A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Így van, ellenben a szarból várat építeni résszel nagyon nem értek egyet. Mindenki ezzel próbálkozik, ellenben nem akarják felfogni hogy szarból nem lehet várat építeni mert akár mit is csinálsz az akkor is egy szarvár lesz.
A programirók szarok, egyszerű felületeket kell irni, egyszerű kezelhetőségekkel és pénzkimélő , kereskedhetőséggel.nézzék meg mindenhol pofázzák az egyszerűséget közben minfen bonyolúlt lett, lásd, adobevallás söralátéte, bár azt már a nav csinálj🕸a.
Hogy pontosan jegyezzük meg, egy vastag paksamétát kaptunk postán (egyébként minden elektronikusan megy). Gondosan végig olvasva nekem nem jött le, hogy itt egy totál amatőr, inkompetens idióták gyülekezete veszi át az állományt. Mekk Elekre bízza a kereskedési rendszert. Gondolom a belgák kemény pénzt mostak ki ezzel a fostalicskával.
Nézd a jó oldalát. Egész olcsón kibérelheted a helikoptert, "45perc 350,000.-Ft." Tehát 350 forint. És ez nem elírás, hiszen egy komoly cégvezető, aki már decemberben leszerződött, nem hibázik ilyenben.
Az odáig rendben van, csak ha pár órán belül nem érkezik meg akkor az nem sok jót jelent. Pedig az állományátadásnál jól írták be a korábban KBC-nél is használt számlaszámomat. Igazán örömteli volna, ha nem szórakoznának az ember pénzével még akkor sem ha csak viszonylag jelképes összeget utaltam ki hogy megnézzem működik-e egyáltalán. Befektetési szolgáltatók elvileg ugye de itt sok szolgáltatás jelenleg nincs csak bosszúsághegyek és siralomház leginkább a kereskedési rendszer miatt. Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy nyomatékosan el lett mondva mikor kiderült az állomány átruházás 3 hónapja és mindenki kapott róla e-mailt hogy az ügyfeleknek nincs teendője mert ez egy automatikus folyamat. Mielőtt nagyon belemennénk abba hogy ki miért nem érdeklődött meg szerződött decemberben a Patria csodával Pösten. :-D De nyilván 8000 ügyfél totál dilettáns és csak hőbörög itt mindenki de azért van 1 helikopter is. :-)
"Bárki tud jobbat/olcsóbban tegye közzé." Te a hatalmos arcod mellett érted is, amit leírsz vagy csak egyszerűen leoktatsz itt mindenkit.... Ugye nem az én feladatom egy használható, kereskedésre alkalmas felületet létre hozni? Mérhetetlen nagyképűséged mellett talán ebben egyet értünk. Egyébként tegnap leírtam: nekem csont nélkül sikerült belépnem, a terminálon sikerült beállítanom, ami nekem lényeges, bár nagyon nem egyszerű, de sikerült. Beutalás ma sikerült, bár " ahogy olvastam ma, kiutalás már kétséges" :) ), majd meglátjuk, megbízást is tudtam adni, bár módosítani nem lehet ( ez kurva életszerű..) Szóval fogcsikorgatva a minimum célokra használható ( csak részvénnyel foglalkozom), de ennél szarabbat még nem láttam..
Ha kbc-s lennek erre tudnám a választ valószínű. Miért most? Miért nem korábban? Miért ezt a szar rendszert? Fogalmam sincs. Ha valaki azt hiszi én nem szívok vele, akkor nagyon téved. Én is ugyanezt a szart használom jelenleg (ami nem jelenti azt hogy nem fogok váltani ha ez így marad) Csak én az itt lévő fröcsögőkön jól szórakozom. A normálisan kérdezőnek ha tudok válaszolok ennyi, vagy közzéteszem azt amit némi kis keresgéléssel megtalálok a neten.
