Mellesleg a hiba -- mivel sok embert érint, s mivel sokszor előfordul -- súlyos hiba, nem az én károm miatt.Egy ilyen Bank , ezt ily módon kezeli???Hát nooormaaalis???
Tavaly is többször reklamáltam és jó néhányszor jóváírták a számlavezetési díjat (1+1+2 + az idén még 3 hónap egy hiba miatt), de mint lentebb "Mehet" sporttárs írta, ezt mintha kezdenék kifelejtgetni a válaszleveleikből az utóbbi időben... Mindenesetre reklamálni akkor is kell, ha nincs vesztesége az emberfiának. Érezzék a probléma súlyát. Mindegy hogy ők hibáznak vagy az adatszolgáltató, ez súlyos dolog amit orvosolniuk kell!
A szolgáltatás színvonala tragikusan harmatgyenge, és a háttérben dolgozók egy része sem alkalmas arra a pozícióra amit betölt.Persze én is látom hogy az árfolyamoknál más adat jön le árfolyam( ként) , mint a portfolióban.Változás közben nincs nem volt ezt ellenőriztem.Mit tegyek?Reklamáció és pénz vissza?Köszönöm a segítséget!
Nálam már megy, cseten erőszakoskodtam kicsit és beindult. + írtam hibajelentést ismét.. .
"OTP DirektBroker - vajon megint miért írok? 2018. 10 19. 15:47 Szép napot! Minden nap írok, mert minden nap gond van a DirekBroker-ben valósidejű árfolyamokkal.Ma
15:24-kor ismét megállt az adatok továbbítása felén és a többi ügyfél
felé is. Az egyik csetes kismanóval beszéltem és erőszakoskodtam, hogy
telefonszámokat ajánlgasson nekem, hanem szoljón az illetékeseknek, erre
hirtelen helyreállt a dolog. Miért kell mindennap ezt játszani? (Ma kivételesen nem csatolok képet) Nem
azért fizetek számlavezetési díjat és egyéb mondvacsinált költségeket,
hogy csak önöklek legyen jó, szeretném én is élvezni az életet. Egyelőre
megelégednék egy olyan aprósággal, hogy megkapom amiért fizetek, Továbbá
ez úton kérem, hogy erre a hónapra és minden olyan hónapra amikor gond
van az adatok szolgáltatásával ne legyenek olyan bátrak, hogy
számlavezetési díjat vonnak le. Arcátlanság lenne." . http://i.imgur.com/DTzBbVu.png
és egy idő után az is komoly lesz, hogy a díjadat sem fogják majd visszafizetni. erről is kapsz majd levelet nem mintha egy döntő időpontban amikor eladni vagy venni akarsz a díj lenne a legfontosabb. aki komolyabban szeretné csinálni el kellene gondolkodnia. de lentebb már írtam nem akarom ismételni magam.
Közben cseteltem is velük és micsoda meglepetés: közben elindult. . 2018.10.18 15:19:44 . Ügyfél: Szép napot! Gergő jó napot kívánok! Miben segíthetek Önnek? Ügyfél Legyen szíves kérdezze meg, hogy mikorra várható, hogy a ditrektbroker ismét működni fog! Ne az legyen a válasz, hogy munkatársaink dolgoznak rajta, folyamatban van... " vagy ilyesmi, hanem egy konkrét időpont Gergő megpróbálok utánajárni Ügyfél Köszönöm! Gergő milyen problémát tapasztalt egyébként? Ügyfél 14:55 óta nem érkeznek a valós idejű kötés-adatok (részvények és egyebek esetén) Ügyfél Ajánlati könyv sem frissük (értelem szerűen) Gergő köszönöm a türelmét közben utána kérdeztem kollégáknál. Sajnos nem tudok pontosabb információt mondani, a későbbiekben kellene próbálkozni majd. Gergő Folyamatban van már az elhárítása, de kollégák sem tudtak pontos információt mondani Ügyfél Az a baj, hogy szinte mindennapos ez a jelenség Gergő dolgoznak rajta már a kollégák de nem tudtak pontos időpontot mondani Ügyfél ...és itt ugyebár sok ember nagyon sok pénzéről van szó. Gergő megértem a problémát, elnézést is kérek a kellemetlenség miatt Gergő remélhetőleg minél hamarabb elhárul a hiba Ügyfél Mindenesetre köszönöm! Minden jót! Gergő köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat. További szép napot kívánok! Ügyfél Közben már van 15:00-kor történt adat... hmm... hamarosan utoléri a valóságot.. . 2018.10.18 15:28:31
Üzenet ment: . "OTP DirektBroker - vajon megint miért írok? (2018. 10 18. 15:13) A
mai napon (2018.10.18.) 14:55-kor ismét megállt a valós idejű adatok
továbbítása az előfizető ügyfelek felé. Képernyőkép mellékelve.Most csak ennyit írok, nehogy durvább szavak is az üzenetbe kerüljenek."
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy bejelentését továbbítottuk, kivizsgálása folyamatban van. Válaszunkat a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelő határidőn belül küldjük meg Önnek. A válaszadásig további szíves türelmét kérjük. Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére. Tisztelettel: OTP Bank Nyrt. -----Original Message----- From: ********** Sent: 2018.10.17. 13:35:12 Subject: OTPDirektBroker javítás lesz valamikor? Üdv! Nem unják még? Mert én nagyon. A retek háttérrendszerük ismét nem teszi a dolgát, 2018.10.17.12:55-kor jött az utolsó valósidejű adat. Képek mellékelve Az, hogy "dolgozunk a megoldáson" nem elfogadható válasz ennyi idő után. Sürgősen tegyenek valamit, hogy amiért fizetünk az működjön. A levél többi része (ha leírnám) megeygezne a korábbi ezer levelem záró soraival. Ti.: saját azonosításom, válasz ajánlott levélben jöjjön, stb.
E pillanatban mintha ismét egyeznének az adatok a valósággal, vagy csak annyira akarom, hogy már látom is. Ma már írtam az OTPRetekBroker csapatának, de nem félek ismétlésbe bocsátkozni...
OTP Direktbroker problémák