A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Ha egy bármilyen japán részvényt akar sz neked venn, akkor azért a Webtrader ük 40 eurót von le. 16 ezer forintot. Egyetlen részvényért. Érted ezt? Azonkívül: nem lehet piaci áron vételi megbízást adni. Csak limitáron. Érted ezt?
Rosszul kezelték az egész atruházást ez tény,de hogy befognak dölniaz túlzás.Az IBKR magán cég, nem össze tévesztendő egy nagy banki háttérel ,én nagyobb biztonságban érzem a pénzemet egy ilyen brokinál.Láttunk,, nem csak itthon,becsődölni több dollár milliárdos brokit pár hónappal ezelőtt pl. coin ügyben,de természetesen igazad van,hogy sokkal jobb szolgáltatást is kaphatnánk a pénzünkért.A megjegyzésem csak a menekülés miatt iródott,mert az nagyon eltúlzott volt.Örülök,hogy szót váltottunk ,sok siker üdv!
A brokicég azért van , hogy a népnek jó legyen. Olcsón szolgáltassa a tudást ami egyszer megtérül neki is persze nekünk nem az a szempont. Kell a verseny és mi nyerünk rajta ez acél.
a belgák , igazad van, abban nagyon jók, hogy tudnak igérgetni. Volt sokaknak pár levélváltás a belgákkal, nem kell aggódni. Remek a csokijuk, meg a sörük, de vannak akik jobban értenek a pénzügyi szolgáltatásokhoz, és a retail supporthoz. A KBC-ről is lehetne mesélni.
milyen osztrákoknál? Interactive Brokersnek milyen köze van az osztrákokhoz? Gondolom a transzfer flowt is lekérdezted, melyik pénzügyi szolgáltatótól melyik szolgáltatóhoz mennek az értékpapírok. Értem én, hogy valaki magából indul ki és nyomja a beépített függő ügynök dumát, de azt eldöntheti mindenki milyen biztonságban érzi a pénzét egy olyan szolgáltatónál ami bizonyíthatóan a rá vonatkozó szabályokat sem tartja be, de jure. Üdv! Persze lehet okoskodni, meg reagálni, de a bajt jobb megelőzni, mint később orvosolni. Persze mindenki azt csinál amit akar. Az Interactive Brokers rendszerében fényévekkel több lehetőség van, és hozzá remek tutorial. És nem, nem volt kezükben a Random rendszere az IBKR-nek.
Üdvözlöm az ismerősődet,gondolom az osztrákoknál dolgozik,de az a tapasztalatom,hogy az ő rendszerük és hiányosságaik még ennél is rosszabbak és évek óta nem fejlesztenek.Kezükben volt a Random rendszere,de túl olcsónak találták a dijakat és gondolom inkább az ő szarjukat drágábban adják és ezért piacot vettek,megvették a riválist.Üdv!
Pánikot csinálsz,mert ha utána néznél,hogy miért a csehek kapták meg a kereskedési jogot akkor nem igy vélrkednél.A belga tulajdonost nem érdekelte,hogy a KBC rendszere sokkal profibb mint a Pátria rendszere.Az érdekelte,hogy tudja a költségeit csökkenteni,ezért a közpép-európai kereskedést összevonta egy kézbe.Az anya cég után a cseh leányuk a legerősebb,legjövedelmezőbb bank.A magyar,bolgár,román stb. sokkal kissebb és kevesebb hasznot hozz nekik,ezért kapták meg a csehek.Én irtam a belgáknak és válaszoltak is,megigérték,hogy a fejlesztések továbbra is elsőbbséget élveznek.Továbbra is az anya bank a kezes és nem forog senki pénze veszélyben.Az ellenfelek megpróbálnak elhalászni,megijjeszteni és átcsábitani az ügyfeleket.Üdv!
Van mobilhoz igazított elrendezésem is: https://imgur.com/OpV18i4.png Bögészőből minden további nélkül futtatható! (Csak mint lehetőséget mutattam be.)
A K&H webes felület terminálján a mellékelt linken látható, szerintem elég jól használható "kereskedési" felületet állítottam össze: https://imgur.com/qiMdTn4.png Ezt a felületet (nagyítással az első oszlop szélességét igazítva a kijelzőhöz) használom mobilon is, Szerintem minden érintettnek érdemes kialakítania a neki legjobban megfelelőt felületet!
ha az MNB elolvasná csak a forumot milyen hiányosságok vannak, darálnia kellene be az egészet. Igaz ez Mutyisztán, itt a Questorok és a Buda-Cash-ek is vígan üzemelhettek évekig. Az eddigi kitranszferálások flowja meg önmagáért beszél. Na meg a hebegő-habogó semmit mondó válaszok. a khertekpapirnak nem sok mondanivaloja van, csak a szokasos marketing meg pr bs.
szép csendben gyorsan ki kell transzferálni innen ami van. Azért nem fejlesztenek, mert ők is tudják hamarosan be lesz vonva az engedély. Akkor meg minek.