Mi a kérdés? Egyébként ez tényleg szar. Egyet értek! "Teszteljék máshol" ezek nem tesztelik hát ha még nem világos eléggé, ez ennyit tud ez a szar üzemel évek óta a cseheknél. Talán remélhető a jövőben kicsit reszelnek rajta, talán kicsit finomítják, de ez a szar ennyit tud ennél nem lesz jobb. És igen kurvára felháborító. Bárki tud jobbat/olcsóbban tegye közzé. Én is örülnék egy felhasználó barátabb jobb rendszernek, de tegnap ma jelenleg ez van.
"Összegezve kész redszert kaptak a magyarok és használnak, igen most magyarítják és igen most reszelik össze valamilyen szinten"Ha így van, miért nem egy-két hónappal előbb kezdték a reszegetést? Kaptunk egy alig (szinte használhatatlan) valamire is használható vacakot. Vennél úgy autót, hogy kifizetése és használatba vétele után kéne visszajárni a szalonba hetekig-hónapokig, hogy beállítgassák, hiányzó alkatrészeket rakjanak bele. .
ha valaki azt hiszi hogy nem a Cseh pátria rendszerét használjuk annak itt a meglepetés ismét, nyisd meg ezt az oldalt: https://www.patria.cz/ felső menüsorban ott van a "webtrader" nyomjál rá, és tádám ott a kh értékpapír bejelentkezési felülete, cseh nyelven. És ha beírod a felhasználó neved és a kódodat akkor tádám bent is vagy a rendszerben. Összegezve kész redszert kaptak a magyarok és használnak, igen most magyarítják és igen most reszelik össze valamilyen szinten. Semmi köze ennek a magyar kbc-s alkalmazottaknak, még csak hozzá se piszkálhatnak semmihez se. Csak a csehek piszka piszka. Van még kérdés?
Jól értem a felvásárlás (állomány átruházás inkább...) miatt ügyfélként kellett volna jelentkeznem, hogy milyen teendőim vannak? Átveszik- e a kbc kereskedési rendszerét, ha nem akkor mi lesz helyette? Ezzel kapcsolatban kitől kaptam volna felvilágosítást, amikor láthatóan fogalma nincs a kbc alkalmazottaknak JANUÁRBAN SEM, hogy mi történik. Decemberben Neked telefonon mindent elmondtak. Szórakozz mással. Egyébként az miért van, ha visszavonok egy megbízást (mert ez az összetákolt cseh-belga trágya nem ismeri a módosítást), akkor ugyanazon a számlán ugyanazon értékapapírra nem enged új megbízást, mert nem létező készlet. Természetesen a készleten látható, s a visszavont megbízásnak is törölt a státusza. Ez miért van? Miért nem adhatok a tulajdonomban lévő értékpapírra megbízás?
Kattints csak erre a linkre: https://www.khertekpapir.hu/tarsasagunk/kapcsolat majd görgess le addig amíg a térkép alatt megjelenik az a rész hogy: vállalati adatok - na ott a kérdésedre a válasz hogy mindenki aki eddig KBC-s volt az Pátriás lett.
a kapcsolattartómmal ma délután folytatott beszélgetés is hasonló volt. Azt nem mondhatom, hogy x-szeri hívás után nem hívott vissza, de érdemi válasz, előrelépés nem volt. Kiderült az is, hogy a töb és többször elküldött lánc e-maileimet sem nyitották meg. Így elég nehéz együttműködni.
Jó, elárulom én miért vagyok itt. Itt találtam a legtöbb certis embert. Azt figyelem mikor kezdenek el áradni a posztok arról hogy eltűnt/elérhetetlen a certis árjegyző. Amikor ez megtörténik akkor kivétel nélkül mindig esik a számomra érdekelt részvény árfolyama. Várom figyelem a szakadást, és ekkor vásárolok. Amikor nagy az örömködés, emelkedik az árfolyam ekkor eladok. Kihasználom a sok certist és fórumozót mint a gályatartó hal, rajtatok utazom és élősködöm. (nem a pénz veszem el, csak az információt hasznosítom)
továbbra is kérdés, hogy a magyar ügyfél kivel van JOGVISZONYban? Ha a kh értékpapírral (ahogyan erre joggal lehet következtetni, a jelenleg csak részlegesen elérhető felületekből) akkor miért kell egy velem nem szerződéses jogviszonyban lévő vállalkozásnak utalnom? a jogviszony a két jogi személy között köttetett.
