Kár volt ilyen hosszan írnod valamiről, amiről nem sok fogalmad van...
Javaslom, hogy kezdd a felzárkózást a HSD hajtáslánc tanulmányozásával. Azért azzal, mert abból fut a legtöbb az utakon világszerte, a legkisebb Toyotától a legnagyobb Lexusig mindben az van. (és több mint 25 éve van szériagyártásban)
Aztán ha megtaláltad nekem a rendszer azon elemét (igen, egy is elég), amitől ez a hajtás műszakilag megbízhatatlanabb, mint egy hagyományos (csak belsőégésűvel szerelt) verzió, visszavonom, amit írtam, és még elnézést is fogok kérni....
Nagyon tele a hócipőm azzal, hogy a csapból is a dilettáns zaj folyik, elnyomva a szakértelmet...
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)