Topiknyitó: Wally_Karue 2022. 03. 31. 16:55

Raiffeisen Bank International részvényesek  

RBI kilátások a jövőben - mi lesz a Bankkal? hogyan hat a cégcsoportra az orosz helyzet, mekkora leírások lehetnek?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
buythedip 2024. 01. 22. 22:07
Előzmény: #2315  Dave110
#2320

Ebben sok igazság van. Ha ennyire megváltozik egy iparág, a value részvényből growth lehet, és ilyenkor talán nem is helyes osztalékot fizetni, ha ennyit kellene jutatni-fejleszteni. Lehet hogy az osztalékpolitika a lemaradás egyik oda? Pénzügyi folyamatok befolyásolják a társaságok tevékenységét, pl. árazás. Mit akar látni a piac, magas profitot, vagy magas piaci részesedét? Covid előtt a piaci részesedés fontosabb volt.
Viszont azoknak is igazuk van, akik azt mondják, a politika meg fogja védeni a Volkswagent. Nagyon erős a lobbi, EU-szinten  is.
Én is nézem a VOW3-at, be is írtam ide, amikor 100 alá esett, de nem vettem. Wizzairt nem vehetek a Lufthansám miatt, Porschéból nem a Holdingot nézem, hanem az AG-t, de 60-ra várom, de a Holding SE chartja olyan rosszul néz ki, hogy az már jó (39 alatt érdekes lehet).
Kéne csinálnunk egy homokozót, mert ha valaki idejön a Raiffeisen miatt, az nem fog minket szeretni.
5000 2024. 01. 22. 21:47
Előzmény: #2317  FeherTibi
#2319
Én ezek közül csak VOW3-ban gondolkodok.
5000 2024. 01. 22. 21:45
Előzmény: #2317  FeherTibi
#2318
Ez jó kérdés, cashben vagyok, nem tudom mit kellene csinálni.
Rafi beakadt, oroszok nélkül már nem is olyan olcsó.
31-én jelentés, ugyanakkor valamikor februárban kerül szóba a vagyonelkobzás az EU-ban.
USA fent, korrekció bármikor jöhet, ráadásul minden forrong.
Lehet a cash esetén nem tudsz nyerni, de bukni sem, csak esetleg olcsón vásárolni.
FeherTibi 2024. 01. 22. 21:30
#2317
Lehet, holnap eladom a Rafi-t, és mást keresek. Vow3, OMV, Pah3, Wizzair, Google vannak a fejemben 
5000 2024. 01. 22. 21:02
Előzmény: #2315  Dave110
#2316
Ezek alapvető iparágak itt. Meg fogják védeni őket.
Jelenleg is az egyik legjobb nem elektromos motorral rendelkeznek, iszonyú pénz és szaktudás áll rendelkezésre.
Nem véletlenül kezd szembe fordulni az EU is Kínával.
Dave110 2024. 01. 22. 20:47
#2315
Az európai autógyárak nagyon elkényelmesedtek, ennek isszák a levét, kb 10 évig pofozták a szart, és vitték haza a profitot. 2008-2018 között pl egy passat mennyit fejlődött? Kb lószart se. A 21. Században 10 év alatt...Kb a nokia esete, csak annak nem volt 10 éve.. Még van esélyük, azért nem kevés tudás, tapasztalat van náluk, de egy két rossz döntés még és tényleg végük.
5000 2024. 01. 22. 15:23
Előzmény: #2313  Senda
#2314
Az nem baj, lesz rá kereslet.
Gondold meg, hogy az ő elektromos hálózatuk a legtöbb helyen milyen gyenge.
Senda 2024. 01. 22. 14:15
Előzmény: #2312  5000
#2313
Igen tudom hol van ott a gyár kevés európai Vw van kint ami a legjobban hasonlít az Európai Vw-re az a Vw Passat -Vw sagotian de ha hiszed ha nem ott még gyártják újonnan a Vw santana ami egy majd 30 éves modell itthon, kint a mai napig van szencsenben és ningbo-ba ezek a taxik 2.4 szivo benzin motorral passat b5 Muszerfal van benne golf 3 digitklima konzol. 😁
5000 2024. 01. 22. 14:08
Előzmény: #2311  Senda
#2312
Bármit tud az összes itteni gyártó is.
Ti megnéztétek, mekkora a VW Kínában?
Senda 2024. 01. 22. 13:37
Előzmény: #2308  5000
#2311
Itt nem csak a BYD-n van a hangsúly, kint Kínában olyan technika olyan modellek olyan megoldások vannak amit az európai gyártók vagy nem akarnak vagy nem is tudnak bele rakni a kocsikba, és gyönyörű szép modellek amik abszolút európai szemmel is szép és igényes,  de ezeknek egyenlőre nincs európai coc papírja nem is biztos, hogy mindegyik gyártó akar Európába jönni, de én is úgy látom ha az EU-s gyártók nem kapják össze magukat nagyon gyorsan elfog menni mellettük a vonat! 
5000 2024. 01. 22. 12:29
Előzmény: #2309  Beze
#2310
Akkor másképpen fogják megfúrni. Mindenki védi a piacát.
Rafi megakadt itt, január 31-én jön az eredménye, de szerintem itt az orosz helyzet lendíthetne. 
Beze
Beze 2024. 01. 22. 12:22
Előzmény: #2308  5000
#2309
Igen , ebben is van valami. Bármikor ki lehet vetni rá (a kínai dolgokra egy 20-30%-os plusz adót/vámot), akkor nem lesz már olyan vonzó. Ezért is próbál elébe menni a BYD az itteni gyárakkal meg akkumulátor üzemekkel. Így már mondhatja hogy ez bizony EU-ban gyártott termék. Okosan csinálja amit csinál. 10 év múlva visszatérünk a kérdésre. :)
5000 2024. 01. 22. 11:58
Előzmény: #2307  Beze
#2308
Szerintem meg esélye sincs a BYD-nek.
Hidd el, EU-ban fontos az autóipar, meg fogják védeni. Ha kell a dízel lesz a kötelező😄😁🤣
Beze
Beze 2024. 01. 22. 11:51
#2307
Európai autógyártót ne vegyetek 5-10 év múlva annyi nekik ha a BYD meg a többi elterjed. De ez csak szerintem. Úgyhogy nem kell ám rám hallgatni. Rafika nem bír a 20 euróval, de egyszer úgyis fölé megy akkor megint lesz egy up.
5000 2024. 01. 21. 10:02
Előzmény: #2305  FeherTibi
#2306
Igen, érdekes, ugyanakkor most ezt se "divat" venni, ahogy sok mást se.
Egyszer csak rákapnak.
FeherTibi 2024. 01. 20. 22:16
Előzmény: #2295  5000
#2305
5000 2024. 01. 20. 15:28
Előzmény: #2302  FeherTibi
#2304
Nézd meg, 3 éve a harmada, negyede volt.
Baromi drága lett, 20as P/E.
Nem fog szerintem annyit fejlődni
FeherTibi 2024. 01. 20. 15:09
Előzmény: #2301  5000
#2302
Éves minimum áron van a BYD : 
https://finance.yahoo.com/quote/BYDDF/
5000 2024. 01. 20. 14:09
Előzmény: #2300  Borisz
#2301
BYD- t tudsz venni, jó drága lett

Topik gazda

Wally_Karue
Wally_Karue
2 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek