenki azt várja, hogy na patt. Tehát kb. mindenki már longban ül, friss vevő max a nagybüfi, mint aki legutóbb 90 és 60 MRD_ért vásárolt, valakik meg realizálták 39600-ig. Azért furcsa.
Amikor 45k-nál beírtam, nem kellett hozzá jóstehetség, hogy 44-45k-ról 42k alá fog menni. 44k-nál már a zászlót rajzolták, és most is. Elliott 4-et látok, mert nem akar kijönni új tetőre. Mi kellene még ahhoz,h jöjjön a 44k legalább? Nem elég a Magyar Péter féle 6000MRD? Mi nem elég? Vagy ha USA fordul, emiatt nem veszik, inkább adják ,és csak szinten tartják, csipegetik magukat kifele?