Hello!
Ha már Beze felhívta a figyelmet párszor az ezüstre - és úgy vettem észre többünket érdekel -, gondoltam nyitok neki egy topikot, ne máshol beszélgessünk róla! :)
Ahh, még csak most értem el a WIZZ-hez ... ez szép nap volt nekik. Most kibabrált velem , nagyobbat szokott esni mielőtt megindul, nem vagyok a fedélzeten, 0db a készletem. :-) irigy vagyok 15,2%/nap
No megnéztem… esélyes, hogy korán vettem bele…. Max holnap eladom, ha nem tartja meg. Pár Ft-ot vesztek rajta… vagy megtartom és bővítek lent. Megálmodom még… Köszönöm a munkádat! :)
Igény lenne rá ,de az ár egy jelentős tényező ,ami miatt már a német is mást választ. Jóval tovább használja már a német is az autót ( belső égésű ), mint korábban tette. Le vagyunk maradva, és az autóink túl vannak árazva, mert ugye a profit az kellene, a büntetés amit ki kell fizetni Pl a VW -nek az alacsony elektromos autók arányának eladása miatt, hatalmas összeg, én még nem olvastam, hogy bármennyit is elengednének ebből. A Tesla talán jövőre mutatja be a Tesla H modellt .... Mi a megoldás, gyárbezárás, költség csökkentés ... https://autopro.hu/gyartok/az-audi-atalakul-uj-uzleti-egyseg-es-koltsegcsokkentes-jon/1334034
Almát almához körtét körtéhez ... nem tartunk még az alma=körte szerintem ... Én még a Japánt sem szeretem némethez hasonlítani, sőt Koreát sem, az US-t meg meg sem említeném egy lapon ... autógyártás. Persze a piacot látom hogy nincs most akkora igény a németre ...
Figyelj aki BMW-t akar venni úgy se fog kínait venni eleve .Csak gyártson neki olyan autót ami BMW érzést ad el. Ez csak a kiindulási pontunk. A BMW felismerte , hogy mi a kínaiak meg a Tesla előnye a jelenlegi ! Játékszabályok szerint.. De ez nagyon gyorsan változhat .. Illetve a hidrogénhajtás egy “ lehetőség” ami nagyot szólhat .. vagy nem .. de egybesély . Tovább gondolva .. Most a kínaiak diktálják az ütemet utánuk fut a többi gyártó. De gyorsan ellehet a dolgokat másolni.. Illetve rá annak kényszerítve az innovációra .. De írhatom úgyis , hogy a fejlődési görbét a kínaiak előrébb tartanak , de megvan hogy meddig lehet eljutni .. hm ..
Ettől a 60 milliós német elektromos semmivel nem lesz olcsóbb, nem tudom ki fogja majd venni, amikor Kína 20 millió alatt de lassan 10 millió alatt is komolyabb elektromos autót ad. Kollégám most rendelt BYD Attot talán 12 milla full full. Hol és mikor kapsz te majd ennyiért prémium német elektromos autót?
Én bővítettem egy kicsit a portfoliómat, a mai MOL vételen kívül minden pluszban van. Jelenleg: Mol, Appenin, OTP és Richter részvényt tartok. Certiből: BUXTL67, RicsiTL (38 és 46), valamint EzüstTL35
jajj bakker, én meg nézegetem itt hogy hogy lehettem ilyen béna ilyen magas szinteken vettem hogy még csak most olvadgatok kifele...hát a forint viccelt meg minket...
Törölt felhasználó2025. 03. 05. 18:00
#29441
BMW küzdött a 80 -al . Aztán első megálló 83, mint most , felszaladt 87 r , leverték . Most újra 83 fontos szinten . 90 ig vártam de lehet emelem a tétemet 100 ig évesen .. ( merész😂) A commerznél is a 20 leküzdése volt nehezebb mint elérni a 23 át. Ott 30 euró az éves céllá rám jelenleg 👀
Ezüst
Ha már Beze felhívta a figyelmet párszor az ezüstre - és úgy vettem észre többünket érdekel -, gondoltam nyitok neki egy topikot, ne máshol beszélgessünk róla! :)