Lehet, de az OTP most nagyon feldühített. Hónapokig azt hazudták, hogy az átállásnál minden rendben lesz, szó nem volt róla, hogy a funkciók egy része hiányzik majd, vagy nem működik. Se könyv, se készletpárosítás és az egész éves előzményt sem lehet lekérdezni. Négy panasz után sem mondanak semmit, azon kívül, hogy sajnálják, és majd egyszer jó lesz. Menjenek a pi***ba, én ezzel a hozzáállással nem akarok náluk maradni.
Ezt is megéltük. OTP-s számlatulajként, 2400 forintos előfizetéssel, akkor látunk könyvet, ha valaki más megosztja itt a fórumon. Hogy nem ég le a bőr a pofájukról, szánalmas banda.
Telibe le fogják tojni. Talán a havidíjat visszaadják, kb ennyit szoktak. A levelekre sem nagyon válaszolnak, majd talán 30 nap múlva, akkor is valami sablont. Tegnap személyesen szerettünk volna nyugdíjpénztári ügyet intézni egy olyan fiókban, ahol - a honlapjuk szerint - van nyugdíjpénztári ügyintézés. Simán elküldtek, hogy ezzel ők nem foglalkoznak, menjünk át máshová. Az OTP jelenleg nagyon szánamasan működik, és egyre lejjebb csúszik, pedig szerintem lenne pénzük, bármire is.
Igen, nálam is ez van. Ügyfélszolgálatnak jeleztem, szokásos semmitmondó válasz. "Sajnáljuk.....blabla......továbbítottam a kollégáknak.....blabla.....türelmét kérjük."
Nekem ez érkezett, mondjuk nem is vártam többet: "..Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget tapasztalt. Kollégáink folyamatosan dolgoznak, hogy a szolgáltatásunkat fejlesszék.Az új funkciók bevezetéséig szíves türelmét szeretném kérni.A javaslataival kapcsolatba észrevételt tudok rögzíteni.Megértését és szíves türelmét előre is köszönöm..."
Ebbe épp most futottam bele. Be akartam lépni, beírtam a kódot, és eltűnt a böngésző oldal. Meg akartam nyitni az előzményekből, de azt is bezárja azonnal. Nyitottam egy új ablakot, beírtam kézzel a címet, ott viszont rögtön belépett, jelszó nélkül. Ekkora szart még nem láttam...
Én még tegnap állítottam be árfolyamriasztást a Richterre, 9710-re. Azt ma átlépte minden irányból, de semmilyen riasztást nem kaptam. Úgy látszik ez sem megy....