Sikerült ismerösön keresztül elérni egyik alkalmazottjukhoz. Ő is itt fogja hamarosan hagyni a társaságot. Ő azt javasolta, aki tudja inkább utalja ki ami van a cégnél tőke, mert ha komolyan átvilágítaná az MNB, akkor az engedélyüket is bevonnák. Rengeteg alap hiányosság van, ami miatt nem tudják ellátni a pontos nyilvántartást. Ő körülbelül 1.5 évet ad a cégnek és személy szerint ezt nem várná meg saját pénzzel. Mindenki annyi pénzt tartson itt amennyit nem fáj neki bebuknia. Az alkalmazottak szakmai tudása, szerinte is kritikán aluli. Szóval az Erste is , befogott orral, de jobb választás.
Köszönjük az információt. Engem viszont ennél fontosabb dolog érdekelne: Az éppen aktuális részvények db számának beszerzési ár szerinti lekérdezhetősége már nagyon fontos lenne az egyes számlák szerint kimutatva. Már lassan a negyedik hónap vége közeledik és a portfólió történetből már egyre nehezebb kiszámolni ezt. Örülnék, ha mielőbb választ kapnánk erre.
Kedves Fórumozók!
A korábbi postunkban leírtaknak megfelelően tájékoztatunk titeket,
hogy rendszeres befektetések mostantól elérhetőek tárgyévi TBSZ számlán is, a
megbízás beadásakor a legördülő menüben tudtok számlát választani.
A mobiltrader platform stabilitását és sebességét folyamatosan monitorozzuk, ez
alapján úgy látjuk, hogy a megbízhatóság javult. A sebességen szeretnénk még
javítani. üdvözlettel:
K&H Értékpapír
Én valamikor úgy kerültem a KBC-hez, hogy amikor az FHB beolvadt a Takarékba akkor azoknak akiknek nem felelt meg a változás, ingyen transzferálhattak akárhova. Csak úgy mondom, mert azóta sem a RandomCapitlálnál sem a KBC-nél hasonló sem volt. :D Amúgy akkor gyakorlatilag papír alapon néhány nap alatt lezajlott a transzfer és számlanyitás minden probléma nélkül, pedig több TBSZ és még több papírról volt szó.
egyre elkeserítőbb ez az egész..azt persze gondolom senki sem tudja, hogy miért kellett eladni a Kbc részérről vmit ami működött - egy no name cseh cégnek? tud erről bárki bármit?
Nekem push üzenet érkezik a belépéskor mobilra. Az működik. Viszont a tranzakciókról szóló SMS-ek mától már cseh telefonszámról érkeznek. Gondolom van összefüggés a problémátokkal...
A válasz egyszerű: NEM egy cég a K&H Bankkal! Gyakorlatilag semmi közük hozzá! (ezt a privát e-mailembe is kiemelték) Csak összemossák a reklámokban, hogy megbízhatóbbaknak tűnjenek a banki háttérrel...
Kedves Mindenki! Sikeresen átküzdöttem a K&H-tól az Erstébe a normál és a TBSZ számlámat is... kb 10 munkanap alatt... Konklúzió: - szumma 50e Ft-om bánja (pedig csak 3db értékpapírom volt), de a hasznokból "fussa" rá, szerencsére... :) - az ügyfélszolgálat a K&H-nál segítőkész volt, csak a hibákat nem tudták levetkőzni magukról (amatőr banda --> az egyik euro-s ETF-emet dollárosként küldték át, BRAVÓ) szóval még kell küzdenem kicsit, de nem adom fel! - az ERSTE INVESTMENT rendszere nem új, de legalább stabilan működik... - a lelki nyugalmam megóvása érdekében persze megszüntetek minden kapcsolatot a K&H-val... Remélem nem lesz átalakulás az ERSTE-nél 2026-ig, mert akkor tényleg hiába menekülök egyik cégtől a másikig...
ez igy van sőt a régebbi verzioja még jobb volt,pláne az internetes része-az meg pláne-egy két katt és eladtam vettem-most meg még bejutni sem lehet sokszor -és nyomkodni kell a gombokat ezerrel mire veszek eladok
KBC alatt a webes felületet csak a havi kivonatok letöltésére használtam én is csak a mobilt. Most csak a webes felületet de munka közben kínszenvedés, nem mobilbarát sajnos.
