Több milliárd forintból újította meg a MÁV a jegyértékesítési rendszerét, amellyel jelenleg vannak problémák. A Balaton partján annyit kellett várni egy áfás számla miatt, hogy közben megjött a vonat.
"Jó napot kívánok! Kérnék egy jegyet és egy áfás számlát" - csúszott ki a számon az ártatlannak tűnő mondat egy kis balatoni állomás jegypénztára előtt, ahová ugyan ki volt írva, hogy aki számlát kér és/vagy bankkártyával fizetne, az számítson rá, hogy hosszabb ideig tart, de gondoltam ez csak pár perc plusz.
A pénztárban az egy szem munkatárs rögtön megkérdezte, hogy biztos kérek-e számlát, mert előre szól, hosszú ideig tart, és az sem biztos, hogy sikerül. És addig senki mást nem tudnak kiszolgálni, és feltartom a sort, - magyarul jobb lenne, ha nem kérnék számlát. Kérdeztem, mégis mennyi idő lehet egy áfás számla, mire azt a választ kaptam, hogy 15-20 perc.
Hüledeztem egy sort, mert ekkor már láttam a pénztárban lévő, vadiúj, csili-vili számítógépet, közben a pénztáros a kiragasztott papírra mutogatott, hogy miért csodálkozom ezen, ki is van írva, hogy lassú a rendszer! Közvetlenül emellé pedig két másik papír is ki van ragasztva, ami mutatja, hogy erre a rendszerre uniós támogatásból egyébként több milliárd forintot költöttek. Kérdeztem, miért lassú a rendszer, mondta, hogy azért, mert új.
És nem valószínű, hogy később gyorsabb lesz, mert a világ egyre bonyolultabb. Mondtam, hogy elég gáz, hogy 20216-ban nem lehet kérni egy áfás számlát, meg nem lehet bankkártyával fizetni, mikor már az utolsó falusi dohányboltban is lehet bankkártyával fizetni. Mondta, hogy nem, mert ahol ő lakik ott nem lehet a dohányboltban bakkártyával fizetni. Ennyiben maradtunk.
Miközben beszélgettük, a pénztáros végig próbálta az áfás számlát kinyomtatni, de nem sikerült, mert nem tudott csatlakozni a rendszer.
Eltelt újabb öt perc, összesen már 15, jött a vonat, most nem késett, de még mindig nem volt se áfás számla, se jegy.
Ekkor a hölgy lezárta az egész állomást, otthagyta a többi utast, kijött velem a vonathoz, megkerestük együtt a kalauzt, és szólt a jegykezelőnek, hogy azért nincs jegyem, mert nem működött a rendszer. link
Több milliárd forintból újította meg a MÁV a jegyértékesítési rendszerét, amellyel jelenleg vannak problémák. A Balaton partján annyit kellett várni egy áfás számla miatt, hogy közben megjött a vonat.
"Jó napot kívánok! Kérnék egy jegyet és egy áfás számlát" - csúszott ki a számon az ártatlannak tűnő mondat egy kis balatoni állomás jegypénztára előtt, ahová ugyan ki volt írva, hogy aki számlát kér és/vagy bankkártyával fizetne, az számítson rá, hogy hosszabb ideig tart, de gondoltam ez csak pár perc plusz.
A pénztárban az egy szem munkatárs rögtön megkérdezte, hogy biztos kérek-e számlát, mert előre szól, hosszú ideig tart, és az sem biztos, hogy sikerül. És addig senki mást nem tudnak kiszolgálni, és feltartom a sort, - magyarul jobb lenne, ha nem kérnék számlát. Kérdeztem, mégis mennyi idő lehet egy áfás számla, mire azt a választ kaptam, hogy 15-20 perc.
Hüledeztem egy sort, mert ekkor már láttam a pénztárban lévő, vadiúj, csili-vili számítógépet, közben a pénztáros a kiragasztott papírra mutogatott, hogy miért csodálkozom ezen, ki is van írva, hogy lassú a rendszer! Közvetlenül emellé pedig két másik papír is ki van ragasztva, ami mutatja, hogy erre a rendszerre uniós támogatásból egyébként több milliárd forintot költöttek. Kérdeztem, miért lassú a rendszer, mondta, hogy azért, mert új.
És nem valószínű, hogy később gyorsabb lesz, mert a világ egyre bonyolultabb. Mondtam, hogy elég gáz, hogy 20216-ban nem lehet kérni egy áfás számlát, meg nem lehet bankkártyával fizetni, mikor már az utolsó falusi dohányboltban is lehet bankkártyával fizetni. Mondta, hogy nem, mert ahol ő lakik ott nem lehet a dohányboltban bakkártyával fizetni. Ennyiben maradtunk.
Miközben beszélgettük, a pénztáros végig próbálta az áfás számlát kinyomtatni, de nem sikerült, mert nem tudott csatlakozni a rendszer.
Eltelt újabb öt perc, összesen már 15, jött a vonat, most nem késett, de még mindig nem volt se áfás számla, se jegy.
Ekkor a hölgy lezárta az egész állomást, otthagyta a többi utast, kijött velem a vonathoz, megkerestük együtt a kalauzt, és szólt a jegykezelőnek, hogy azért nincs jegyem, mert nem működött a rendszer. link
A balatonalmádi Ramada Hotel megvásárlásával gyarapította hotelláncát Mészáros Lőrinc – írja a Napi.hu.
A portál értesülései szerint nemcsak az üzemeltetést, hanem az épületet is megszerezte a felcsúti polgármester cége, az R-Kord Kft. A Napi.hu emlékeztet: Mészáros Lőrinc érdekeltségébe már több szálloda is tartozik: a Quaestor-csoporttól hozzákerült az egerszalóki és a mátraházi hotel, az alcsúti Habsburg-kastély, és úgy tudni, hogy már folynak az egyeztetések a Hunguest-hotellánc átvételéről, ami 19 szállodát foglalna magába
Mészáros LőLő megvette a balatonalmádi Ramada hotelt
hát lassan valami kitüntetést kellene már ennek a jó embernek is. de hogy egy gazdasági nobel az min.
re gázszerelő
Tréder Topik :o)
hát mindenkinek jó horgászatot! ))
link