Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
- Hát én se repdesek az örömtől. 8 éves a Kiánk, amit újonnan vettünk anno. Nekem a problémám az, hogy nem sok minden pluszt ad, ha sima benzinest vennék ismét, kicsit sidegrade lenne. Az upgrade meg aztán tényleg brutál áron megy. Elektromosat vagy plugint pedig leginkább akkor érné meg, ha lenne napelem is, de az nincs, bár ezt egy kicsit macerásan, de meg lehetne oldani. Ha viszont a napelem költségét is hozzászámolom, akkor aztán tényleg nagyon kemény árat kéne fizetni egy upgradért. Úgyhogy marad a KIA, úgyis relatíve kevés km van benne. Bár mióta kijjebb jöttünk Óbudáról, és az iroda is messzebb költözött, azóta több km-t teszek bele sajnos. - De egyébként valahogy az autókkal mindig ez volt. Emlékszem, hogy mikor anyósomnak vettük Óbudán 2 szobás panelt 2010 környékén, akkor azon filóztam, hogy basszus kb. egy fullos új Volvo XC90 ára volt, és ezt abszurdnak éreztem. Ettől az aránytól most sem vagyunk annyira távol, pedig a covid aztán az autóspiacot is rendesen felkavarta. Egy fullos eXC90 újonnan +40m , a Vörösvári úti panelt meg +45m felett hirdetik.
https://youtu.be/jKqva4Jja6A?si=o38U2OJcX7qJInnv Káncz Csaba elemez. Csak azok hallgassák meg,akik úgy gondolják, hogy a politika igenis befolyásolja az árfolyamokat! Szerintem így az USA választás után ennyi kötelező,csak hogy tudjuk merre van az előre. Forintot közvetlenül, azonnal érintő állítás nem hangzik el benne.
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1089177759877035&id=100063544630409 Itthon ugyanezt kellene tenni, addig nem kerülünk ki a gödörből. Levágni a pedofideszpolip karjait és újra felépíteni az összes állami szervet, céget a gyökerektől. Amelyik cêg nem kell, mert csak kifizetőhelyként működik vagy azért, hogy legyen helye a pártkatonáknak, privatizálni. Argentína megcsinálta 11 hónap alatt, itt a példa, hogy nem lehetetlen feladat.
egy ideje érdekes módon, már nem említik őket kormány oldalról ha "multigyalázás" megy :) sőt a fehérváriban még Pancho shop is van (volt) ...... Aztán hogy J Dániel mögött melyik mutyi van ?
"A magyarországi újautó-piac tavaly egyedüliként lett mínuszos az egész Európai Unióban. Nem csoda, hogy az autóállomány átlagéletkora folyamatosan emelkedik itthon." Nem zárja ki a te személyes tapasztalatodat, de a fogyasztási adatok mást mondanak. Ma voltam Budapesten, én is sok drága autót láttam,a forgalom is nagy volt,ugyanakkor vidéken nem ezt tapasztalom, sőt személyes tapasztalatom szerint, sokszor az autós forgalom is kisebb. Ilyet utoljára a 2008-as válság után érzékeltem. Igaz akkor nem csak vidéken, de Budapesten is.
Szerintem már egy sima Nissan Qashqai is +10m, ami egy belépő szintű családi SUV, és 6-7 éve volt kb. 5m körüli áron. Családi méretű új autóban sajnos 10m lett a középkategória kezdete, ami régen 5m volt. Egy Toyota Corolla sedan is majdnem 9m-től indul újonnan.
Géza: ma ha nem láttam min 50 db még meleg szalonból kigurított 10M+ SUV dögöt akkor egyet sem. Van pénz! Kit érdekel 2017 meg az Ursula? Úgy veszik a tízmillás verdákat mint a picha. Egyféleképpen lehet védekezni az árfolyamveszteség ellen: Kurva sok Fosrint kell! 1730 ft egy Sió (kamu) narancslé az Auchanban! Ma láttam.
Géza: ma ha nem láttam min 50 db még meleg szalonból kigurított 10M+ SUV dögöt akkor egyet sem. Van pénz! Kit érdekel 2017 meg az Ursula? Úgy veszik a tízmillás verdákat mint a picha. Egyféleképpen lehet védekezni az árfolyamveszteség ellen: Kurva sok Fosrint kell! 1730 ft egy Sió (kamu) narancslé az Auchanban! Ma láttam.
Itt FO$rint van nem euró, mindegy mennyi az euró! Ja menj dolgozz 6 helyett, hogy ne fagyj éhen és ne gondolkozz!Vajon minek a hatására mennek az égbe az árak nálunk, máshun meg nem?? Csak kapálj, dolgozz! "Az Eurostat adatai alapján megnéztük, hogy 2017 januári bázison hogy
alakult az új autók ára itthon és az unióban. A különbség drámai, míg
itthon az árak majdnem 72 százalékkal nőttek, az EU-ban mindössze
24,4-gyel. Ezt azt jelenti, hogy egy olyan autó, ami 2017 elején 5
millió forintba került, mostanra 8,6 millió forint." Dolgozz többet, hogy azt a +48 százaléknyit kifizesd ;) az unió többi állampogártársával szemben!! hAlYyráááá rija riaaaa https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240318/abran-mutatjuk-miert-nem-futja-a-magyaroknak-uj-autora-674917
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)