Nem, én sem láttam a felületet január 02.-ig. Aki ismer pontosan tudja hogy gyűlölöm a változást, a hajam téptem és még most is tépem mert számomra testidegen az új felület. Ellenben nem vagyok egy kapkodó idegbeteg sem, ilyenkor hátra dőlök és várom a finomítást. Azt már megtanultam a kapkodás mindig nagyon sokba kerül. A részvények árfolyama ingadozik, nem ér kár azzal hogy pár napig csak figyelek. Ha nagy a gáz ott a tréderek telefonszáma felhívom és rögzítik a vételt és eladást szóval nincs pánik részemről. (A tréderek felveszik a telefont, mert az nem az ügyfélszolgálati telefon szám) Mit kellet volna tenni, decemberben megkeresni kérdezni, időpontot egyeztetni, bemenni szerződni, elvégezni az azonosítást, ennyire egyszerű. Az én pénzem az én érdekem én így látom. Aki meg ezzel a "certivel" küzd az miért nem a kibocsátónál erszténél játszik? Én biztos ott játszanék vele, ott verhetitek direcktben az asztalt amikor elérhetetlen az árjegyző.
#4539 beírásom olvastad? Abban benne van, hogy többféle info nem jutott el hozzám, a több itt hivatkozottból csak kettő rövid -email január elsején este.A január elseje esti e-mailekre előző év decemberében hogyan reagálhattam volna? Feltételezem, hogy ez nemcsak velem, hanem sok más társunkkal előfordult. Továbbá, ha feltételezzük, hogy álláspontod helyes, és minden ügyfél egyöntetűen lusta, akkor január másodikától csak lassulás és nem technikai és szolgáltatási blokkok lennének. ...sajnos evvel szemben a beírások sok elkeseredett ember gondolatait és tehetetlenségét tükrözik....
Én mindent megtettem ami információt kaptam. Leellenőriztem az adataimat a webbrokerben és jók voltak, de nekik nem sikerült átmigrálni helyesen. Akkor ki a hunyó? Az, hogy a KBc-nél kereskedhető papírok nem kereskedhetők KH értéknél, arról is én tehetek, erre sem figyelmeztettek. Azt, hogy a számla mínuszt 298-as dollár árfolyamú konverzióval nullázzák és még e mellé 1% konverziós költséget is felszámolnak erről sem szóltak.
Esetleg megtudhatnánk, hogy mit kellett volna tenni főnök? Decemberben te láttad, hogy milyen xar felületen kell folytatni január másodikán? Vagy te csak egy kis kbc-s vagy aki itt próbálja védeni a védhetetlent.
KH értékpapír = Pátria csak hogy ne legyen kétsége senkinek se. A KBC-t megvette a KH angol cég Cseh leánya a Pátria. Mindenki a Pátriához tartozik aki eddig KBC -s volt. Nincs kivétel.
Természetesen lehet jobban is csinálni, nem állítom hogy nem. Nem csak tájékoztatási kötelezettség van, hanem tájékozódási kötelezettség is. Decemberben már mindenki tudta hogy januártól változás lesz. Az itt fröcsögők is pontosan tudták kivétel nélkül. Nyugodtan fel lehet tenni a kérdést, hányan emelték fel a telefont? Hányan vették a fáradtságot és írtak emailt hogy tájékozódjanak? Hányan tettek valamit azért hogy ne szopjanak január 2.-val? Na az itt fröcsögők közül pontosan senki nem tett semmit se. Több mint 8000 ügyfél hátradőlve szépen várta a sült galambot.