Gyorsabban lehet(ne) vele kereskedni, mint a webes felületen de nem merek megbízást adni se a mobilon, mert még véletlenük se azt mutatja amit a webes felület.
Nekem a webes felülettel csak annyi a problémám, hogy mobilon használhatatlan pedig jó lenne.A mobil alkalmazást meg inkább hagyjuk is, valótlan adatokat mutat folyamatosan, alkalmatlan mindenre nem értem, hogyan engedheti meg magának egy brókercég ezt.
Kövezzetek meg, nekem jobban tetszik a mostani felület mint a KBC-s volt. Végre nem egy végtelenül lebutított vacak, ami enged némi testre-szabhatóságot is. Persze van még rajta mit csiszolni... Sajnos én már több kereskedési rendszert használtam, és tudom, hogy minden változás nagyon kellemetlen. Az első jobban használt rendszer megszokása után az összes váltás marha idegesítő volt. De én remélem, hogy a kor elvárásainak megfelelő lebutított felületeket meghagynák a mobil alkalmazásoknak amit én úgy sem fogok használni. Ami viszont nem tetszik a digipass elhagyása! Már az indulás megmutatta milyen mikor egyszerre kell működnie a rendszer szervereinek, az internet szolgáltatómnak, és a mobil szolgáltatómnak, és ha csak az egyikkel baj van akkor szívás. Ha baj van a telefonnal, ellopják, tönkremegy, kikapcsolják innen is ki vagyok zárva. Engem már régóta csak a digipass tartott a KBC-nél.
Régóta érthetetlen számomra, hogy a KH Bank-ból történő beutalás (átvezetés) miért nem díjmentes, így cégen belül. Egyébként úgy látom május 1-től az új kondíciós lista szerint megszűnik a TBSZ számlák után felszámított 199Ft/hó összeg, kár hogy csak a Silver csomagtól felfelé és nem mindenkinek.
igen, ettől a Prága-külsőn üzemeltetett suttyantó-muttyantó cég leányvállalatától sokat nem lehet várni. Azt meg lehet látni az álláshirdetéseiből, hogy (minőségi) állományhiánnyal küzd. Mindenki döntse el, probléma esetén lesz-e orvosolva a problémája. A pár százezres MNB-bírság meg nem igen motiváló számukra.
Talán elvárható lenne, hogy Magyarországon a BÉT-en forgalmazott Erstés Certiket a magyar elnevezésükkel jelenítsék meg, és ne ugyanaz legyen a neve pl. az összes OTP long certinek! Ha adott egy kereskedési felület, akkor ne egy idegen weboldalon kelljen dekódolni a neveket, és ISIN kódokat kelljen megtanuulgatni! A webtrader és a mobil app is egyaránt,lampos, hanyag munka eredménye.
Tisztelt KH Értékpapír! Nagyon várjuk a fejlesztéseket, mert a jelenlegi felület kritikán aluli! A mobil app felépítése is túl van bonyolítva, valamint nagyon lassú. Az üzleti specifikációt író "szakértő" sem kereskedett még soha mobilon. PC-s felületen 25 évet mentünk vissza az időben. Mondjuk jó hír, hogy mobil app fronton csak 15 évet. Én örülök mindennemű tájékoztatásnak, akár itt, akár hírlevél formájában. Köszönjük.
Kritikán aluli ügyfélszolgálat. Az MNB-rendeletet sértő, 30 napos kötelező válaszidő megszegése. Teljesen alkalmatlanok egy igazolás kiállítására is. Leírják mit kéne csinálni korrektül, ezek alapján várom az igazolást és csend. Pedig nem kvantumfizikai egyenletet kellett megoldani, csak egy igazolást megküldeniük. Február óta várom. Innen -a K&H Értékpapírtól- sürgősen el kell húzni! Láthatóan inkompetens a -tisztelt- társaság az értékpapír kezeléséhez. A KBCvel is sok gond volt, de nem hittük volna, hogy van még lejebb. És már MNB-rendeleteket sem tartanak be, így is megéri nekik. Irány az IBKR!
