Láttam, kezdő pozíciót kezdett építeni talán március 24-én, 129.451 db-al kb. 12 millió USD értékben. Óvatos, nagyon megszívta 2021 környékén amikor talán 5 milliárd USD-je volt Baidu-ban.
Indik alapján túladottnak gondolom, de semmi konkrét irányt nem tudok felfedezni benne. 26 felett töri a csökkenő trendcsatit, talán onnan megindulhat ha elég hátszelet kap a piactól!
Nem látok rést 23.7nél, volt de másnap be is töltötte! Alsó trendvonalat tegnap törte. Indik miatt mehet nyugodtan. Egy szépen kivehető 5 hullámos emelkedésen és annak a korrekcióján lehet túl. Csak azt nehéz (nekem) eldönteni, hogy most az A pont végén vagyunk és 24 körül jön a B, vagy elindult a ciklus felfelé. Ha tippelnem kellene akkor B pont jön
Szia Kozi, Miért akarod dobni??? A multkor még a kitörést vártuk és a 30 feletti árakat, ez most már nem valid? Azért vagyok kíváncsi, mert énis bővítenék, van egy nagyobb pakkom már... Köszi, Rray
Xpeng eses talan megallt, HK-ban +7%-ban. Azt nezem, hogy egy nagy res nyitva van 23,70 korul, ami innen szep 14-15%. Ha az a heten osszejon, akkor dobom.
Igen szerintem is. 20,10en vettem. De ahogy elnezem, ma is folytatodik a hullamvasut es ujra lefele veszi minden az iranyt, ugyhogy nem varok elorelepest igy a het utolso napjara. Marad a turelem.
Márciusi adatokat mi alapján várod erősre? 2024 Q4-es jelentésben (vagy azt azt követő sajtóanyagban, esetleg hívásban) a NIO írta: "Nio guided that first-quarter deliveries will be between 41,000 and 43,000 vehicles, representing year-on-year growth of about 36.4 percent to 43.1 percent." Ez finoman szólva is szar. . ONVO-nak (2024 szeptembertől +6 hónapra) kellett volna tudni a 20.000 db-ot szállítani havonta, ez sem jött be: https://cnevpost.com/2025/03/18/onvo-president-on-deliveries/ ONVO vezér elmagyarázza miért nem és azt hogy milyen szépen benézte ezt. . Pozitívum hogy a költséget legalább próbálják fogni és átalakítják a NIO-t.
A márciusi heti adatok alapján erős hónap eladásban, a Firefly-t meg még csak most kezdik értékesíteni. Az Onvo is megjelenik hamarosan Európában, a Li által bemondott éves adat még reálissá is válhat. Ráadásul a mostani költségcsökkentéseknek, kirúgásoknak is pozitív hatása lesz Q2-ben.
Masszívan veszteséges a részvény. Eladási számai 2025 Q1-re szerintem szarok lesznek 42-43.000 db lesz (április 1-én kiderül pontosan), az a kitöréshez kevés még. A 2025-ös évben 450.000 db kocsit akarnak eladni (ez a cél, CEO lenyilatkozta sokszor), a Q1 alapján én nem hiszem el, hogy ez meg lehet (árfolyamot nézve a piac sem), de azért adok nekik esélyt, azzal hogy olykor sávosan tradelem. A 2025-ös év valóban forduló lehet fenntartásokkal hiszek a CEO-nak, az utóbbi hetekben vért izzadt, hogy fordítson az árfolyamon (heti 3 sajtónyilatkozat, befektetők tájékoztatása, Q3-ban F3as gyár termel, Q4-ben veszteség megszűnik stb.), de jelenleg elég gyászosan néz ki. Almárkák eladási száma is gyenge, talán 2025 Q2-ben lesz változás, de amíg a kocsi eladási számokat nem kezdik jelentősen (70-80%-al növelni) addig marad a posványban sajnos. Van részvényem 34,4-es HKD beker átlaggal, de úgy kivágom 41-42 HKD környékén mint, a huzat és várom vissza majd 34-re. Tartós emelkedésre még idő kell nekik, talán csak pár hónap.
Mondjuk a csúcstól ilyen gyönyörű eső trendet ritkán látni. Január eleje óta van egy szép 5 hullámos emelkedő szakasz,de aztán leeresztett mint a lufi, egy a-b-c felpattanás sincs benne. Amíg a felső trendvonalat nem szakítja át addig....
Hang Seng