Spanyol autórendelések száma tegnap növekvő adatt mutatott.Pont ott nem számítottam volna rá. Persze azt nem tudjuk milyen autókból rendeltek.Portfoliód tetszik. De én kivárnék ebben az ágazatban.
.
https://www.boerse-frankfurt.de/bond/xs2079668609-tata-motors-ltd-5-875-19-25
.
Az indiai autóipar lehet még befutó. Tudjuk a Rover, Jaguar is már az övéké és látszólag bővítenek. Az EU- Kína-USA harcból Indiát tippelném nevető negyediknek. Lehet a MiNI sorsa is az lesz, hogy Indiai kézbe kerül. Angol piacon már nagyon ott vannak. (Spájzban) Nyilván UK és India szoros kapcsolatban áll a történelmi okok miatt.
De a Daewoo, Hitachi, Stellantis Chrysler kooperációjuk is óriási.
.
A TATA az 2024 évet igaz konszolidációban de szépen átvészelte. TA alapon növekedést várnék. Főleg ha a Stellantis révén jobban beljebb a kontinensünkre. Az ajtó már résnyire nyitva áll nekik.
.
https://www.boerse-frankfurt.de/bond/xs2079668609-tata-motors-ltd-5-875-19-25
.
Az indiai autóipar lehet még befutó. Tudjuk a Rover, Jaguar is már az övéké és látszólag bővítenek. Az EU- Kína-USA harcból Indiát tippelném nevető negyediknek. Lehet a MiNI sorsa is az lesz, hogy Indiai kézbe kerül. Angol piacon már nagyon ott vannak. (Spájzban) Nyilván UK és India szoros kapcsolatban áll a történelmi okok miatt.
De a Daewoo, Hitachi, Stellantis Chrysler kooperációjuk is óriási.
.
A TATA az 2024 évet igaz konszolidációban de szépen átvészelte. TA alapon növekedést várnék. Főleg ha a Stellantis révén jobban beljebb a kontinensünkre. Az ajtó már résnyire nyitva áll nekik.
Eurós részvények vitasarok