csuloktata

Regisztráció: 2019-04-09 13:44:36

Hozzászólások száma: 1 745

Utolsó hozzászólás: 2020-07-07 11:14


Tapasztalat: 5
Aktivitás: 4
Népszerűség: 4


utolsó 20 hozzászólás

Rába és a láma ma, 11:14
Apró, óvatos lépésekkel halad előre a vezetés, K+F folyamatos.Hírmorzsa a 2019 júliusi Rába magazin Skoda kartámasz induló gyártásáról:
"Ez egy merôben más technológia, mint az eddig varrott kartámlahuzatoké. Alapjában véve a vevônk a kezdetektôl számottevô változást iktatott be a kartámladizájn optimalizálásába,annak érdekében, hogy megtalálja a legmegfelelôbb formát s a végleges dizájnról a mai napig folynak az egyeztetések. Ez alatt az egy év  (!)alatt sokat tanultunk az újabb
varrási technológiákról (!),
amelyek eddig nem voltak jelen a Rába varrási folyamataiban. Ilyenek a speciális varrógépek, az új tűzési mechanizmus, de megismertük a címkekarfahuzatba varrásának folyamatát is"
Szóval a "címkekarfahuzatba varrás" megyeget.
Rába és a láma 2020. 06. 27. 23:50

ÁSZ?
Vitorlás kapitány csak azt figyeli, hogy hány c.girls nyalja. NER...
Rába és a láma 2020. 06. 27. 23:48

Véleményem  szerint a széllel szemben nem érdemes vizelni.
Ha a nagyságos fityesz  és a talpnyaló slepp lefelé akarja látni, akkor nyomjuk le. Mi is.
Nézzük meg, a pintér féle üllep nyaló csinonovnyovkikovak hol az alja?
500?
0?
Segg Jyuk????????????????
Rába és a láma 2020. 06. 27. 21:39

Lopovári:)
Rába és a láma 2020. 06. 27. 21:38

Szakértő komány. Zrinyi 2026---------------------------------------------------------------------------------------
Rába és a láma 2020. 06. 26. 09:36
Ezt a vezetést anyagi kártérítésre kellene ítélni és eltiltani GT vezetésétől. Vagy gátlástalan tolvajok, vagy alkalmatlan, tehetségtelen emberek. Asszisztálnak a többségi tulaj akaratának és szó szerint ELLOPJÁK a kistulajok vagyonát. Nem kell ezeknek semmilyen célfeladat. Azzal vannak elfoglalva hogyan szegeljék az ülepük alá a karfás gurulós fotelt!
Rába és a láma 2020. 06. 25. 10:10
Meglesz ma a 820?
Rába és a láma 2020. 06. 23. 13:26
Óriási tévedésben vagy. A kisbüfi majd annak az eredményéből részesül ahová visszaforgatják. Ébredj fel, impotens vezetés, ezért van az STK fele alatt az árfolyam.
Rába és a láma 2020. 06. 19. 08:58
Ennek semmi köze a Rábához. Ha (talán) eladják a telket, akkor visszaforgatják az ellenértékét a cégbe. Tartani kell a foglalkoztatottságot, növelik a varroda kapacitását.
Rába és a láma 2020. 06. 15. 13:49
Miért menne? A Rábában működik minden, az Audinak kell a kormány segítsége.
GSPARK 2020. 06. 12. 22:08
Hozzájuk???
Rába és a láma 2020. 06. 12. 17:10

Te meg nem láttál 100 km- nél közelebbről felszámolást. Vagyon müküdtetése felszámoló elviszi a bevételt, veszteség a tulajdonosok vagyonát égeti. Vagyonértékesítés menekülési áron minimum 50 % leértékeléssel.
Számold újra...
Rába és a láma 2020. 06. 12. 09:52
Meglesz az 500?
Rába és a láma 2020. 06. 11. 08:56

És még valami.
Ha kiépítettek egy gyártóval egy kapacitást, de nem rendelek, akkor annak a fenntartási költségeit vállalnom kell. Tett ennek érdekében lépéseket a Rába a Honvédséggel szemben???
Rába és a láma 2020. 06. 11. 08:52

