Ebben sok igazság van. Ha ennyire megváltozik egy iparág, a value részvényből growth lehet, és ilyenkor talán nem is helyes osztalékot fizetni, ha ennyit kellene jutatni-fejleszteni. Lehet hogy az osztalékpolitika a lemaradás egyik oda? Pénzügyi folyamatok befolyásolják a társaságok tevékenységét, pl. árazás. Mit akar látni a piac, magas profitot, vagy magas piaci részesedét? Covid előtt a piaci részesedés fontosabb volt.
Viszont azoknak is igazuk van, akik azt mondják, a politika meg fogja védeni a Volkswagent. Nagyon erős a lobbi, EU-szinten is.
Én is nézem a VOW3-at, be is írtam ide, amikor 100 alá esett, de nem vettem. Wizzairt nem vehetek a Lufthansám miatt, Porschéból nem a Holdingot nézem, hanem az AG-t, de 60-ra várom, de a Holding SE chartja olyan rosszul néz ki, hogy az már jó (39 alatt érdekes lehet).
Kéne csinálnunk egy homokozót, mert ha valaki idejön a Raiffeisen miatt, az nem fog minket szeretni.
Raiffeisen Bank International részvényesek