Nos én ma megpróbáltam pénzt kiutalni próbaképpen. A tranzakciót délelőtt 8:30 körül indítottam, annak teljesülését azóta is várom. Izgi lesz ez így. :-)))
A cégvezetők nem ritkán a valódi tulajdonosokat (és azok pénzügyi pozícióit ) képviselik. az itt - a szóhasználatoddal - háborgók a saját, már korábban megszerzett jövedelmüket kockáztatják, és a tulajdonuk feletti rendelkezésben korlátozzák őket. Az átmeneti időszak kockázat viseléséről semmilyen nyilatkozat nem jelent meg. Más: Tudunk több magyar/magyarországi multit ahol az implementáció gördülékenyen, a partnerek korlátozása nélkül lezajlott.Ha visszaemlékeztek tőbb ilyen cég működési színvonal ugrása mögött táttérben végzett fejlesztések húzódnak meg. ...tehát lehet jól is csinálni...
Igen ugyan az a menet, arra figyelj a bankszámlaszám is változott és az ügyfélkódod is. A beutalások azonosíthatósága érdekében a közlemény rovat kitöltése feltétlenül szükséges a következő azonosítóval: xxxxxxxxxxxxx.Forint számlaszám (K&H):Kedvezményezett neve: Patria Finance a.s. Számlaszám: 10404027-50495648-54501017 (IBAN szám: HU45 1040 4027 5049 5648 5450 1017) Közlemény mező: xxxxxxxxxxxxxxEgyéb devizanemekhez tartozó számlaszámok (K&H):Kedvezményezett neve: Patria Finance a.s. Számlaszámok:
EUR:
HU50 1040 4027 5049 5648 5450 1024
USD:
HU55 1040 4027 5049 5648 5450 1031
GBP:
HU81 1040 4027 5049 5648 5450 1048
Közlemény mező: xxxxxxxxxxxxxx SWIFT: OKHBHUHBTovábbi devizákban vezetett számlaszámokért és a befizetésekkel kapcsolatos további információkért, kérjük, látogasson el weboldalunkra.
Nagyon nincs mit,. Ezt mi cégvezetők értjük csak hogy működik. A földi halandók hozzá se szagolnak ehhez csak háborogni tudnak. Nem értik egy cég megvétele hogy működik, egy meglévő rendszerbe a beolvadást meg pláne nem is fogják fel.
Köszönöm! Én ilyen megkeresést nem kaptam. E-mail értesítést is csak január elsején este. Amire néhány fórumtárs utalt, hogy év végén kaptak értesítést a megváltozott elérhetőségekről, azt sem kaptam. (megköszönöm, ha valaki egy ilyet feltenne) Szintén kizárólag részvényekkel kereskedek, ezek jelenlegi összértéke fogalmazzunk úgy, hogy jelentős. ...elgondolkodtatók ezek az infók...
Jó szándékú segítség volt részemről hogy a mai telefonbeszélgetésem egy
részét közzé tettem. (infónak szántam) de látom felesleges volt. Az amit
leírtam az így történt, arra utalni hogy kamuzok azt határozottan
visszautasítom! Itt egy email hogy decemberben be lehetett menni,. Lehet
hogy én kiemelt ügyfél vagyok akkor ez az én saját kiváltságom. Akkor
ennek örülök hogy a pénzemért kapok is valamit. A másik emailt már nem
másolom be, amiben az van hogy ingyenesen parkolhatunk a mélygarázsban a
megadott időpontban. (neveinket mivel ez egy név nélküli fórum XY-ra
változtatom) Tisztelt .XY. ,
telefonhívásunkra hivatkozva írásban is megerősítem, hogy december XX-én, kedden, XX:00-ra várjuk előzetes szerződéskötésre a központi ügyfélszolgálaton, 1095 Budapest Lechner Ödön fasor 10. (K&H székház, H épület).