Köszönjük a válaszokat és várjuk a webtrader 2.0-t! Egyetlen kérésünk volna és szerintem ezt mindenki nevében mondhatom: ne legyenek olyanok mint az Erste, hogy csak ígérgetnek új felületet hanem belátható időtávon belül legyen is valóságalapja. Köszönjük a mindenség nevében! Ui: Azt már le sem merem írni, hogy lehetne majd újra BUX határidő és TDT lehetőség is....más ötletem is volna mint "alap szolgáltatás" de hát amiket itt írtam végül is nincsenek is itt, hiszen mit is remélhet egy mezei kisbefektető itt a magyar brókercégkánaánban ugyebár!?
en ertem, hogy most valahogy itt probalnak minket tajekoztatni, de nem lehetne ezt ugy megoldani, hogy kapunk egy hirlevelet amailünkre elküldve? Attol meg, hogy ügyfelek nem irkalnak maileket es esetleg ezt a forumot sem ismerik meg nem jelenti, hogy ne lennenek elegedetlenek es nem gondolkodnanak abban, hogy elhagyjak a KHertekpapirt... Raadasul szamunkra, itt a forumon is megnyugtatobb lenne hivatalos hirleveleket kapni. (egyebkent elarulom, hogy anno az egyik levelembe betettem a forum linkjet, csak akkor nem akartam itt irni, mert gondoltam egyesek lehet erzekenyen reagalnanak. Persze ez nem jelenti, hogy annak köszönhetöen lettek rank figyelmesek, de ha megis, hat akkor legalabb lathattak, hogy hany elegedetlen ügyfel volt itt) Kivancsi vagyok a tovabbi fejlemenyekre...
Kedves Fórumozók!
A hétvége folyamán rendszerstabilitási teszteket végeztünk,
azzal a céllal, hogy a kereskedés felületeink gyorsaságát és megbízhatóságát
tovább növeljük, azaz a leállásnak nem volt köze a webtrader 2.0
fejlesztésekhez.
A megbízások módosítása kapcsán: Ez a funkció a prioritási
listánkon előkelő helyen szerepel. A terveink szerint még az új kereskedési
rendszer bevezetése előtt elérhetővé tudjuk tenni.
Korábban többen is kérdeztétek, hogy miért nem elérhető a
rendszeres befektetés TBSZ számlán. Örömmel tájékoztatunk titeket, hogy ez a
funkció elkészült és a következő webtrader verzióban aktiválni fogjuk. Ezt
követően gyűjtőévi TBSZ számlákra is tudtok, akár kis megtakarításokat is
kedvező díjon (minimum díj-mentesen) ETF-be elhelyezni. Az új funkció
aktiválásáról weboldalunkon fogunk részleteket közölni: https://www.khertekpapir.hu/szolgaltatasok/befektetesi-szolgaltatasok/rendszeres-befektetesek üdvözlettel:
K&H Értékpapír
Ma reggel 7:00 órai hír lehet: "Kedves Ügyfeleink! 2024.04.13-án (szombaton) 07:00-17:00 között
a WebTrader alkalmazás, a Patria mobilalkalmazás és az Indigo
alkalmazás technikai okok miatt nem lesz elérhető." Lehet, hogy végre átmegyünk a webtrader 2.0-be?
én is pont így tetem, hogy Randomból Erste lett. Erstéről annyi rosszat hallottam és olvastam, nem volt kérdés hogy Kbc-be áthoztam mindent (mert ott is voltam eredtileg). mi van??? hogy 3500 havonta a semmiért? (én is keveset kereskedek) év végén még nekem azt mondták telefonon, hogy havi párszázas számlavezetési díjak voltak számlánként.. hiába, azt csinál az emberekkel a pénzügyi diktatúra , amit csak akar...
Tudja valaki, hogy a BÉT/BÉTA piacon kereskedhető ETF-ek miért nem elérhetőek a K&H értékpapírszámlán? Van erre valami mód, hogy ezt a termékpalettát elérhetővé tegye a K&H.
Bár a hozzászólás tartalmával nem vagyok maradéktalanul elégedett, de azt örömmel konstatálom, hogy figyelemmel kísérik a topikot, eddig ezt nem tapasztaltam. Úgy gondolom ez pozitív hatással is lehet a felhasználok hangulatára, a szolgáltatás megítélésére. Remélem ez rendszeres lesz.
Kedves Fórumozók!
