ez a cikk cím és lol :D "izgalmas". izgulni akkor kell ha nemtod nyersz-e majd rajta :D uncsi akkor lenne, ha garantáltan nyernél vagy vesztenél. de, az "izgalmas" szót használták :D
A tömegközlekedés mindenütt leépült az elmúlt időszakban.Az önvezető kisméretű elektromos járművek vehetik át a felszabaduló terhelést a tömegközlekedésről. Nemcsak a tesla, de pl egy Renault, Honda, Toyota, BWM, VW is újra helyzetbe kerülhet. A kérdés, hogy az akkugyártásban és az önvezető "infotaiment" rendszerfejlesztésben ki tud gyorsabban lépni. Tesla 2 éves előnyben, de én nem írnám le a japánokat sem. VW és BMW pedig nagyon nagy suskával bírnak és már ráfordultak a témára. Titkos favorit még a Porsche, akiknek az önvezetés nem cél, de a jó elektromos hajtáslánc igen.
jöhetnek a kamu-autóeladási számok világszerte :D 1-2 év múlva vicces lesz olvasni amikor majd derül ki sorra, hogy most itt miket kezdenek el hamisítani statisztikailag :) elnézést a rosszmájúságomért. ettől függetlenül rallizhat az árfolyam, ezt nem a wallisra értettem, hanem globál.
Na aztán az MNB-t ez nem érdekli kérem tisztelettel? 25MFT-os tili-toli a semmi közepén? SET-nél a főgúnárt elmeszelték árfolyam befolyásolásért, itt meg hónapok óta megy a leszorítgatás az apportok miatt. Most meg a napi fogalom 95%-a lemegy egy tranzakcióval gond nélkül.
85,5 a következő apport árfolyam ( szerintem). Ezzel a kötéssel biztosítva van ilyen alacsony forgalomnál, hogy kb ennyi legyen majd a 30 napos is. De ez csak egy tipp, lehet más is.
AutoWallis Nyrt+topic