Önnek és .XY. kell személyesen megjelennie.
Mellékletben küldünk két dokumentumot, arra kérnénk, hogy a
szerződéskötésre hozza majd magával kitöltve. Ezek a dokumentumok a
Patria Finance Magyarországi Fióktelepe jogi személyekkel kapcsolatos
eljárásához szükségesek.
A Befektetővédelmi kérdőív 2. részét Önre vonatkozóan töltsék ki, míg a
többi részt a jogi személyre vonatkozóan. Amennyiben olyan kérdések
vannak, melyek a jogi személyre értelmezése szerint nem relevánsak,
nyugodtan húzza ki.
Üdvözlettel, XXXXXXXXXXXX
A KBC Securities ügyfélszolgálata
KBC Securities Magyarországi Fióktelepe
1095 Budapest
Lechner Ödön fasor 10.
Tel.: +36 1 483 4090
Fax: +36 1 483 4002
E-mail: info@kbcequitas.hu
Internet: http://www.kbcequitas.hu, http://www.kbcsecurities.huJelen
üzenet és annak csatolmányai kizárólag a bennük megnevezett személynek
szólnak, és bizalmas, védett vagy jogvédett információkat tartalmazhat. A
levelet a címzetten kívül – se közvetlenül, se közvetetten, se részben,
se egészben - senki nem használhatja fel, nem oszthatja meg mással, nem
adhatja át másnak, nem nyomtathatja ki, nem másolhatja le. Amennyiben
jelen e-mail az Ön postaládájába került, azonban nem Ön a levél
címzettje, kérjük, haladéktalanul tájékoztassa a KBC Securitiest, és
törölje az üzenetet. A jelen levélben írottak kizárólag a feladó saját
álláspontját tükrözik, kivéve, ha a szöveg ettől eltérő állítást
tartalmaz, és a feladó jogosult az írottakat a KBC Securities
álláspontjaként közvetíteni. A KBC Securities fenntartja a jogot a saját
csatornáin átfolyó teljes e-mail forgalom ellenőrzésére. Minden üzenet,
melynek címzettje, fogadója vagy feladója a KBC vagy annak valamely
alkalmazottja, szakmai jellegűnek minősül. A KBC Securitiesnek vagy a
KBC Securities által küldött levél címzettje és feladója hozzájárul
ahhoz, hogy a levél tartalmát a KBC Securities más, a címzettől vagy
feladótól eltérő alkalmazottai is elolvashassák a munkához kötődő
tevékenységek folyamatosságának és az e-mail forgalom ellenőrzésének
biztosítása céljából. A KBC Securities nem vállal felelősséget az
információk megfelelő és teljeskörű továbbításáért, sem a továbbítás
során esetleg előforduló késedelemért vagy fennakadásért, sem pedig az
információk közvetlen vagy közvetett felhasználásából eredő esetleges
károkért. ***** ***** This message and any attachments hereto are for
the named person's use only. It may contain confidential, proprietary or
legally privileged information. You may not, directly or indirectly,
use, disclose, distribute, print, or copy any part of this message if
you are not the intended recipient. If you have received this e-mail
message without being the intended recipient, please notify KBC
Securities promptly and delete this e-mail. Any views expressed in this
message are those of the individual sender, except where the message
states otherwise and the sender is authorised to state them to be the
views of KBC Securities. KBC Securities reserves the right to monitor
all e-mail communications through its networks and any messages
addressed to, received or sent by KBC Securities or its employees are
deemed to be professional in nature. The sender or recipient of any
messages to or of KBC Securities agrees that those may be read by other
employees of KBC Securities than the stated recipient or sender in order
to ensure the continuity of work-related activities and allow
supervision thereof. KBC Securities does not accept liability for the
correct and complete transmission of the information, nor for any delay
or interruption of the transmission, nor for damages arising from the
use of, or reliance on, the information.