Nekem lenne még egy kérdésem és az komoly.
A honvédség részére gyártott H sorozat más piacon nem értékesíthető,
tiltott
a szerződés szerint. A gyártáshoz beszerzett szerszámok és gépek a hosszú távú megrendelés alapján kerültek beszerzésre. Ez a szerződés 2018- ben lett megújítva 10 évre.
Ha egy harmadik fél felé tiltott a termék eladása és a megrendelő nem rendel. A gyártó ezzel kapcsolatban leírásra kényszerül, akkor nem csak a leírt eszközök értékét kell megtérítenie, hanem a szerződött, de meg nem rendelt állomány után elmaradt haszon miatt kártérítésre kötelezett.
Erről beszélt a vezér igazgató Úr?
Ez csak ebben az esetben dől meg, ha silány a termék, nem képes a Rába megfelelő minőségben gyártani a honvédség részére, s a felek csendben elválnak egymástól, s nem a megrendelő érdekkörében történt a szerződéskötés. Ebben az esetben hol a vezetés felelőssége és az anyagi számonkérés? Ezért sincs egyetlen vezetőnek sem részvénye???
Rába és a láma 2020. 06. 10. 22:22
Ugyan már, majd bejelentik, hogy a C csarnokban újragitteltek 2 ablakot, s a gáztargoncát kézi békára cserélték. Ezzel energia megtakarítás várható, de a személyi kiadások továbbra is dinamikusan emelkednek, mert felvettek 50 gittrágót és 40 targoncatologatót. Az ehhez kapcsolódó tanácsadási project költségek emelték az igazgatási költséget, de körültekintő vezetésnek sikerült olyan munkaszerződést kötni, hogy a gittrágókat nem fogja elcsábítani a jelentős konkurencia...
Rába és a láma 2020. 06. 09. 09:41
Meghatározó tulajdonos elégedett, tehát jó. Megfelelően cselekszenek. Csak mi nézzük rossz perspektívából...
Rába és a láma 2020. 06. 09. 09:12

Milyen mostani semmi?
Sikeres beruházás, melynek nem mutatják be a jövedelemre (nem EDIDTA!) a hatását. Nem tudom mitől sikeres? Működik végre? Talán...
Katonai gépjárműgyártás. Itt leírások voltak az eszközökben? Miért is? Mire nem számítanak a 10 éves keretszerződés ellenére? Sikeresen léptek. Itt sincs semmittevés.
Találtak egy olyan értékbecslőt, aki oldalakon keresztül azt magyarázza, hogy egy ipari ingatlannál milyen kockázat lehet, és miért nem lehet kiindulni egy telekrész vételárából a teljes telek értékére. Kellő óvatossággal járnak el a tulajdonosi érték túlzott elvárásai kiküszöbölésére.
A forinterősödés ellen bebiztosítják magukat megfelelő mennyiségű devizahitellel. Az árfolyamkockázatot nem kezelik, mert annak vannak költségei.
Vettek két céget, az is beépült a cég teljesítményébe...
Szerintem dolgozik a vezetés, s ezt tükrözi is a részvény ára. Az egy részvényre jutó STK és az árfolyam közötti eltérés a vezetés értéke. Részvényenként -800 Ft. Ezért nem vesznek ők részvényt, mert tisztában vannak saját tehetségtelenségükkel.
Rába és a láma 2020. 06. 08. 13:58
Addig jó ameddig üzemszünet van, mert amikor dolgoznak, akkor csak a tulajdonosi értékét rombolják.
Rába és a láma 2020. 05. 29. 14:54

Ez az impotens menedzsment nem fog rendbe tenni semmit. Mint tulajdonos nem érdekelt a cégben. Ha érdekelné a cég, akkor lenne üzletrésze. Nincs, nem érdekli őket, s ez meg is látszik a társaság eredményén és fejlődésén.
Megy a dagonyázás a sárban.
Milyen az amikor a tulajdonosok által kinevezett vezetés azt magyarázza a jelentésben, hogy a telek értékénél milyen kockázatokat lát? Csak megy a ködösítés. Nem hajlandó bemutatni a valós piaci értékét. Nem felelős, nem gondolja önmagát elszámoltathatónak-
Mi van a XXI. századi kalapácsüzemmel???
Ezek vagy korruptak, vagy dilettánsak...

friss hírek További hírek

  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek