A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Volt szó a sofőrhiány miatt álló autókról. Van létezik. De nem biztos, hogy mind azért áll. Kb. 4 évig van állományban egy autó. Az is lehet amit a telepen látunk álló autókat azok egy részét már kivonták az állományból és várnak az új vevőkre. (Előtte esetleg még felkészítik az eladásra szervízben stb.). Évi 8-900 autó cserélődik. Az álló autók egy része tartalékautó is lehet. De az is lehet, hogy ilyen-olyan okól éjszaka dolgoznak (belföldes vonalon). Ezért a többszázas álló autó inkább csaló mint valós képet mutat. Valamilyik elemzőcég is legutóbb kb.100 körüli mennyiségre tette az az autót amelyik sofőrhiány miatt kiesik. Igaz direktbe nem így fogalmaztak. Az reálisabb.
Ezek szerint nem fordulunk ma sem.. nem tudom mi lesz, már a másfél évvel ezelőtti bevezetési ár harmadára esett az árfolyam! Mi ez a nagy forgalom. Közel a 300 millió ft. Kik merik venni? Ki adja?
Sok olyan dolgot írtatok (pomperj-vel) amit eddig nem tudtam a cégről, köszi. Talán arról nem volt szó hogy a cég telephelyén állandóan több száz kamion parkol üresen, ami a termelőeszközök cirka 10-12 százaléka lehet. Ezek nyilván nem profitot hanem vastag minuszt termelnek folyamatosan (mert nincs ember aki dolgozna velük?) A wabi elég mélyre küzdötte magát a munkavállalók szemében az éveken át tartó negatív bánásmód miatt (legalább is sokat hallani erről). Persze előnyei is voltak a fidesszel tartott jó viszonynak, elég nagy fórja volt a cégnek abból hogy a teherautók kgfb-jét felemelték, amivel szívott az egész piac, kivéve a Waberer, mert nekik saját biztosítójuk van. :)
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link