Az aktuális díjcsomag nyomon követesével kapcsolatban azt
javasoljuk, hogy használjátok a mobiltrader alkalmazást, ahol real-time követhető
a forgalmatok és az aktuális díjcsomag. Az új webes kereskedési rendszerünk fejlesztési
tervei között különben
szerepel ez a funkció is. A megbízások törlése kapcsán azt kell tudnotok, hogy a K&H Értékpapír
törekszik a megbízások transzparens megjelenítésére, ennek értelmében a
megbízások állapota a kereskedési felületen megegyezik a tőzsdeivel. Ha tőzsdei nyitvatartási időn kívül nyújtasz be visszavonási megbízást, azt a
tőzsde a nyitáskor teljesíti. Új megbízást ezt követően tudsz benyújtani.
üdvözlettel:
K&H Értékpapír
szerintem ott nem tudod, csak az app-ban. Itt sincs leirva: https://www.khertekpapir.hu/ugyfeltamogatas/tudastar/Milyen-kedvezmenyekre-jogositanak-az-egyes-dijcsomagok viszont az új platformról felrakott képeken már látszik: https://www.khertekpapir.hu/szolgaltatasok/kereskedesi-rendszereink/webtrader2-fejlesztes-alatt szóval gondolom meglesz
Megvehették volna inkább a random capital egyszerű és nagyszerű kereskedési rendszerét, s nem kéne ennyit küszködnie a k and h értékpapírnak... sem.. .
2015-ben már biztos, hogy volt, van egy régi díjjegyzékem. Benne volt a számlavezetésben, nem nevezték külön állománydíjnak: 0,01%, min. 99 Ft, max. 2500 Ft. Havi 50 mill forgalomnál nem számolták fel, te biztos ezért nem találkoztál vele.
2009 és 2017 között voltam az equitas-nál, akkor még csak a sima havidíj volt, de az is talán csak 2012-től? állományi díjról nem is hallottam pár évvel ezelőttig. . aztán 2022-ben nyitottam újra, és transzferáltam mindent, amikor az ERste bekebelezte a randomot, és nekem nem volt havi díj és állományi díj - eddig.
Számlavezetési díj volt a KBC-nél is. Már nem emlékszem pontosan a százalékra - talán portfólió 0,125%-a?? -, de a maximum 5k fosrint volt. Tehát, ha 500 millió volt a számlán, akkor is 5knál megállt. Ezt azért tudom, mert nekem annyi volt. Mármint nem 500 millió, hanem 5k 😂😂😂😂😂
nekem olyan volt ma hogy jött az sms, hogy eladtam, de a webbrokeren nem látszott a laptopon. Ki és bejelentkezés után már láttam az eladást, ami elég gáz, de legalább helyreállt. Van hogy esik a paper 10mp alatt 2%-ot és visszaugrik. Ezt ki bejelentkezéses szarságok miatt, lehet hogy pont nem tudod lekereskedni.
Sziasztok, Találkoztatok már olyannal, hogy egy törlésre ítélt teljesítettlen megbízás beragadt "Törlés" állapotba és nem került "Törölt"-be? Már közel 1 órája abban van, és így nem férek a pénzemhez, mivel ez a rész a zárolt szekcióban van.
Örömmel közlik, hogy a totális elb@szás után még béta teszternek is tekintik az ügyfelet? Ez a pénzünkről szól, emberek, és a pénzünkre megy, mi folyik itt?
Ezt a "megnyugtató" levelet remélhetőleg megkapja az összes többi ügyfél is. Mi vagyunk az 5%. Először elindítják az üzletet az összes hibájával, aztán fejlesztenek? Jól át lett ez gondolva? Azóta Önök helyett sok ügyfél átgondolta.
Kedves Ügyfeleink! Kedves Fórumozók!
Nagyon sajnáljuk, hogy az átalakulásunk következtében fennakadásokat
tapasztalhattatok. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy minél több funkció
zökkenőmentesen elérhetővé váljon a K&H Értékpapír kereskedési felületein,
mind a webtrader-en, mind a K&H mobiltrader-en.
Ennek eredményeként
piaci áras
eladási megbízás március 26-al elérhetővé vált,
és a következő új funkciók bevezetésén már dolgozunk:
részletes
portfolió kimutatás az állományokban lévő értékpapírokról, számlánként
bemutatva a különböző bekerülési árakat és nem csak az átlagárat
rendszeres
(havi) befektetések TBSZ számlán
Tisztában vagyunk vele, hogy egy befektetésenként kimutatott
részletes eredménykimutatás nagyon hasznos támogatást nyújt a jó befektetési
döntések meghozatalában, ezért a fenti három funkció bevezetése után, ezzel a
fejlesztéssel folytatjuk.
