SPY daytrade Meg egy kis eses kellene, es akkor megvolna wave(i of iii) hullam, tehat (iii) elso szakasza. Utana egy (ii of v) felpatt varhato, ami talan fibo38 meretu lesz. Ez nagyjabol 5500-ig tarto kis felkorr.
SPY daytrade A mai gap-down nyitas, es a teny hogy a penteki melypont ala esett, megerositi: egyertelmuen wave(iii) hullamban esik. .
Az eddigi varakozasok egesz jol teljesultek. A wave(iii) minimum merete =wave(i). Es (i)=170 pont meretu volt, tehat a (iii) vege legalabb a (ii) csucspontjatol 5585-170= 5415, ez az elso target. Persze, (iii) lehet joval hosszabb is. Amivel lehet, ajanlatos felre allni. . https://imgur.com/a/crxpgJV
Én se vagyok konteos. Csak az van hogy az én" konteoim" és utana eldugott megerősített hír, tény,. megjelenik valamelyik mainstream lapban. A kettő között a konteo és a hír között eltelik 3-4 hónap. Ennyi a különbség. Csak addigra már nem aktuális, és senkit se érdekel.
Hat ott kezdodik hogy zaszlot se szabadott volna odatenni, meg ha jol hallottam az emberek mondtak hogy egy ember puskaval maszik fel a tetore megse lottek le. Nem vagyok konteos de vszeg tenyleg csak szerencsen mult es ki akartak nyiratni, de innen meg mar megnyeri szerintem.
Bemeri pontosan a szelsebbeseget, aztán meg nagyon hirtelen jobban feltamad. Hát igen az élethez szerencse kell. Szó szerint :). Amúgy linkeltem lejjebb 1 cikket.
Én ´94-ben vettem egy Daewoot, 15 évig bírta az akksi. Akkor is lehet én hibáztam, mert nem akart beindulni, ezért elég hosszan pörgettem az önindítót. Túlmerítettem, de a szomszéd hozott "házi" bikázót. A kocsi igaz beindult, de mehettem új akksiért, amit aztán 2 évente cserélhettem. Húsz évesen, 450 ezer km-rel adtam el a kocsit, ócskavas áron, pedig csak az volt a baja, hogy nagyon elkezdett rozsdásodni.
Nekem is van egy ilyen eredeti gyári akksis autóm. Az 14(!) éve bírja, magam sem értem hogy...de a másik autóban is ami télen-nyáron kint van, napi használatban, abban is 7.éves a Varta aksi...szóval én nem panaszkodom...
Számomra ez elég meglepő, mert én meg már minden "neves" akksiban csalódtam. Nagyon érdekes, a kocsiba szerelt eredeti 8 évig gond nélkül kibírja, aztán az első töltés után rohamosan elfárad. Amit utána szereltem, az alig bírja ki a jótállási időt. Az autós szaküzletben mindig más a sláger, de eljön a 2 év és lehet cserélni. Így volt már Varta, Exide, Bosch, Banner a kocsimban, de azóta kikeresem a legolcsóbbat, az is kibír 2 évet. A csodának tartott Exide premium három hónap után halt meg, kicserélték és az is csak 2,5 évet bírt. Van olyan autóm, ami szinte naponta megy, de van ami nagyon ritkán, még fél évet is pihen.
Igen, savas aksira gondoltam. Nem tudtan h az az Energizeré. Nem vagyok annyira járatos ebben a témában. Viszont a ,,Varta" akkumulátorokkal eddig nagyon meg voltam elégedve...
Ha savas akksira gondolsz az az üzletàg az Energizeré. A Varta AG csak energiatàroló rendszereket,gombelemeket,ceruzaelemet no meg ezt V4drive akksit gyàrt illetve gyàrtotta volna..
Nagy kár a Varta-ért. Bár ha jól tudom most a Porschd próbálja megmenteni. (?)...azért remélem maga a termelés majd megmarad, mert egyébként rohadt jó aksikat gyárt...
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.