Tudom már én miért vagyok másképpen kezelve, ezek szerint én kiemelt ügyfél vagyok és cégként nem pedig magánemberként vagyok ügyfél. Illetve én részvénnyel kereskedem nem pedig cetlivel. Szóval mindenkitől bocs,. Lehet nyugodtan tovább fröcsögni azzal a pár tízezer forinttal amivel játszotok, tényleg bocs minden földi halandótól bocs mindenki! :) ha ha ha :)
Ide is berakom, hátha olvassa valamelyik agyonfizetett fehérgalléros műmájer a KH-nál: . Röviden: elmennek a **csába!Egy kumma email nem jött decemberben, csak az, hogy januártól ők szolgáltatnak és nincs semmi dolgunk.2. Nem ilyenkor kell kapkodni a programozóknak, hanem tesztelni kell előre egy rendszert! 3.
"megkaptuk a csehektől" - ja, biztos a két ünnep között küldték el
emailben nekik és futtában magyarosították....hagyjuk már az ilyen
bullshitet. Nálunk a programozók-infosok ugyanilyenek: 1 évbe tellett
egy új webshopra átállni és 4. hónapja javítgatják, hogy ne legyenek
benne végre hibák, de amíg nem voltak taposva és szorongatva a nyakuk
egy dedikált vezető révén, addig tessék-lássék módon csinálgatták és "jó
van az úgy nekik, használják így, örüljenek hogy van egyáltalán"
hozzáállás ment az IT részéről. 4. Nem első nap kell kapkodni,
hogy még Gizikét is a pultból beállítjuk a telefon mögé, hanem
felkészülni előre a várható rohamra 8-9000(!!!) ügyfél esetén.. Az
egész magyarázkodás, és főleg a módja inkább végtelenül szánalmas, mint
megnyugtató, mert tökéletesen mutatja, mennyire dilettáns a KH
illetékes osztálya!
Én meg úgy gondolom, hogy ekkora fiaskó után már 10-kor vissza ki kellett volna küldeni egy elnézést kérő levelet és visszaindítani a KBC oldalát, nem velünk béta teszteltetni. És akkor azt mondaná sok ügyfél, hogy volt egy kis hiba, de profi módon megoldották. Most mi a benyomása mindenkinek a cégről?
Annyira intézik a dolgokat, hogy egy egyszerű emailre sem futja az idejükből, hogy ne egy fórumon, tőled kapjunk infót. Ébresztő, ez egy pénzügyi szolgáltatás. Mintha egy étteremben nem a pincér jönne oda hozzám, hogy bocs, még sincs sült krumpli, hanem egy másik vendégtől tudnám meg. Ugye, hogy röhejes? .
FRISS INFÓ A KBC KH ÉRTÉKPAPÍR MOBIL ÉS WEBTRADER HIBÁKKAL KAPCSOLATBAN - KISBEFEKTETŐI VÉLEMÉNY!! 1 Önnek nincs semmi dolga az átadásnál, mert az automatikisan megy végbe. HE 2 Aki él és mozog 3 napja nem veszik fel a telefont DE MA MÁR nem csak kicsörög hanem beszélnek is hozzá SIKER 3 nap után !!!!!!! HE 3 Nem válaszolnak a levélre se 3 napja HE 4 a programozók folyamatosan javítják a rendszer ))) Ez a legjobb rész. A HÍRES MŰKÖDŐ CSEH RENDSZER ))))))) KUKA JAVASLAT 1 - Tegyék vissza a régi működő rendszert, jó a Csehek is megnyalnák mind a tíz ujjukat. JAVASLAT 2 . Aki tesztelte itthon ezt a "híres" (értsd szemétre való") Cseh rendszert élesíteni azt ki kell rúgni Összegezve - Szarok rájuk, Én lelépten innen, ami szar az is marad, lehet toldozni foltozni a régi KBC felület ezerszer jobb volt ÜDV!