Amint ezek élesednek, természetesen tájékoztatunk Benneteket,
addig is nagyon köszönjük türelmeteket és megértéseteket!
Amennyiben további fennakadást tapasztaltok, illetve javítási,
fejlesztési javaslatotok van, kérjük, jelezzétek a webtraderben elhelyezett
„visszajelzést küldök” gombon keresztül. Előre is nagyon köszönjük!
Az általatok jelzett javaslatokat megvizsgáljuk, s a
fejlesztésekkel az erőforrásaink adta lehetőségek szerint haladunk.
További információkat honlapunkon, illetve (feliratkozás esetén)
hírleveleinkben találhattok.
Mégegyszer megköszönve türelmeteket és együttműködéseteket, üdvözlettel:
K&H Értékpapír
köszi az infókat. amúgy én a beva és a név miatt nem aggódnék, azzal nincs baj, eddig is, a KBC alatt is a belga biztosítás volt mögötte, nem a magyar. Engem a szolgáltatás minősége és ára zavar. alapból full béna az egész felület. (ráklikkelek a kedvencekre és nem hozza be a könyvet? csak akkor, ha a bét fülön megkeresem, és ott klikkelek rá?) . Az alap késleletett ár-szolgáltatás valami 20 perc, még az ingyenes stooq.com-on is hamarabb látom (ott csak 15 perc a késleletetés) . Az ára. eddig nem volt havidíj se és tartási díj se. van ~25 milliónyi részvényem, alapvetően buy and hold voltam eddig, néha egy minimális kereskedéssel... Na, mostantól, ha nem csinálok semmit, az is havi ~3500 Ft. Ez azért kicsit frusztrál. Amikor meg kereskednék, akkor mit csinálnék? mondjuk, vennék vagy eladnék egy kis bux hatit, de nincs... ----- az frusztrál nagyon, hogy a randomnál voltam, megvette az erste, elcseszte az egészet. oké. volt akció, át-transzferáltam a KBC-be, szép volt, jó volt, fasza minden, erre kitalálják, hogy átizélik az egészet a cseheknek. nem vagyok boldog.
Megnéztem újra a weblapost és az app-ost is. Most már működik mindkettő! Náluk lehetett a probléma, mert eddig sem a weblapos sem az app-os nem működött. Köszönöm!
nekem elötte valoban jelezte, hogy ennyi es annyi forgalmam volt es meg ennyi es annyi kell a platinumhoz. szoval szerintem nem csak szimulacio volt, DE az igaz, amennyiben valaki nem is erte el a küszöböt, akkor is megkapta a platinat. mondjuk meg a platina is draga szerintem, de mindegy :D :D persze attol függ, ki mennyit ad-vesz es mennyire sikeresen teszi azt. de persze azert a kereskedesi költseg igen tetemesre nöhet meg abban az esetben is, ha valaki jol csinalja a dolgot. ezert is akarom kiprobalni az IB-t, mert ott a dijak nagyon alacsonyak es azert nem mindegy, hogy eves szinten töb szazezer a zsebemben marad e vagy sem.
én úgy látom, hogy elég egyszerű a képlet: első három hónapban mindenki Platinum csomagot kapott utána pedig bedob a forgalom alapján a megfelelő csomagba: https://www.khertekpapir.hu/dijjegyzek nem vagyok fejlesztő, de szerintem az első három hónapra szimulálva van a magas forgalom, ezért tölti ki a teljes csíkot a forgalom az app-ban és ezért szerepel az a pontatlan szöveg. Április elején kiderül :)
közben meg küldték ezt a mail. Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatni
szeretnénk, hogy 2024. áprilistól minden online díjcsomagú ügyfelünk az
előző 3 havi forgalma alapján lesz díjcsomagjaink egyikébe besorolva.Ez az Ön számlavezetési díját és aktivált real-time szolgáltatását is érintheti.
Az állomány-átruházás után minden átvett, online díjcsomagú
ügyfelünknek rögzítettük a kedvezményes platinum díjcsomagunkat, amely
2024 március végén lejár, így innentől a forgalma alapján változhatnak a
megszokott díjai. További információkat a weboldalunkon és Kondíciós listánkban olvashat.
ez nalam is igy van. ha jol emlekszem volt valami olyasmi, hogy 3 honapig megadjak alapbol, szoval lehet, hogy egyszerüen megkapjuk meg aprilisra is, ha elözöleg jo forgalmad volt.
KBC Equitas
link