Azért nem egy éve volt, szeptember végén történt. Hallgattam is rád. :-) Annak ellenére, hogy figyelmeztettél az önálló döntéshozatal szépségeire...("Nagyon megtisztelő, de kérlek, alakíts ki saját elképzelést, ne fórum alapján kereskedj! Én nem vagyok "gyuripapa", stb. akik a bölcsek kövét őrizték vagy legalábbis úgy tűnt. Elképzelésem van, de simán tévedhetek. Lábjegyzet: ma sem adtam el egy darabot sem, ha kiszállok, tartozom annyival a fórumnak, hogy jelzem majd.") Félre ne érts. Mindenben igazad volt. Az árfolyamban éppúgy, mint a zárójelben tett megjegyzés kapcsán.
Saját nevemen levő számláról utaltam. Ma késő délután megérkezett az összeg. Tehát az, amit csütörtökön (!) utaltam. Hogy januàr 4-től január 8-ig mit csinálhattak, elképzelésem sincs. Viszont válaszoltak is ma 20h-kor: “Tisztelt xy,nyilvántartásunk szerint ma délután íródott jóvá az összeg.A beérkező utalások könyvelése manuális folyamat, ezért tartott ennyi ideig.Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.Üdvözlettel, K&H Értékpapír Ügyfélszolgálata”
A csütörtök esti beutalásom a mai napig nem érkezett meg. (annak ellenére, hogy nyilvánvalóan jó számlaszámra, megfelelő ügyfélazonosítóval küldtem). Írtam nekik, arra sem kaptam választ.
Mikorra érkezett meg a beutalás? Csak mert én a tegnap este elutalt összeget még nem látom a számlán. Pedig mind a számlaszámot, mind az ügyfélszámot megváltoztattam.