Az összforgalmat hol látom egy részvénynél. Tegnap már megvolt összvolumen kifejezés alatt, de most sehol nem lelelem... Amúgy vétel beadása simán ment, pénzbeutalás is megjelent viszonylag hamar.
Erre én is nagyon kíváncsi vagyok.... De jó, hogy neki elmndták nem bennfentesként, hogy pár 100-an vele együtt megtették. Meg hogy aki csak él és mozog, mindenki mozgósítva van. Meg Ő mindent elintézett decemberben, de neki a telefont is felvettél...Mit nem sikerült elintézni, hogy telefonálni kellett??
Milyen szép és megható ez az egész, olyan, mint ahogy qrmányunk rázza le magáról a felelősséget. Te milyen szerződést intéztél decemberben? Merthogy szó sem volt semmiféle szerződés intézésről! Pár lépésben a kisbüfiket szépen kiszorítják az országból, persze ez ki a faxt érdekli itt ebben a középkorba tartó országban?
"Nem véletlenül kérték aki teheti még decemberben kezdje el és intézze
előre a szerződéskötés és egyéb ügyeket mert tudták hogy ez lesz " Milyen szerződéskötésről és egyéb ügyekről írsz? A szar rendszer hibái miatt nyűglődnek a K&H dolgozói és az ügyfelek is.
Ha kész rendszert kaptak, akkor mi ez a sz..r, amit a képünkbe tolnak??? Ez annyira gagyi és használhatatlan, hogy késznek még a legnagyobb jóindulattal se lehet nevezni. Pl. a certik listájában az összes certinek ugyanaz a neve, max. az ár alapján lehet kibogarászni, hogy melyik mögött milyen termék lehet. Katasztrófa...
ööö izé. több mint 8000 januárban ébredt fel,hát ha másodikán tudtunk elkezdeni kínlódni az új rendszerrel,előtte mi a pékfaszát kellett volna tennünk?
FRISS INFÓ A KBC KH ÉRTÉKPAPÍR MOBIL ÉS WEBTRADER HIBÁKKAL KAPCSOLATBAN - legyen az bármi: 1. több mint 9000 meglévő ügyfelük került át a KBC -től a KH értékpapírhoz. összesen a teljes ügyfélszolgálat, és plusz kiegészítő munkatársak (aki él és mozog) be van ültetve és az ügyfelek dolgait intézik. Nem véletlenül kérték aki teheti még decemberben kezdje el és intézze előre a szerződéskötés és egyéb ügyeket mert tudták hogy ez lesz (ami most van, én a sajátomat decemberben intéztem, egy vagyok az a pár száz ügyfél közül aki intézte). Természetesen az ügyfelek (több mint 8000) januárban ébredtek fel. (nem hibáztatás ez csak infó) 2. Nem veszik fel a telefont kérdése: nem az van hogy nem veszik fel, hanem az hogy mindenki a aki él és mozog a telefonos ügyfélszolgálaton van. Nincs már több szabad ember aki felvegye a telefont. 3. e-mailes megkeresés pontosan ugyan az mint a telefonos megkeresésre, nincs már több szabad ember aki válaszolni tudna az e-mailekre. 4. a programozók folyamatosan javítják a rendszer hibáit, készen kapták a cseh rendszert, türelmet kérnek dolgoznak rajta. szóval a szokásosnál több időbe telik most minden. Nem védeni akarom őket, távol áll tőlem és nem vagyok se KBC se KH alkalmazott sem, én ma tudtam beszélni velük telefonon (igen sikerült) gondoltam megosztom veletek az infót. Akinek már sikerült a rendszerbe bekerülni, annak sikeres kereskedést kívánok!
Havi 5 tranzakció után ingyenes. Amúgy ahol bekapcsolod szerintem egyértelműen látszik, azt is mutatja, hogy jelenleg hogy állsz és a felette lévő táblázatban pedig , hogy a díj mentességhez mennyi tranzakció kell.
KBC Equitas
link